Hakutulokset

  1. M

    Sisarrus kuva

    Tytön kerhokuvassa viime syksynä oli viidellä pojalla jokapoika-paita, sinistä ja vihreetä eri sävyjä, tuli vaan mieleen...
  2. M

    HELSINGIN PÄIVÄKODISSA EPÄOIKEUDENMUKAISTA KOHTELUA

    Eikö yleensäkin kolmevuotiaat siirry jo isompien ryhmään? Meidän päiväkodissa, Espoossa kylläkin, siirto tulee yleensä siinä kolmen ikäisenä vähän tilanteen mukaan , siis ihan mihin aikaan vuodesta tahansa ja myös yksi lapsi kerrallaan. Se ei kyllä omasta mielestänikään ole kivaa, mutta sellasta...
  3. M

    Minkä kokoisia kaksivuotiaita ja syntymämitat?

    Täällä poitsu 16 kiloa ja 93 cm. Syntymämitat 5kg ja 55 cm. :)
  4. M

    siivoaako miehenne?

    Kyllä siivoaa. Harvemmin imuroi tai pesee lattioita, mutta järjestelee kaappeja, huolehtii tiskit, pesee pyykkiä ja siivoaa & pesee auton. Mulle tuo auton pesu sisältä ja päältä on tuttua puuhaa, joten mielellään annan sen mieheni tehtäväksi. On sen jynssääminen niin hikistä puuhaa, vaikka...
  5. M

    píno 2000 ja 2002 syntyneille lapsille

    Tyttömme 22.7.2000 ja poika 6.12.2002 =) . Synttärihumussa elelty ja vielä jatkuu B)
  6. M

    Missä kunnon miehet??

    Meillä on myös kunnollinen mies perheensä onneksi. Elämässäni en kuvitellutkaan enää katsovani miehiin päin ilkeän exän jälkeen. Toisin kuiteskin kävi. :) Löysin enemmän kuin hyvän miehen oltuani vuosia lasten kanssa yksin. Tässä tapauksessa vaihtamalla parani. =) Edelleen olen sitä mieltä...
  7. M

    mitä tehdä?

    Tuosta iästäsi kommentoisin, ettet ole vanha, vaan juuri sopivassa iässä tulemaan äidiksi. Itsekään en ole vanha, vaikka olen vuosia sinua vanhempi ja vauvan äiti. Onnea ja menestystä teille molemmille ja vauvalle!
  8. M

    joulukuu-02

    Täällä 6.12.02 syntyneen pojan äitikkä. Minulle voi lähetellä postia osoitteella nupukainen@luukku.com. Perheeseemme kuluvat lisäksi tyttönen -00 ja "avopuolisko" =) . Huomenissa lomamatkalle, mutta kirjoittelen kun palailemme. Kivoja hetkiä uudelle viikolle ja toivottavasti paljon lämpöistä...
  9. M

    suhteesta lähtö

    :ashamed: meilläkin tuntuu taas riistäytyvän käsistä tämä nestemäinen harrastus...olen itse aikalailla masentunut ja väsynyt.juomiseen liittyy pahoja tappeluita ja on vain ajan kysymys,koska sattuu jotain pahempaa.pelottaa ja itkettää,en haluaisi kuitenkaan luovuttaa koska kaiken sen takana on...

Yhteistyössä