Pitkä epäsäännöllinen kierto, negaa, eikä kuukautisia!

heip melassi!

täällä kuuluu sellaista, että alavatsanippailut on päivittäisiä. Ja ajoittain todella voimakkaita. Pari kertaa kävellessäni oon pysähtynyt aloilleni, kun nippaisi. Alamahakivut alkoivat kp 14 (tällöin oletin ovulaation tapahtuneen, koska vuosin myös kirkasta limaa). Oviksen jälkeen nippailut ja repäisyt ovat jatkuneet. Lähinnä oikealla puolella.

Nyt siis kp 25. En oikein tiedä, milloin tekisin raskaustestin, kun menkkani tosiaan olleet niin epäsäännöllisiä. Nyt syönyt Lugeja 19.-28. päivinä (eli vielä kesken). Ja kun ovulaatiostakaan en voi olla satavarma. En oikein tiedä, että voinko koittaa testata erittäin herkällä esim. huomenna, vai odotanko nyt ainakin kp 28 olevan ohi... Clomejahan siis söin nyt ekaa kertaa kp 3-7 kaksi tablettia. Kunpa ne olisi jotakin tehneet! Kun en oo missään seurantaultrassakaan, niin on vähän pimennossa-olo.

Toivon melassi, et tää kierto olisi sulle SE tärppikierto! :heart:
 
testaa herkällä kun siltä tuntuu, mutta mites nuo avusteiden vaikutus siihen viivaan? Oletko harkinnut tekeväsi digiä? Ajattelin vaan että silloin ei jäisi tulkinnanvaraa niillle viivoille.. ja jos tekee digiä niin olisi hyvä odottaa siihen asti että menkkojen pitäis olla alkaneet.. kaikkea hyvää toivoen=)
 
Päivitystä taasen:

Tänään aamulla tein Davidin erittäin herkän raskaustestin, NEGAA näytti. Mut outoa on se, että oon silti vakuuttunut raskaudestani! :D mielikuvituksella ei ole rajaa. Mut kyllä pitäisi realistisesti ajatella, eikä rakennella pilvilinnoja. Mut jos sittenkin oon testaillut aivan liian aikaisin... onko kellään mitään järkevää sanottavaa tähän? :D melassi? anyone?
 
jäi viestin kirjoitus aiemmin kesken ja nyt sitten kaikki mennyt hukkaan..no kuitenkin..sinun pitää varmaan malttaa mielesi ja testata uudeleen lauataina tai sunnuntaina sillä jos olet (ja toivon mukaan olet) raskaana niin hcg nousu ei välttämättä näy vielä testissä..sinullahan ein ollut suurta varmuutta oviksesa joten voipi olla päiviäkin vielä lian vähän tuplaviivojen näkymiseen..

tsemppiä piinapäiville... toivon mukaan viikonloppuna tulee paremmat uutiset=)
 
Minä täällä taas. Päivittämässä (tai päivittelemässä...) :D

Eilen illalla (kp 28) otin siis viimeisen Lugen. Nyt sitten pitäisi ilmeisesti lähiaikoina menkkojen tulla, jos on tullakseen. Oon itsekseni miettinyt, että miten nopeasti ne menkat tulee viimeisen Lugen oton jälkeen...? Yhtään menkkamainen olo ei vielä ole. Kovat repäisykivut ja nipistelyt on hellittäneet muutaman päivän aikana, ja eilen ja toissapäivänä en ole tuntenut mitään. Tänään äsken sitten taas vihlaisi.

Jos uskallan, niin teen huomenna raskaustestin uudestaan, eli kiertopäivänä 29.
Sellainen avautuminen tällä kertaa.
 
Huomenia.

Tein äsken testin ja nyt olen vähän ymmälläni. Testi ei ollut puhdas nega, muttei selkeä positiivinenkaan. Taasen tuli hailakan hailakan hailakka haamu, mikä kuitenkin punersi hieman. Mieskin tämän erotti. Nyt ei vaan uskalla innostua ollenkaan, koska viime kerralla kun olin näkeväni haamun, menkat alkoivat rytinällä. Ehkäpä pitää vain odotella ja toivoa, että viiva vahvistuisi! :)

Melassi, mites sun ovisbongailut? Vai vieläkö on ajankohtaista..?
 
hienoa Lempi, siellä tosiaan tapahtuu jotakin ja yritystä riittää.. nyt toivotaan että viiva vahvistuu ja pikkuinen tarraa kunnolla kiinni..kannattaa ottaa tosiaan vielä rauhallisesti mutta merkit ovat hyvät.. Onnea:heart:

mulla ei ole vielä ovisaika..itseasiassa kumman hitaasti alkaneet paikat kostumaan, mutta ovis pitäisi olla ensi viikon alukpuolella joten onhan tässä vielä aikaa..
 
melassi, pidän peukkuja jo valmiiksi pystyssä siulle ovistasi ajatellen :D

Nyt tosiaan mun otettava rauhallisesti ja ooteltava. Tänään on alkanut taas ne nipistelykivut alavatsasta, muttei olo kuitenkaan "menkkamainen".
 
ovista alkaa pukkaamaan..miltei plussaa näky tikussa, varmaan huippu tulee päivän kahden sisällä.. talletukset on aloitettu ja pian on taas odotuksen vuoro.. toisaalta tosi mukavaa kun kierrot alkaneet tasoittua ja ovikset alkaneet tulla normaalisti..ehkäpä pian tärppäisikin..
 
  • Tykkää
Reactions: SLempi
Tänään kp 32 ja täti tuli äsken rytinällä kylään. Eli vaihtui kp 1:ksi. Tälläisiä mahakipuja ei ole kyllä ikinä ollut, auts :( Harmittaa kyllä, mutta toisaalta jokin toimii, kun menkat tuli kuitenkin suhteellisen ajallaan.

Nyt vaan sitten viimeinen kierros Clomeja ja Lugeja tähän kiertoon (sitten mentävä taas lääkärille). Jospa nyt kävisi tärppi... pitää koittaa ajatella positiivisesti. Haamuihin en kyllä usko enää ollenkaan... kun on vasta vahva viiva, niin oon vakuuttunut :ashamed:

Mietin tuossa myös sellaista, että otollisina päivinä, kuin usein olisi hyvä heilutella peittoja? Täällähän niin ollaan tehty tasaisesti aina joka toinen päivä, mutta pitäisikö sittenkin joka päivä otollisina päivinä?

Täältä tärppionnea edelleen melassille :heart:
 
voi harmi, mutta onneksi olet positiivisin mielin yrittämässä uudelleen..ainakin megakierrot ovat jääneet pois ja pystyt hieman ennakoimaan kiertoasi..meillä ainakin hinkataan joka päivä oviksen tienoilla..mulla on aika lyhyt väli lh-huipusta ovulaatioon niin ei passaa sen takia himmailla..sitten oviksen jälkeen pidetään taukoa..tosin mulla kuivuu kelikin oviksen jälkeen aina sillai hetkeks ettei ilman liukkarii mitään tapahtuskaan..

voimia jatkoon Lempi:heart:

meillä odotellaan ovista tähän alkuviikkoon..aamulämmöt olli viä normit joten talletuksia ehtii vielä tekemään..
 
Kiitos melassi taas vastauksestasi, kivaa kun joku jaksaa kommentoida jne :heart:

Ihana termi tuo "hinkkaaminen" :D mut se on kyllä hyvinkin kuvaava, kun kunnon syötöllä pistetään menemään! Nyt ajattelin minäkin, että hinkkaamisväli saa tässä kierrossa tihentyä joka toisesta jokapäiväiseksi otollisimpina päivinä. Pidä mut taas ajan tasalla melassi! Ja vielä loppuun paaaaaaljon tärppionnea tälle viikolle, ikinä ei voi toivottaa liikaa onnee näissä asioissa :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: melassi
melassi, kyllä se ovulaatio onnistuu! Tsempit täältä :heart: nyt vaan makkariin aktiivisina :D

Itsellä kierron kaksi ekaa päivää oli tuskaisen kipeät. Ikinä ei ole niin paljon maha kouristellut tai sitä vihlonut. Onneksi nyt kipu poissa ja vuotokin vähenemään päin. Tänään siis kp4. Clomit aloitin taas eilen ja syön niitä sitten sunnuntaihin saakka. Ensi viikolla sitten taas peitot heilumaan! :D
 

Yhteistyössä