Hakutulokset

  1. E

    Tammimasut 2015 *joulukuu*

    Alkoi Tombatar kiinnostaa millaisella annostuksella syöt magnesiumia? Itellä meinaa painee nousta ei haittaisi yhtään jos niitä lääkkeettömästi saisi vähän alemmas :) Taustailija täällä siis, itellä laskettu aika 24.1, kolmas lapsi tulossa.
  2. E

    "Äiti on meidän perheen pomo". Joo, mut olishan se kiva jos isäkin olisi...

    Jotenkin kuulostaa aika tutulta... Meillä mies on kotona aika samanlainen päättämättömyys, omassa työssään kyllä hyvinkin päättäväinen (meillä maatila). Mutta koti- ja pihahommat, ne tai vähintään niistä päättäminen jää ihan kokonaan mulle. Miehen kotona ei varsinaisesti justiinaa ole ollut...
  3. E

    taaperon reagoiminen äidin poissaoloon?

    No höpö höpö, lapset reagoi eri tavoilla :)
  4. E

    taaperon reagoiminen äidin poissaoloon?

    Meillä tyttö on ihan hyvin isänsä kanssa mun poissaoloajan, mutta sit kun tuun kotiin ja nähään taas niin neitiltä meinaa päästä parku. Jos ei sitä pääse, niin ainakin pitää syliin päästä heti, ja on tosi kova paikka jos siskonsa pääsee/ehtii ensin.
  5. E

    Te jotka olette läpikäyneet "luomusynnytyksen"

    Mylla ensimmäinen tuli muuten ilman kivunlienityksiä, mutta ilokaasua vetelin. Sit kun oisin jotain jo halunnut, ei keritty antamaan mitään. Ja joo, kyllähän se oli aika kamalaa, mutta eipä siinä enää vaihtoehtojakaan ollu, heh. Mä en vaan ymmärrä miksi etukäteen pitää kovin vahvasti päättää...
  6. E

    Osaako kukaan autaa

    Ei, mutta opintolaina saatetaan katsoa tuloksi vaikka et haekaan sitä, koska se on saatavilla olevaa tuloa. Niin tyhmää kuin se onkin.
  7. E

    Mulla on vissiin jäänyt nuoruus elämättä...

    Oon monasit miettinyt samaa, kans jäänyt biletykset aika harvaan kertaan. Lapsia on kaksi. Oonko menettänyt jotain? Mutta toisaalta sitten, koskaa ei ole biletys niin kiinnostanutkaan, ei nytkään. Samaa oon kyllä miettinyt, viimeksi tänään kun työkaveri jutteli omia nuoruusaikojaan :D
  8. E

    Vieläkö laitokselta saa vauvalle tutin

    Oysistä sai vajaa vuosi sitten lainatutin, oli hyvä mm. kun vauvan masu ultrattiin. Sai vähän sokrua tuttiin, niin jaksoi tutkimuksen rauhallisemmin. Kotiin tuttia ei saanut mukaan, ja eipä tuo ole tuttia kelpuuttanut sen jälkeen lainkaan :)
  9. E

    Hyvä turvaistuin, mikä?

    Meillä Multi-Tech on ollut tosi kiva ja tyttö on tykännyt istua siinä, aluksi selkä menosuuntaan ja nyt jo jonkun aikaa naama menosuuntaan. Hankala kiinnittää, no, ei minusta. Meillä on toinenkin samankokoisten istuin, ja niiden kiinnitykset aika identtiset, vaikka ihan erilaiset penkit ovatkin...
  10. E

    Voiko äiti nähdä"unessaan" lapsen sukupuolen?

    Mä näin unessa esikoisesta että kätilö sanoi "teille tuli pieni tyttö!", ja pieni tyttö vauva sitten olikin :) Toisesta lapsesta en nähnyt unta, toinen tytsi tuli.
  11. E

    Ootko nähny tämmösiä myytävänä?

    :D Ihan kivahan tuo on
  12. E

    Taskuvaipan kumppareitten vaihto

    Kiitos, päistä on vain kiinni. Täytyy lähteä harjoittelemaan :)
  13. E

    Taskuvaipan kumppareitten vaihto

    Nostelempa jos nyt olis ompelijoita paikalla :)
  14. E

    Taskuvaipan kumppareitten vaihto

    Kertokaa hommaa harkitsevalle miten kuminauhat käytännössä vaihdetaan? Kauanko teillä menee yhden vaipan kumppareitten vaihtoon? ompelukone on käytössä, mutta ite ompeleminen jäänyt aika vähälle... :whistle: Monesta vaipasta sais paremmin toivovan kun tuon homman osaisi/viitsisi tehdä.
  15. E

    ekaluokkalainen tulee koulusta ja haluaa aina

    Jos on vaikka ollut ikävä? Eihän se välttämättä päivällä edes vaivaa, mutta kun öidin näkee niin silloin iskee. Saa kai ekaluokkalainen vielä halailla ja suukotella ihan avoimesti :)
  16. E

    Hmmm... kuinka määrittää arvo minkille

    Tottakai ovat pakkasessa jos odottavat työstämistä tms. Ja varmasti menevät pilalle jos väärään aikaa sulavat. En osaa hintaa sanoa, mutta nahat+jo menneet työtunnit tekevät varmasti jo jonkun verran.
  17. E

    Meinasipa meidän pian 4 vuotta täyttävä tyttö jäädä auton alle tänään

    Hui kauhistus! Onneksi sait kiinni, hurja temppu neidiltä..
  18. E

    Kyllä tuo Lauri Tähkä vaan kolahtaa!

    Tykkään :)

Yhteistyössä