Hakutulokset

  1. broilerinkoipi11

    Nonii plussamammat, auttakaas mua löytämään yks blogi.

    En nimittäin kuollakseni muista sen nimeä. Se oli näitä perus teiniäitiblogeja, missä oli jo suht "vanha" tyttö, oisko ollu 16-19 vuotias. Kämppä oli ainkain kaksio, missä oli "holvikaari" oviaukko jossain kohtaa. Siistiä ei näkynyt vissiin koskaan, lapsi leikki roskien ja vaatteiden...
  2. broilerinkoipi11

    Miksi Venakko on bannattu? :D

    Miksi Venakko on bannattu? :D
  3. broilerinkoipi11

    Kertokaa jotain ihan kauheita/ällöjä/kuolema-tulee/järkkyjä kauhuleffoja!

    Siinähän se tulikin :D Pitäs saada jotain jännitystä harmaaseen arkeen :D
  4. broilerinkoipi11

    nyt mä kyllä avaan siiderin. *turhis*

    AA kuolen stressiin! Huomenna olis synttärijuhlat, omat nimittäin :D tehty on jo hyydykekakku, YKSI kakkupohja, ja voileipäkakku. Tekemättä on: toinen kakkupohja, täytekakun täyttö, täytekakun koristelu, voileipäkakun koristelu ja hyydykekakun koristelu. ja HIRVEÄ siivo. Miehet, olkaa...
  5. broilerinkoipi11

    Mitä mun ruusussa on?

    Huomasin noin viikko sitten ruusun olevan täynnä pientä "seittiä" kuin ihan pikkiriikkisen hämähäkin tekemää, sitten suihkepullolla suihkutin kaiken pois. Parin päivän välein sama homma uudestaan. Onko siinä joku muu vai olenko mä vaan kodin tuhoaja ja siellä on pieni hämähäkki? :D Miksei se...
  6. broilerinkoipi11

    Ei oo todellista?

    Kaverillani on tammikuussa syntynyt vauva, eli 5 kuinen. Väitti tänään soitellessa että kävelee tukea vasten. En itse ole nähnyt heitä pitkään aikaan, kun muuttivat huhtikuussa 150 kilometrin päähän :/ Oonko ainoo kenen mielestä pakko olla tosi paksua valetta?
  7. broilerinkoipi11

    Mitä tehdä tässä tilanteessa?

    Apua, tää on nyt hirveen sekava selittää mutta yritetään: Siis, ystäväni meni lääkäriin jotta saisi haettua e-pillereitä. Lääkrässä sanottiin että hänellä on liian korkeat testosteronitasot ja liian matalat estrogeenitasot. Hänelle ei voida myöntä estrogeenivalmistetta, ystäväni kysyi että...
  8. broilerinkoipi11

    Tjaa-a, mitähän anoppilassa tapahtunut.

    Likka oli täysin normaali, vietiin anoppilaan TUNNIKSI hoitoon, kun käytiin laittamassa mökki juhannuskuntoon. Pois hakiessa nokka tukossa, nyt tuli valvomis keikka vahtia että likka saa henkeä, herää 10 minuutin välein eikä edes suolatipat auta :(
  9. broilerinkoipi11

    Miten tässä käy?

    Heippa! Muutimme nykyiseen asuntoomme huhtikuussa, sovimme että maksamme puolet takuuvuorkasta joka vuokran yhteydessä pikku hlijaa eli 100 e/ kk, niin kauan että 650 e on kasassa Nyt vuokranantaja aikoo myydä asunnon niin, että saamme jäädä vuokralle, omistaja vain vaihtuu. Miten käy...
  10. broilerinkoipi11

    Kasataan siivouskikkoja!

    Mä teen suursiivousta ja mua turhauttaa :D Joten kasataan KAIKKI syvimmätkin salaisuutenne, sydäntä riipivät siivouksen salat ja vanhan ajan kikat, esim. näiden tyyliset: - peilit saa kirkkaaksi sanomalehdellä - palanut lähtee hellasta, pannunpohjasta/kattilasta palasokerilla :D
  11. broilerinkoipi11

    Tieteellinen koe

    Mitä tapahtuu kun sekoitan Cuplaton lääkettä saippuakupla purkkiin? Tuleeko kuplatonta? Miten on?
  12. broilerinkoipi11

    Kohta on kylmä!! *turhis*

    Me lähetään kohta rannalle, ja mä aion heittää talviturkin pois :D hyrr..
  13. broilerinkoipi11

    Mitä Villa M blogille tapahtui?

    Näen blogilistaltani että viimeisin postaus on kiitos ja hyvästi, eikä blogiin enää pääse :/ Mitä kävi?
  14. broilerinkoipi11

    Tiedätkö tämän tunteen?

    Se tunne, kun olet nukkunut piilarit päässä ja aamulla saat räpytellä 5-10 minuuttia että saat silmät auki? Tiedättekö? Taas tavanomasesti tänä aamuna niin kävi, sitten päätin pitkästä aikaa pitää laseja, ja ottaa piilarit pois juuri kun heräsin enkä ollut saanut vielä piilareitten takia...
  15. broilerinkoipi11

    HiPP-vauvan ruoan säilyvyys?

    Meillä on ollut kaapissa about kuukausi sitten ostettu HiPPin pasta bolognese, missä ei ole päiväystä, koska alunperin purkkeja oli kaksi, jotka olivat pahvissa ja päiväys siellä |O Kauanko säilyvät? Uskallanko antaa?
  16. broilerinkoipi11

    Tyhmä kysymys korkeasaaresta

    Suunniteltiin ensi kuussa matkaa korkeasaareen minä, mies, silloin 8 kk tytär ja sylikummi. Kysymys onkin että onko korkeasaaressa syömäpaikoissa/ravintoloissa mikrot missä lämmittää vauvan maidot yms? Kiitos :rolleyes:
  17. broilerinkoipi11

    Miksi valvot?

    Niin, miksi valvot? :D Mä en malta mennä nukkumaan, surffailen, luen uutisia ja blogeja ja palstaa. Vilkuilen sivusilmällä paranormalia ja syön poppareita ja juon Palma Jaffaa :P
  18. broilerinkoipi11

    Kukkuluuruu, esittäytykää ja kertokaa lauantaiaamun puuhailut! :)

    Hei hei :wave: Mä en oo saanu tänää vielä mitään aikaseksi, oon vaan märehtinyt tietokoneella ja juonu kahvia :D Aion mä jotain tehdäkin, heti kun saan hilattua mun nalleaamutakin pois niskasta ja jotain muuta vaatetusta, mä ehkä aion lähteä ukon ja vierailevan veljen mukaan vaunulenkille :D...
  19. broilerinkoipi11

    7kk vauvat!!

    Tämmöstä kyselen, että kuinka paljon maitoa teidän tämän ikäset syö aterioilla ja kuinka paljon sosetta? Monetko päikkärit teillä vielä nukutaan/nukuttiin ja kuinka pitkät? Entä kuinka pitkiä yöunia ja kuinka monta tuntia putkeen? Meillä ruoka on 8:00 maitoa ja 1/3 prk hedelmäsosetta...
  20. broilerinkoipi11

    onko totta?

    Onko totta, että isä joutuu maksamaan lapsestaan elatusmaksua, vaikkei saisi nähdä tätä/vaikkei ole tapaamisoikeutta?

Yhteistyössä