Hakutulokset

  1. P

    Tietääx kukaa???

    Kyselin eilen täällä bb-faneja?? Mikä on hobby hallin bb-koodi? Onko mul se jossain ku oon kanta-asiakas...saako sillä alennuksen 24/7? vai mikähän se on?
  2. P

    Tähän kaikki joiden anoppi on IHANA :)

    Maailman paras anoppi, parempaa en vois toivoa :heart:
  3. P

    Istukka kohdunsuulla, raskausviikkoja vasta 12?

    tarkistettiin n 30rv ja oli noussut=)
  4. P

    Haloo KAIKKI

    Kuinka moni palstaili jo silloin 4.v sitten ennen muutosta? Oli jotenki helpompi käyttää se palsta mut eiköhän tähänki opi! TUossa joku kyseli vanhaa nimimerkkiä ni en muista oliko itselläni jo tää vai mikähän lie...Yks jonka muistan oli Tuutikki:muistaakseni ison perheen äiti??? Sit oli...
  5. P

    tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen kysäistä

    Yhtyy tähän =)
  6. P

    Naimisiin mennessä kaikki on yhteistä!

    Tervehdys. 4.v sitten olin aktiivinen palstailija mut sittemmin ollut niin paljon kaikkea ettei ole ehtinyt... Ja sit aiheeseen: Mä sitä mieltä et varat ja velat yhteisiä mut omia menoja saa olla ja kaikkeen ei tarvita toisen mielipidettä... Ei kyyläystä meillä :D
  7. P

    vaunuhelppinkivä :)

    niin. nyt pitäis pikkuhiljaa alkaa vaunuja hommailemaan. kaipaisin kommentteja ja apuja teiltä muilta. tuntuu, että vaunujen ostaminen on hankalampaa kuin auton! =) vähän kriteerejä... vaunujen pitää olla "maastokelpoiset", eli meillä on soratietä kuljettavana päivittäin. ilmeisesti...
  8. P

    lastenvaatteita netistä?

    Listatkaas tähän alle suosikkilinkkinne ihanille lastenvaatesivuille jos vielä löytyis jouluksi jotain kivaa pehmeään pakettiin
  9. P

    keskustelu sectiota haluaville

    Minua ihmetyttää myös se, että faktaa riskeistä tuntuu olevan vaikea saada. Toki tiedän, että sektion riskit ovat moninkertaiset, mutta jostakin syystä missään ei kerrota alatiesynnytyksen riskeistä! Kai siinäkin joitakin riskejä on, vaikka ne olisivatkin pienempiä kuin sektiossa. Mielestäni on...
  10. P

    pelkosektio

    Hienoa, Ihmettelijä, että asiasi järjestyi noin hienosti!! Minulle kätilösiskoni suositteli tietämäänsä eml-sektiolääkäriä, joten itse ei tarvinnut alkaa pähkäillä. Yksityiseltä lääkäriasemalta kannattaa todellakin kysyä!
  11. P

    pelkosektio

    En ihan tarkkaan osaa sanoa hintaa, mutta ei pitäisi ainakaan yli tuhannen euron mennä, halvemmallakin on ihmiset päässeet. Kuitenkin normaaleilla työssäkäyvilä ihmisillä on varmasti varaa tuohon, eri asia sitten opiskelijat ym. Onhan monilla kalliita autoja ja vaikka mitä vempaimia. Jos haluat...
  12. P

    pelkosektio

    Hei ap, missä päin asut? Minusta sinun kannattaisi turvautua suoraan eml-sektioon eli erityismaksuluokan sektioon. Itse olen raskausviikolla 11+3 ja olen jo sopinut eml-sektiosta lääkärin kanssa. Tiesin jo ennen raskaaksi tuloani, että haluan sektion, sillä minulla on lievä cp-vamma ja sen...
  13. P

    kasvatussuunnitelmat ennen syntymää

    Totta kai on periaatteita jo ennakkoon! Mielestäni on hassua, jos ei yhtään mieti etukäteen millaisia arvoja haluaa lapsilleen välittää. Meillä odotetaan ensimmäistä lasta, mutta tietyistä asioista on puhuttu jo nyt: - Minä tulen hoitamaan uskontokasvatuksen, koska minulla on kristillinen...
  14. P

    Sektio pelon takia..

    Hei! Ihanaa oli löytää tällainen ketju! Kun täällä on niin paljon asiasta tietäviä ja sen kokeneita niin voitteko vastata vielä minullekin! Olemme siis juuri jättäneet ehkäisyn pois. Suurin pelkoni koskee juuri synnytystä, mutta lääkäri- ja kätilösiskojeni rohkaisusta...
  15. P

    Apua

    Mulla tänään siis rv 35+0,ei enää kovin pitkä aika!!Päässä on alkanut pyörimään kamalia ajatuksia,esim voiko synnytykseen kuolla? :( En niinkään jännitä synnytystä enkä siihen kuuluvia kipuja,pelkään vaan kuolevani!!Olen nähbyt muutamana yönä kamalia painajaisia lähestyvästä...
  16. P

    Meiliystäviä muista odottajista!!

    Odotan myös esikoistani, rv39+ nyt. Odottavan aika on pitkä... Olisi kiva vaihdella kuulumisia! Olen 26-v ja asun Helsingissä. pihla77@yahoo.com

Yhteistyössä