Hakutulokset

  1. Hansu-82

    lääkkeellinen tyhjennys!

    Mulla ei tuo lääkkeellinen tyhjennys toiminut..Sain ensin kotona laitattavaksi 4 x cytotec, vuoto alkoi 6h päästä, muttta oli niukkaa.Kipuja ei ollut juuri lainkaan, ehkä voisi verrata kuukautiskipuihin. Menin 4 päivän päästä uudestaan jorviin ja sain taas 4x cytotec, osastolla alkoi pieni...
  2. Hansu-82

    Sikarokote ja keskenmeno?

    Täällä kans löyty np-ultrassa viikolla 11+0 kuollut sikiö, kehitys oli loppunut rv 9+1. Possurokotteen kävin ottamassa rv 8+2..Eihän sitä tiedä, että oliko rokotteessa syy vai missä, mutta kyllähän sitä miettii kun ne noin lähekkäin tapahtu..Ensimmäinen km mulla, yksi terve lapsi löytyy onneksi...
  3. Hansu-82

    Minkä kokoisia 8kk ikäisiä :)

    Meillä poika oli 8kk neuvolassa 10,475g ja 74,2cm. Ja meillä kanssa syödään ja touhutaan hirmusesti. Ei vielä konttaa, mutta ryömii kovaa vauhtia.Seisoo tukea vasten , muttei vielä kävele tukea vasten.. :)
  4. Hansu-82

    Annatteko puuroa aamuin illoin?

    Mä annan poitsulle 8,5kk vain aamupuuron. Illalla meillä syödään riisivelliä..Tarkoitus olisi jossain vaiheessa siirtyä 2x kaurapuuroon.. :)
  5. Hansu-82

    7,5kk eikä varaa jaloilleen

    Meillä sama juttu,poitsu on nyt just 8kk.Jos yrittää seisomaan laittaa niin varpaillaan on..Meillä myös on tosi aktiivinen poitsu, hetkeäkään ei paikoillaan ole..=) Ryömii kovaa vauhtia..Ens viikolla meillä on lääkäri neuvola, täytyy siellä kysellä...
  6. Hansu-82

    Milloin teidän vauvat...

    ovat oppineet istumaan tuetta(siis sillai ihan kunnolla..)? Ja ottamaan pinsetti otteella? Meidän poitsu on nyt n.7,5kk eikä vielä kumpikaan oikein onnistu..istuu suht hyvin, mutta välillä menee vielä selälleen, jos innostuu kovasti riehumaan istuessaan.. =)
  7. Hansu-82

    maidon määrästä

    Meillä menee hyvin joku reilu 7dl vuorokaudessa, ja menis vaikka kuinka paljon enemmänkin, jos vaan antais..Poitsu on oikee maitohiiri, mutta silti kiinteitäkin menee todella hyvin..Niin ja ikää nyt 7,5kk..
  8. Hansu-82

    koska teillä opittu ryömimään/konttimaan?

    Meillä opittiin ryömimään 6,5kk, poitsu nyt 7,5kk eikä vielä konttaa..
  9. Hansu-82

    ulkona nukuttamisesta

    Meillä poitsu 7,5kk ei ole ikinä nukkunut ulkona hyvin, max 20min pätkiä.Sisällä nukkuu hyvin ainakin 2h, joten mielummin sisällä nukutan.Käydään kuitenkin päivittäin vaunulenkillä, että sais raitista ilmaa.. :)
  10. Hansu-82

    Mitä puuhailette 7kk vauvojen kanssa?

    Kaipaisin vinkkejä puuhailuun 7kk vauvan kanssa..Meillä poitsu on todella nopeasti kyllästyvä, eikä viihdy itsekseen oikeastaan yhtään. Eli miten täytätte päivänne vauvan kanssa? :attn: =)
  11. Hansu-82

    Minkä kokoisia vauvoja 6kk?

    meidän poitsu oli 6,5kk neuvolassa 72.5cm ja 9330 g.. :heart:
  12. Hansu-82

    4kk vauvan mahallaan olo

    Elikkä meillä ei tuo poitsu kohta 4kk viihdy vatsallaan kuin korkeintaan 2minuuttia.. Neuvolla sanoivat, että jos ei parissa viikossa tilanne muutu niin sitten laittavat lähetteen fysioterapeutille.Onko kenelläkään kokemuksia tuosta fysioterapiasta? Onko siitä oikeesti jotain apua?
  13. Hansu-82

    1,5kk:n yöunille meno

    Täytyykö 1,5kk laittaa jo säännöllisesti aikaisin yöunille? Itse olen tykännyt, että vauva tulee ainakin vielä toistaiseksi vasta minun kanssa samaan aikaan nukkumaan, eli joskus 23 jälkeen, näin saan itsekin nukkua yhden vähän pidemmän pätkän..koska poitsu nukkuu yleensä aina yöllä ensin 4-5h...

Yhteistyössä