Hakutulokset

  1. Ribosomi

    Kaduttaa koko FinIp-tutkimus!

    itse olen ollut useassa rokotetutkimuksessa ja jokaisen lapseni laitan yhteen kertaan rokote tai muuhun tutkimukseen koekaniiniksi. Tutkimukset joihin lapseni laitan arvioin turvallisiksi. Arvostan tieteellistä tutkimustyötä todella paljon ja haluan edistää lääkkeiden kehitystä. Ei oo ikinä...
  2. Ribosomi

    Euroviisut - aiotteko katsoa?

    Tää on kyllä kanstosi paska läppä.
  3. Ribosomi

    Euroviisut - aiotteko katsoa?

    Tää on kiva renkutus mun mielestä :D
  4. Ribosomi

    Euroviisut - aiotteko katsoa?

    Tää san marino on niin hirvee :(
  5. Ribosomi

    Euroviisut - aiotteko katsoa?

    tylsä biisi ja tylsempi lavaesiintyminen.
  6. Ribosomi

    Euroviisut - aiotteko katsoa?

    pernillan biisi seuraavaks jää kyl tänkin varjoon.
  7. Ribosomi

    Euroviisut - aiotteko katsoa?

    kauhee englannin ääntäminen, mut söpö kundi ja ihan kiva biisi.
  8. Ribosomi

    nutrilet 3 päivän paketti - minua huijattiin!

    Samat linssit 80 euron hintaerolla on pelkästään tyhmää.
  9. Ribosomi

    nutrilet 3 päivän paketti - minua huijattiin!

    Ostin mäkin kerran värilliset piilolinssit 100 eurolla kun en tiennyt että niitä saa netistä 20 eurolla. Koen olleeni tyhmä enkä tulleeni huijatuksi.
  10. Ribosomi

    Euroviisut ja Pernillan menestys

    Lähettäis sinne joskus vaikka jonkun Anna Abreun vähissä vaatteissa keikistelee ja laulaa jotai tarttuvaa hittirallatusta nii vois olla jotai mahiksii voittaa. Aina tollasii tylsiä tapettii sulautuvia keskinkertasuuksia. Tänäkin vuonna on varmaan 6 upeempi äänistä/paremman näköstä balladia...
  11. Ribosomi

    nutrilet 3 päivän paketti - minua huijattiin!

    Joo hullu oot siinä vaiheessa ollut kun oot rahas noihin litkuihin pistänyt :D Kotona tekee paljon maukkaampia ja halvempia keittoja ja salaatteja samoilla kaloreilla.
  12. Ribosomi

    Huomio! Myydäänkö näitä kenkiä enää missään?

    No on muitakin leveä lestisiä kenkiä olemassa, kuin nuo teinisämpylät.
  13. Ribosomi

    Siis eikö farmaseutiksi voi opiskella kuin yliopistossa ?

    yliopistossa, mutta se on vain alempi korkeakoulututkinto eli 3 vuotta.
  14. Ribosomi

    Miksi juomattomuutta pitää perustella?

    No niin munkin mielestä.
  15. Ribosomi

    Miksi juomattomuutta pitää perustella?

    Juon aika harvoin, hyvin harvoin kännejä. Joten meillä ei sen suhteen ole ongelmaa usein. Siitä ehkä loukkaannun, että mies pitää itseään jotenkin parempana kun ei juo ollenkaan ja on mulle tyyliin jos otan sen lasin skumppaa "pitääkö aina juoda". Käyn yleensä tyttökavereitteni kanssa...
  16. Ribosomi

    Oletko itse ollut lapsena kotihoidettu vai olitko päiväkodissa?

    Menin pph:lle 8 kk iässä. Äitini oli tavallista toimistotyötä tekevä asuntovelallinen, hyvä ja lämmin ihminen. Oma lapseni menee pph:lle kun on 9 kk, ellei miehelle tule saumaa jäädä kotiin. Minulla on pelkkiä hyviä muistoja hoitoajoista.
  17. Ribosomi

    Miksi juomattomuutta pitää perustella?

    Useimmiten ei oo joo mitään ongelmia. Mun sukulaiset ei vaan ehkä oo kaikkein ajattelevaisempia ja pistää pelkkää skumppaa tarjolle. Ja mun mies on aina naama nurinpäin kun joutuu juhliin missä on alkoholia.
  18. Ribosomi

    Miksi juomattomuutta pitää perustella?

    On absolutisti. Kyllä mäkin ymmärrän, mutta joskus ärsyttää tahattomasti, kun helpommalla vaan pääsis jos jois pienen lasin skumppaa vaikka juhlissa joissa nostetaa malja, eikä aina tarvis tehdä ittestää numeroa kun ei emännällä satukkaa syystä tai toisesta olee alkoholitonta.
  19. Ribosomi

    Miksi juomattomuutta pitää perustella?

    No ei oo kyse siittäkään, että se olis miehestä vasten mielistä kun alkoholiton kelpaa.

Yhteistyössä