Hakutulokset

  1. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Onnea vuodelle 2014! Meillä alkaa kohta uusi jakso elämässä kun palaan töihin parin viikon päästä, jännittää jo vähän mutta myös innolla odotan taas "normaalia" elämää. Isäntä jää vielä 4 viikoks kotiin likan kans mutta sitten alkaakin päivähoito. Nyt pitäisi sitten alkaa pikkuhiljaa...
  2. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Meillä tänään 1v synttärit. Juhlat on tosin peruttu kun eiliset rokotukset nosti yöllä kovan kuumeen ja likka oksensi sänkyynsä. Nyt on aamusta ollu taas kuume korkealla ja nenä vuotaa...että mua vituttaa kun eilen terkalta kysyin että kannattaako rokotukset nyt ottaa kun huomenna synttärit niin...
  3. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Moro täältäkin! Meillä tulee 1v täyteen viikon päästä lauantaina, pidetään sillon myös synttärit kun sopivasti osuu viikonlopulle. Nokkamuki on ollut käytössä jo heti siitä 5kk ikäisestä alkaen, annan siis aina ruuan kans vettä ja varmaan kohta sit normaalia maitoa kun päästään...
  4. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Tosiaan tsemppiä ceecee noiden yöunien kanssa, kuulostaa kyllä aika hurjalta. Ei ihme jos olet vähän poikki...mutta jos ajattelisit asiaa siltä kannalta että pitäisit sen unikoulun ja jos sen takia joutuu vielä vähän valvomaan niin jos lopputulemana saisit sitten kokonaiset yöunet niin olisihan...
  5. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Onnea ceecee menkoista :D Itellä kans pari kk:tta sitten säikäytti mutta onneks oli väärä hälytys! Tosin jos olis vahinko käynyt niin keskeytykseen olisin menny...ei millään päin sopis nyt kuvioon uusi raskaus ja voi tosiaan olla ettei toista meille koskaan tulekaan. Meillä on kans...
  6. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Ostin luonnonjogurttia ja jotain sellasta Valion missä ei oo lisäaineita ja vähemmän sokeria ja sekoitin niitä keskenään niin jotenkuten sain sitä vähän menemään mutta ei sekään järin hyvää näyttänyt olevan. No, pitää vaan sitkeästi yrittää jos ottaa aikaa tottua makuun... Samoin pitäis jo...
  7. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Meilläkään ei tosiaan oo tuota 10kk neuvolaa vaan vasta 1v seuraavan kerran. Eipä siinä, ei mulla mitään mieltä askarruttavaa oliskaan niin turha käynti olisi :) Mekin ollaan aloteltu noita maitotuotteita mutta ei kauhean vastaanottavainen ole, varsinkin viili oli aivan järkyttävän pahaa...
  8. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Tsemppiä tosiaan teille jotka joudutte valvomaan, eiköhän se siitä :) Mulla on välillä itselläni selittämätöntä unettomuutta, eli en vaan saa unta ja kyllä on niin tööt aina seuraavan päivän että en tiedä miten selviäisin jos vielä tuon tytön takia joutuisin valvomaan...olen muutenkin todella...
  9. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Meillä varmaan ainakin hampaiden tulo nosti kuumetta ja likka oli yhden päivän ja yön vähän tukkoinen. Mutta se tosiaan meni yhtä nopeasti ohi kuin oli tullutkin niin epäilen että ei ollut oikeaa flunssaa vaan liittyi juurikin noiden alahampaiden puhkeamiseen. Täälläkään ei vielä nouse...
  10. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Tsemppiä Bob unikoulun kanssa ja toivotaan että helpottaa teidän yöt pian! Oma tahto, joo löytyy kyllä. Heti alkaa sellanen raivari jos ottaa pois jotain mikä ei likalle kuulu. Ja samoin meillä vaipanvaihto on melkoista taistelua kun ei meinaa hetkeäkään pysyä selällään vaan änkeää väkisin...
  11. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Niin tuosta neuvolasta vielä, olisi periaatteessa varmaan saanut ajan siihen 10kk neuvolaan jos olisi vaatinut mutta terkka oli aika selkeästi sitä mieltä ettei tarvi ja antoi suoraan ajan sinne 1v. neuvolaan. Sanoi että soitella jos tulee jotain kysyttävää... Päikkärit on nyt selvästi...
  12. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Onnea Lilmy! Hurjaa että toiset lähtee jo seuraavalle kierrokselle kun itselle ei olisi vielä millään muotoa ajankohtaista jos koskaan ;) Meillä oli eilen 8kk neuvola. Likan mitat oli 71,2cm ja 9590g. Muutenkin oli tosi pikainen käynti kun ei oikein mitään sen kummempaa kysyttävää itellekään...
  13. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Täällähän on hiljaista, varmaan nuo ihanat hellepäivät teki tehtävänsä ;) Oli kyllä niin ihanaa kun vihdoin tuli kunnon kesä muutamaks päiväks vaikka tänään taas sitten sataa...mun puolesta vois olla hellettä vaikka elokuun loppuun asti, nautin kesästä niiiin paljon. Vaikuttaako teillä...
  14. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Jospa sitä välillä itekin kirjottais jotain eikä vain laiskana lue muitten kuulumisia ;) Me oltiin viime viikolla Tukholmassa, eli yks yö laivalla, yö Tukholmassa ja sit taas yks yö laivalla. Ihmeen hyvin meni reissu, kierretiin pari päivää kaupungilla ja likka viihtyi hyvin rattaissa...
  15. W

    Dilemma toisen lapsen hankkimisesta

    Niin sitä lähinnä pohdin että onko se sisarus niin välttämätön että sen takia "pitää" se toinenkin hankkia. Monesti kun tosiaan kuulee perusteluna useamman lapsen hankkimiselle tuon että on sitte sisaruksia ja että se on vanhempana sitten rikkaus jne...
  16. W

    Dilemma toisen lapsen hankkimisesta

    Eli mua on nyt alkanut kauheasti ahdistamaan ajatus toisen lapsen hankkimisesta...olen 31v. ja esikoistyttäreni on nyt 6,5kk. Lapsen hankinta oli alunperinkin "järkipäätös" eli en ole koskaan potenut vauvakuumetta. Nyt sitten on alkanut kuulua joka suunnalta että "no niin sitte vaan toista...
  17. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Meillä on likka ollu nyt ihmeen kiukkunen pari päivää, kun normaalisti on tosi iloinen ja tyytyväinen niin ihmetyttää että mikä nyt on tullu, voiskohan olla hampaita tuloillaan... Omaan huoneeseen siirto onnistui kyllä tosi hyvin, pari viikkoa nyt nukkunut siellä ja yhtenäkään yönä ei oo...
  18. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Meilläkin oli tänään neuvola. Likan mitat oli 69,2cm ja 8610g. Paino vähän tasaantunut mutta pituutta tullut vajaa 3cm kuukaudessa. Ei suoranaisesti vierastanut mutta aika vakavalla naamalla terkkaa tuijotti :) Peppi, mä kysyin tuosta korvikkeesta tänään ja meille terkka sanoi että voi nyt...
  19. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Peppi, kyllä tuo korvikkeen määrä kuulostaa mun korvaan varmasti riittävältä, kun meillä likka syö illalla korviketta vaihtelevasti n. 200-300ml ja ei siis vielä syö iltapuuroa enkä imetä enää. Silti nukkuu koko yön tuolla määrällä heräämättä eikä edes vaikuta kauhean nälkäiseltä herätessään :)...
  20. W

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Hienoa luppi että teillä on illat rauhoittuneet :) Mä otin hedelmäsoseet mukaan aika nopeasti, oltiinkohan vaan perunaa ja porkkanaa maisteltu sitä ennen. Päärynästä sanotaan että olisi "lempeä" vatsalle mutta mielestäni se ehkä vähän kovetti meillä vatsaa. Mango sopi paremmin. Kukkakaalin...

Yhteistyössä