Hakutulokset

  1. P

    Miten tästä eteenpäin?

    Tänään ultrassa ei löytynyt sykettä ja alkio vastasi viikkoja 7+4 vaikka oikeasti menossa 9+2. Mitä nyt tapahtuu,neuvolatäti sanoi että suositus olisi oottaa että vuoto alkaisi itsestään,mutta sanoin että haluaisin lääkkeellisen tyhjennyksen. Aikoi ottaa huomenna yhteyden sairaalaan ja...
  2. P

    Kertokaa tästä testistä

    Millaisia kokemuksia apteekin analyz exact nimisestä testistä,,,?
  3. P

    olin lentää selälleni

    Eilen ku tulin ulkoa lasten kanssa kotia siivoomaan niin olin ovella lentää pyrstölleni,,,ukko oli vieny matot ulos,imuroinu ja luutunnu lattiat :heart: Se oli ensimmäinen kerta,tosin onhan hän aina minua auttanu mutta ihan hoiti koko siivouksen pölyjen pyyhkimistä huolimatta,,,vaikka välillä...
  4. P

    lasten suusta

    Poikani 4vee kysäisi silmät viattomasti vilkkuen että "äiti,onko sinun massussa vauva ku se on niin iso"? :heart: :heart: Tämä äiti häkeltyi ensin,purskahti nauramaan ja ajatteli mielessään että taidanpa lähteä kuntosalille :laugh:
  5. P

    jee

    Meil alkaa kohta pojan 4-vee bileet :heart: ja talo täynnä pikkutermiittejä =) :heart: :heart:
  6. P

    [b]JOULUKUU -05[/b]

    onko Joulukuussa -05 syntyneitä päivänsäteitä :heart: Täältä löytyy Iina-tyttö, joka syntyi 30.12.2005 klo 6:50 :wave:
  7. P

    Uusia ystäviä!

    Heipparallaa! Olen 26 vuotias äiti vailla uusia ystäviä ja meili kavereita. Ukko löytyy ja poika 11kk.Suunnitelmissa olisi toinenkin toukka =) Asun aika "korvessa" ja kaipaan elämään piristystä... osoitteeni on Piijuska-78@luukku.com

Yhteistyössä