Hakutulokset

  1. S

    Haamu, nega, haamu ja menkat!

    Siis testailin tuossa maanantaina Clearbluella kp 26/30 selkeän haamun. Seuraavan testin tein keskiviikkona, puhdas nega. Nyt sitten tänään kp 30 alkoi vuoto, mutta testiin tuli taas selkeä haamu! Kaikki testailut tehty Clearbluella. Nyt vaan mietin, että mitä kummaa. Voiko Clearbluet olla...
  2. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    melassi, kyllä se ovulaatio onnistuu! Tsempit täältä :heart: nyt vaan makkariin aktiivisina :D Itsellä kierron kaksi ekaa päivää oli tuskaisen kipeät. Ikinä ei ole niin paljon maha kouristellut tai sitä vihlonut. Onneksi nyt kipu poissa ja vuotokin vähenemään päin. Tänään siis kp4. Clomit...
  3. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Kiitos melassi taas vastauksestasi, kivaa kun joku jaksaa kommentoida jne :heart: Ihana termi tuo "hinkkaaminen" :D mut se on kyllä hyvinkin kuvaava, kun kunnon syötöllä pistetään menemään! Nyt ajattelin minäkin, että hinkkaamisväli saa tässä kierrossa tihentyä joka toisesta jokapäiväiseksi...
  4. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Tänään kp 32 ja täti tuli äsken rytinällä kylään. Eli vaihtui kp 1:ksi. Tälläisiä mahakipuja ei ole kyllä ikinä ollut, auts :( Harmittaa kyllä, mutta toisaalta jokin toimii, kun menkat tuli kuitenkin suhteellisen ajallaan. Nyt vaan sitten viimeinen kierros Clomeja ja Lugeja tähän kiertoon...
  5. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    melassi, pidän peukkuja jo valmiiksi pystyssä siulle ovistasi ajatellen :D Nyt tosiaan mun otettava rauhallisesti ja ooteltava. Tänään on alkanut taas ne nipistelykivut alavatsasta, muttei olo kuitenkaan "menkkamainen".
  6. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Huomenia. Tein äsken testin ja nyt olen vähän ymmälläni. Testi ei ollut puhdas nega, muttei selkeä positiivinenkaan. Taasen tuli hailakan hailakan hailakka haamu, mikä kuitenkin punersi hieman. Mieskin tämän erotti. Nyt ei vaan uskalla innostua ollenkaan, koska viime kerralla kun olin...
  7. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Minä täällä taas. Päivittämässä (tai päivittelemässä...) :D Eilen illalla (kp 28) otin siis viimeisen Lugen. Nyt sitten pitäisi ilmeisesti lähiaikoina menkkojen tulla, jos on tullakseen. Oon itsekseni miettinyt, että miten nopeasti ne menkat tulee viimeisen Lugen oton jälkeen...? Yhtään...
  8. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    melassi, juu pitää varmaan viikonloppuna testailla uudestaan... kiitos taas kannustavista sanoista =)
  9. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Päivitystä taasen: Tänään aamulla tein Davidin erittäin herkän raskaustestin, NEGAA näytti. Mut outoa on se, että oon silti vakuuttunut raskaudestani! :D mielikuvituksella ei ole rajaa. Mut kyllä pitäisi realistisesti ajatella, eikä rakennella pilvilinnoja. Mut jos sittenkin oon testaillut...
  10. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    heip melassi! täällä kuuluu sellaista, että alavatsanippailut on päivittäisiä. Ja ajoittain todella voimakkaita. Pari kertaa kävellessäni oon pysähtynyt aloilleni, kun nippaisi. Alamahakivut alkoivat kp 14 (tällöin oletin ovulaation tapahtuneen, koska vuosin myös kirkasta limaa). Oviksen...
  11. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    voi itku melassi :hug: paljon voimahaleja!
  12. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    melassi, tuu sit infoamaan mitä testi kertoi! Onnea testaamiseen :heart: Mun alavatsasta on nipistellyt nyt muutaman päivän aikana välillä tosi lujaakin. Enemmän oikealta puolelta. Tänään tuli kaksi sellaista repäisevää kipua peräkkäin sohvalla makoillessani, että jouduin käpertymään.
  13. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Heip, tulin taas kurkkailee tänne :) Itsellä menossa nyt kp 16. Kiertopäivänä 14 tunsin vihlontaa alamahassa ja valkovuoto muuttui limamaiseksi sinä ja seuraavana päivänä. Toivon, että noi olisivat olleet ovuloinnin merkkejä! Makkarin puolella ollaan oltu ahkeria ja ollaan edelleen... ettei...
  14. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    heip Mirtsu :) Mulle on aina gyne sanonut, että kun on syönyt e-pillereitä pitkään ja sitten lopettaa, voi kierron tasaantumiseen mennä paljonkin aikaa. Itsellähän kävi juuri näin. Mutta toisaalta tiedän tapauksia, joilla ei ole ollut mtn ongelmia kierron säännöllisyyden kanssa pilsujen...
  15. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Ihanaa kuulla melassi, että ovulaatio on sielläpäin tapahtunut! :) Nyt toivotaan parasta, että tärppi on käynyt! Ja piinaviikot kuluisivat nopeasti ;) Niin tuo aamulämpöjen mittaaminen voisikin olla hyvä ajatus. Taidanpa aloittaa heti huomenna :cool: Mutta palaillaan ja tsempit päälle taas!
  16. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Alisa84, kiitti taas lisäinfosta :) olen nyt itsekin hamstrannut vähän lisää tietoa clomeista ja ihmettelen kyllä vähän, ettei oma gyneni odes maininnut mistään seurannasta clomien yhteydessä. Toivon vaan, että kaikki menisi hyvin. Itse en ovista ole mitenkään tikutellut, enkä aiokaan. Jotenkin...
  17. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Alisa84: Kiitos vastauksesta! Aina jotenkin kannustavaa lukea muiden samantyylisistä kokemuksista. Gyne määräsi minua syömään clomeja kierron 3.-7. päivinä. Eli söin niitä viime sunnuntaista tämän viikon torstaihin saakka. Keskiviikkona tuli vielä menkat, mutta loppuivat sitten illalla kuin...
  18. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Nonniin, taisi olla väärä hälytys! Viime yönä alkoivat menkat ja ihan tosi kovilla mahakivuilla :( ei mikään maailman ihanin herätys jouluaamuun. Ihmettelen kyllä kovin sitä haamutestiä... ikinä en ole edes haamua saanut. Ja nyt oli aika selkeä! Ja silti menkat. Puuh, pitää jatkaa tästä sitten...
  19. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Tsemppiä melassi paljon ja iso halaus :hug: Tuntuu niin epätodelliselta tuo oma haamu, mut siinä se vaan kurkkii. Pitää testailla uudestaan vaikka huomenna ja katsoa, mitä tapahtuu. Olisihan tuo uskomatonta, jos tällä kierrolla lopulta kävisikin noin onnellisesti. Mut nyt on ehkä vähän...
  20. S

    Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

    Pikkuiselle12 halaus! Omista kuulumisista: Tänään illalla otettava vika Luge, eikä vieläkään menkkoja! Sen sijaan tein tässä äsken aamulla raskaustestin (David, herkkyys 10) ja sain haamun?! Nyt en tiedä oikein, miten päin olisi :D ja uskoako silmiäni... mulla on kotona myös Clearblue...

Yhteistyössä