Hakutulokset

  1. marraskuu0104

    Pahkuratäti!

    Vastaathan mulle tuonne huonepeliin :snotty:
  2. marraskuu0104

    Huonepeli näin yön iloksi?

    http://twinkle-home.com/akazukin.html Mulla loppua vaille valmis, mutta jumissa oon...
  3. marraskuu0104

    MissMaisa!

    Laatikko on nyt tyhjätty :whistle: ;)
  4. marraskuu0104

    Hääleikkejä?

    Kertokaapas mitä oli omissa häissänne? :) Meillä häät 2vkon :o päästä ja jonkinlaisia hääleikkejä pitäisi keksiä. Kaasot on niitä jo suunnitellut, mutta munkin mielipiteitä kuulemma vähän kuunnellaan :D
  5. marraskuu0104

    Onko kukaan tilannut e-baysta?

    Haluaisin tilata sieltä tiaran, mutta kuinka se onnistuu? :snotty:
  6. marraskuu0104

    Meidän pentu syntyi eilen!

    Toukokuun lopulla se meille kotiutuu :heart: Ihania pieniä oli kun kuvia näin!
  7. marraskuu0104

    Olisko MissMaisa paikalla?

    :wave:
  8. marraskuu0104

    Mistä lasisia koristekiviä?

    Saako netistä tilattua? Huutonetissä oli, mutta vain pari hassua pussia ja niitä pitäisi tilata kerralla enemmän :/ Haluaisin vihreän värisiä ja mistään en löydä |O
  9. marraskuu0104

    Lapsen flunssasta kyselen

    Meillä tytöllä kauhea flunssa nyt kolmatta päivää, tänään nousi pieni kuume. Nyt kun nukahti, niin hengittäminen on tosi raskasta ja vaikean kuuloista. Yleensä hengittää nukkuessaan nenän kautte ja nythän se ei onnistu, eli hengitys on katkonaista. Yskäkin on semmoinen räkänen ja oksennus meinaa...
  10. marraskuu0104

    Saanko enää ikinä meseä auki?

    Oon unohtanu salasanan ja kun klikkaan "oletko unohtanut salasanasi" kohtaa, niin se kysyy jotain äidin tyttönimeä, sen sieltä silloin valitsin, mutta eihän se liity mitenkään salasanaan kun ajattelin että en sitä koskaan unohda :headwall: Menikö siinä nyt sitten kaikki mun s.postit yms? |O
  11. marraskuu0104

    Onkos täällä hää-kerhoon kuuluvia?

    Sielä olis viestiä :)
  12. marraskuu0104

    Ruotsinkielinen teksti hääkutsukorttiin?

    Taas näitä kyselen, mutta millään hakusanalla en googlesta löytänyt :/ Pitäis olla runon muodossa kutsu ja sitten vielä joku kaunis runo erikseen :)
  13. marraskuu0104

    Miltä sivuilta voi katsoa tekstejä hääkutsukorttiin?

    Yhden sivun löysin, mutta sielä ei ollut oikein mitään meidännäköistä :/
  14. marraskuu0104

    Muistaakohan kukaan mua?

    Siitä on jo niin kauan kun viimeksi täälä kirjoittelin, että :wave: vaan kaikille :)
  15. marraskuu0104

    Mitä "näppyjä" tytöllä on?

    Kun nukkumaan meni, niin poskessa oli yksi ja nyt heräsi kutinaan ja kädessä oli jo toinen.. :/ Eli sellainen kohouma, samanlainen tulee joskus kun hyttynen pistää. Ei punainen ollenkaan, vaan hieman koholla oleva vaaleampi kohta. Eikä ne ihan pyöreitäkään ole, sellaisia kummallisia kutiavia...
  16. marraskuu0104

    Öitä kaikille!

    :wave: Nyt ei enempää jaksa tapella näistä hoffiksista.. Onneksi mä tiedän että mun miehellä on ne ainoot ja oikeat :heart:
  17. marraskuu0104

    Monster Jam

    Oliko kukaan sielä tänään? Minun esikoinen lähti isänsä kanssa niitä katsomaan ja kun päivällä soitin, niin kyllä oli ollut jännää :)
  18. marraskuu0104

    Koska aloititte kunnolla häiden suunnittelun?

    Meillä häät 14.6.08 ja ei tässä vielä mitään ihmeellistä ole suunniteltu. Kirkko on, juhlapaikka, bändi ja ruoka tiedossa. Silleen hyvällä mallilla, mutta mulla on varmaan vaan sellanen kuva häistä, että pitäis olla jo kauhea kiire yms :D Eli 7kk häihin, keretäänkö KAIKKI pienetki asiat saamaan...
  19. marraskuu0104

    Oletteko nähnyt Saw4:sen?

    Käytiin se miehen kanssa tänään katsomassa ja oli aivan kauhea.. Pahin mun mielestä noista kaikista :o
  20. marraskuu0104

    Esikoinen syntyi 6vuotta sitten :)

    Niin se aika menee.. 6 vuotta sitten klo:22.41 syntyi 4420g ja 52cm:nen mustatukkainen poika. Nyt sängyssä nukkuu vaaleatukkainen äidin iso eskarilainen :)

Yhteistyössä