Voiko äiti nähdä"unessaan" lapsen sukupuolen?

  • Viestiketjun aloittaja raskausmasu
  • Ensimmäinen viesti
raskausmasu
Olen raskaana 20+ viikolla. Olen nyt muutamaan otteeseen nähnyt unia tulevasta vauvastamme. Ekalle kerralla olin synnyttänyt hänet sektiolla ja seuraava kohtaus unessa oli että olimme miehen kanssa perhehuoneessa ja heräsin siellä ja kysyin että kumpaa sukupuolta se vauva oli? Mies sanoi ettei itsekkään tiedä ja käytiin sitten avaamassa nukkuvan vauvan vaippa ja se oli tyttö.

Nyt äsken heräsin päikkäreiltä ja minulle oli unessa tehty lapsivesitutkimus tms. ja tuloksissa jotka sain kotiin luki. Teille syntyy kromosomeiltaan terve tyttö.

Minulla on jo yksi lapsi, poika ja alitajuisesti tiesin että se on poika, näin unia vaaleatukkaisesta pikkupojasta ja unissa minä ja mies aina hoidettiin poikavauvaa.

Oletteko te tienneet sukupuolen mielessänne? Onko sellaisia jotka luulivat satavarmasti että jompikumpi sukupuoli tulee ja sitten se osoittautui toiseksi?
 
no joo
Nooh, voihan sitä uniinsa uskoa jos haluaa. Uskoohan jotkut horoskooppeihin, tai johonki reikihoitoihin ja ties mihin henkimaailman juttuihin. Naissä vauva-asioissa se osumistodennäköisyys on aina se 50% eli hyvinkin voit olla oikeassa. Tai sitten et. :)
 
JONSERED Karhunkantaja
Olen tiennyt kaikista lapsistani ennalta sukupuolet. Toisaalta, tiesin suosikki-uuhenikin karitsojen lukumäärän, värit ja sukupuolet päivää ennen karitsointia...
 
"Uneksija"
Mä olen nähnyt mun molemmat lapset unessa ennen kuin edes odotin heitä. Kolmannenkin lapsen olen nähnyt, vaikka minulla ei vielä kolmatta olekaan:) Tosin hänestä ei erottanut, onko poika vai tyttö:)
 
"ihme"
Miten tää on nyt tänään näin järkevä tää palsta kun yleensä näihin aloituksiin tulee näitä "kyllä voi, minunkin mamman kummin kaima tiesi ennalta kaikki lastensa ja naapureidenkin lasten sukupuolet"-tyylisiä perusteluita..
 
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="illi";25461751]Voi toki. Eihän ole kuin kaksi vaihtoehtoa ja aika todennäköisesti siitä tulevasta vauvatsa näkee jotain unia. Varmasti osuu siis osalla oikeaan sukupuoli.[/QUOTE]

Vaihtoehtoja on n. kaksi... Intersukupuolisuus on myös mahdollista.
 
raskausmasu
Ihan sillä kysyinkin kun jopa ultraava kätilö sanoi pojasta että todella monet äidit ovat tienneet lapsen sukupuolen alitajuisesti kun rakenneultrassa sitten vahvistunut. Ja ainakin tuolla odotuspuolella on monella "tyttö-tai poikaolo"

Mutta juu 50-50 mahdollisuudethan tässä on :D
 
Minä oon tiennyt kahden ekan lapsen sukupuolen ihan raskauden alusta saakka.

Nyt on ollut aika pitkään tyttöolo, saa nähdä osuuko kolmannellakin kerralla oikeaan vai tuleeko huti :). Unissani lapsi on aina tyttö.
 
"minä"
Minä kävin viime viikolla aleostoksilla ja ostin kesällä syntyvälle vauvalle juhla-asun ristiäisiin. Kotona vasta tajusin, että olin ostanut mekon, vaikken edes tiennyt tulevan vauvan sukupuolta! Tänään ultrassa sitten sanottiin, että poika olisi tulossa, eli se siitä minun intuitiostani... :D
 
voi.
Itse tiesin pojan syntymänkin ennalta ja sukupuolen.
tismalleen 4,5kk ennen syntymää ihan pojan näköinen vauva nostettiin mahan päälle ja joku sano siinä unesssa että nähdään xx ajan päästä..
ja sinä päivänä poika synty :) (believe it or not)
 
"vieras"
Mä näin alkuraskaudessa unta että olin synnyttämässä ja kätilö nosti vauvan mun mahalle ja sanoi että "nyt on isällä kolme tervettä poikaa". Kiinalainen raskauskalenteri näyttää tällä kertaa tyttöä ja mulla kyllä on ihan tyttöolo..rakenneultraa odotellessa :)
 

Yhteistyössä