Hakutulokset

  1. K

    Huhtikuun Helmet 2012

    Josefia Kiva kuulla positiivisista yökoulukokemuksista. Toivottavasti teillä jatketaan nyt samaa rataa :) Meidän unikoulut on vielä tulevaisuudensuunnitelmissa. Viime yönäkin roikuttu rinnalla moneen otteeseen. Ensin luulin että korvissa on edelleen vikaa. Tarkastuksessa kuitenkin löytyi kauniit...
  2. K

    Huhtikuun Helmet 2012

    Moikkelis :) Onnea Jazzi uudesta syystä äitiyslomaan ;) :flower: venla84: juu, imetän vielä ja kuukautiset on tullu suht säännöllisesti n5 viikon välein, eli mulle normaaliksi. Mutta raskaaksi voi hyvinkin tulla ja olla raskaanakin imettäessään ;) Meilläkin on pikkuinen sairstellut nyt...
  3. K

    Huhtikuun Helmet 2012

    Heippatirallaa! Mä oon hoitovapaalla ja aika varmasti asti kun kuopus on kolme. Ei mulla oo mitään työpaikkaa olemassa mihin palata tai mistä sais lomaa että mies pääsis isyyskuukausia viettelemään. ;) Ainakaan Helsingissä ei ole lainkaan 10kk neuvolaa jos ei mitään häikkää ole. Se 8kk...
  4. K

    Huhtikuun Helmet 2012

    Morjens! Ihanaa kun täällä on odottajiakin <3 Onnea :) Meidän neitokainen, nyt 8,5kk nousee seisomaan ja istuu ja ryömii. Soseiden syönti on edelleen vähän niin ja näin ja imetän edelleen ja useasti myös öisin ja yöunet on mitä on. CVAD kuvasi osuvasti olotilaa siitä kun ei saa nukkua...
  5. K

    Huhtikuun Helmet 2012

    avantasia: suloinen muru siellä :) Mä en ikävä kyllä jaa kuvia netissä. Meillä ei ole vielä soseita maisteltu. Jos vaikka sitten 6kk päivänä aloiteltaisi maissilla tai porkkanalla. Neiti ei paljoa päristele paitsi joskus "puhaltaa" rintaa imiessään ja sehän pärisee mukavasti. Sekä murisee...
  6. K

    Huhtikuun Helmet 2012

    On se :) http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2118609-huhtikuun-helmet-2012-huhtikuussa-meidan-kuu/
  7. K

    Huhtikuun Helmet 2012

    Heippa! Minäkin jatkan keskustelua vain täällä ;) 4kk tuli juuri täyteen pikkuisella ja neuvola ensi viikolla. Lääkäri on myös 4kk tarkastuksen yhteydessä mutta vasta 23pvä. Täysimetyksellä mennään ja näin aion myös jatkaa sinne 6kk asti. Vauva nukkuu pääsääntöisesti yönsä hyvin. Tutti ei...
  8. K

    Huhtikuun Helmet 2012

    Heipparallaa! Taitaa kaikki vaan köllötellä ihanien vauvojen kanssa kaiket päivät aurinkovarjon alla ettei tänne kerkiä kuulumisia kirjottelemaan ;) No, me ei sellasta harrasteta, köllitään vaan täällä sisällä :D Pikkuinen nukkuu jo aika hyviä yöunia, parhaimmillaan kymmenenkin tunia syömättä...
  9. K

    Huhtikuun Helmet 2012

    ONNEA bluebaby rouviintumisesta :flower: Ja vauvalle kuten muillekin ihanan nimen saaneille :) Tänne kuuluu tätä nykyä oikein hyvää. Tyttö nukkuu yöllä eka pätkässä jopa 7h! Aikamoinen muuttos alun parin tunnin väleihin. Melkein tuntuu olo joskus pirteältä :D Ensimmäinen matka mummolaan...
  10. K

    Suurperheelliset Odottajat

    ONNEA Hotmilk pienestä pojasta! :) :flower:
  11. K

    Suurperheelliset Odottajat

    Onnea plussanneille :) ONNEA pikkuysistä lily-rose :flower: Mäkin väitin että tää kuudes on ehdottomasti se viimeinen :whistle:...
  12. K

    Huhtikuun Helmet 2012

    Hui, Adelei, siellä jo iloisesti laihdutellaan :D Mulla ois paljon kyllä sitä sarkaa olemasas mutta maltillisesti pitää vielä ottaa. 5-6kg raskauden tuomia ilokiloja ja siihen päälle vielä 10kg saa lähteä. Kovasti Tsemppiä siihen puuhaan! Olen ymmärtänyt että ainakin rintaruokitulla vauvalla...
  13. K

    Huhtikuun Helmet 2012

    CVAD kiitos pinosta! Toivottavasti matkanne onnistuu :) Onko kyse pitkästäkin matkasta? Oletteko ihan yökyläreissulle menossa? Mä en pysty suunnittelemaan pidempää autoilumatkaa vaikka halu olisi kova koska olen meidän perheen ainoa autokuski enkä uskalla tällä höttöpäällä paljoa noin kalliin...
  14. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Onnea Onnea ihanista tyttövauvoista Papaya ja Elyna :flower: Hurjan kuuloinen alku teillä Papaya ja kumma ettei ton kummoisempaa imetysohjausta saa! Hienoa että olette kuitenkin päässeet hyvään alkuun :) Elyna synnytyskertomusta odotellessa ;) Ilmeisesti jännittävää menoa teilläkin kun on...
  15. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    ONNEA Nyyti84 pikkuruisesta pojasta :flower: :) Hienoa että selvisitte rankasta alusta hyvin :)
  16. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    ONNEA Ingeri Pojan johdosta :) :flower: Mukavankokoinen jässikkä sieltä tuli ;)
  17. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    vaaleanpunaiset ONNITTELUT bluebaby :flower: Ihania vauvantuoksuisia päiviä!! :) Meillä tytöllä ikää jo kuukausi. Huhheijaa, ihan liian nopeasti menee aika!!
  18. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Jännittäviä viime hetkiä elellään vielä täällä pinossa! Ihanaa kohta kaikki ovat saaneet suloisuutensa maailmaan. :) Lilie, kolme vuotta sitten mä olin yliaikakontrollissa (41+5) KOSsilla juhannussunnuntaina että ei ne ajat välttämättä ole justiin arkipäivänä :)
  19. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Onnea mammal83! Nyt on ihana poikanen maailmassa :) :flower: Ihan ensimmäiseksi tietysti pitäisi lopettaa stressaaminen ;) helpommin sanottu kuin tehty...Meidän sairaalan imetysoppaassa ja siinä mikä saatiin jonkun laatikon mukana sairaalasta neuvottiin antamaan lisämaito vauvalle...
  20. K

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Huomenta! Aika menee kuin siivillä tuon pikkuisen ihanan nyytterön kanssa :heart: meilläkin yli kolmeviikkoinen ihanuus jo. Tuo on päättänyt syödä itensä sumopainijaksi. Syö nimittäin koko ajan yötä päivää. Ja ei ole kiinni maidontuotannosta, sitä kyllä piisaa, tykkää vaan olla rinnalla. Tuttia...

Yhteistyössä