Hakutulokset

  1. K

    Ihanaa!

    Tein juuri positiivisen raskaustestin... :) Yli vuoden yrittämisen jälkeen!
  2. K

    Vitsejä?!

    Who is Hu? - YouTube
  3. K

    Kantanne aborttiin?

    Ei abortin vastustaminen ole siitä kiinni, että ei osaisi asettua toisen asemaan. Tappaminen on vain AINA väärin, oli sitten kyseessä raiskari, murhaaja tai pieni lapsi. Miksi mielestäsi pienen lapsen elämä ei ole yhtä merkityksellinen kuin omasi? Miksi nostat itsesi jalustalle?
  4. K

    Kantanne aborttiin?

    Aika ontuva perustelu toisen tappamiselle... :D
  5. K

    Kantanne aborttiin?

    Jos on avioliittoon asti päätynyt, niin eikö suhteen pitäisi olla jo niin pitkällä ja hyvällä pohjalla, että olisikin jo lasten aika?
  6. K

    Kantanne aborttiin?

    En tietenkään kiellä. :D Eivät ne vaihtoehdot sulje pois toisiaan. Jos nainen tekee abortin, hänhän nostaa itsensä jalustalle, koska uhraa toisen hengen itsensä takia...?
  7. K

    Kantanne aborttiin?

    Lain mukaan kyllä, mutta abortin tekijä päättää samalla myös toisen ihmisen kuolemasta... :/ Vaikeita asioita.
  8. K

    Kantanne aborttiin?

    Niin on. Se on mun näkemys tästä asiasta. Tappamista se on kuitenkin. :/
  9. K

    Kantanne aborttiin?

    Tottakai naisellakin on arvoa. Eihän tuo nyt liittynyt asiaan millään tapaa... :D
  10. K

    Kantanne aborttiin?

    Tietenkin on! :D Niin siis tarkoitat sitä, kun tissit lörpsähtää yms...? Aika pieni hinta se kehon muutos on uudesta elämästä... :O
  11. K

    Kantanne aborttiin?

    Itse mieluummin odottaisin sen 9 kuukautta ja synnyttäisin, vaikka lapsi kuolisikin, koska tuntisin syyllisyyttä abortista... :/ Mutta sehän on ihmisestä itsestä kiinni, miten kokee nämä asiat. Aika vaikea asiahan abortti on.
  12. K

    Kantanne aborttiin?

    Vaikka lääketieteessä onkin nimet eri kehitysvaiheille, niin lapsi se silti on.
  13. K

    Kantanne aborttiin?

    Mielestäsi on naisella on siis oikeus päättää myös lapsen ruumiista? :)
  14. K

    Kantanne aborttiin?

    Minä en ainakaan tupakoi, enkä ole ylipainoinen. :)
  15. K

    Kantanne aborttiin?

    En hyväksy, paitsi siinä erityistapauksessa, jos kyseessä on kohdunulkoinenraskaus.
  16. K

    Äitiyskortit esille... :)

    Olen kuullut väitettävän, että sikiön sydämensykkeestä voi päätellä onko kyseessä tyttö vai poika ja kiinnostaisi tietää pitääkö väite paikkansa. Kuulemma pojilla on matalempi syke ja tytöillä korkeampi. Itselleni tuli poika ja sykkeet olivat todella tasaiset koko raskausajan. (Yleensä...
  17. K

    Ahdasmielistä porukkaa..

    Joidenkin kanssa kyllä. :(
  18. K

    Uuden vuoden lupauksen ensimmäinen välietappi (mukana ennen/jälkeen kuva)

    Todellakin voi olla selkä noin "sileä", kun on vielä neulekkin päällä.
  19. K

    *** Tammikuussa tiukentuvat ***

    No nuo 20 kiloa on lähtenyt aika hiljakseen, n.10 kiloa vuodessa. Tällä hetkellä nutraan, joten ei ole kovin hidasta. :) Kesäkuntoon pitäisi päästä ja saada vähän lihasta. :cool:
  20. K

    Miten yksinhuoltajana pärjää???

    Ilman tukiverkostoa ei pärjää kovin kaksisesti... On se vaan aika rankkaa hoitaa ihan yksin vuoden ikäistä. :/

Yhteistyössä