Hakutulokset

  1. T

    karaokesoitin

    Onko teillä karaokesoitin kotona? Jos on,mistä oot ostanut ja minkä hintainen? Tahtois päästä laulaa =)
  2. T

    Kommunikaattori

    Onko kenenkään lapsella käytössä? Meillä luultavasti on tulossa.
  3. T

    mammuska

    Millainen lapsi sulla on?Kysyn vaan sen takia,kun olet saanut invalapun. Me joskus kysyttiin asiaa,täälläpäin lääkärit sano jyrkän ei.
  4. T

    Onko kukaan hakenut dysfasialasten soppareille

    nytten tänä kesänä?
  5. T

    Kouluasiaa meiltä

    Meillä on pojan kouluasia vieläkin ihan auki. No kerrataampa vähäsen,meillä on tälläinen 6 vuotias dysfasia f 80.2 lapsi.Ei tule puhetta lainkaan,viittomat ja kuvat käytössä.Ymmärtämisessä myös ongelmia. Viimeisen osastojakson jälkeen lääkärin ja terapeuttejen lausunto oli erityiskoulu...
  6. T

    terapioista

    Meillä poju menee nytten syksyllä kouluun. Ja meillä on ollut tähän asti SI-terapia ja puheterapia. Puheterapia saa jatkua mutta SI-terapia ei. Kuulemma sen takia että koululainen ei tarvi enää. Toimintaterapeutti kyllä suositti vielä jatkoa. Onko tää yleistä ettei koululaisilla enää ole?
  7. T

    Heippa taas!Kouluasiaa meiltä

    Meillä poju on käynyt nytten tarhassa 2 vuotta eskaria.Kaikki on mennyt hyvin. Nytten ollaan kesällä muuttamassa yhteen pieneen kuntaan.Heillä ei ole itsellä erityiskoulua.Naapuri kunnassa on erityiskoulu.Missä on dysfasialuokka ja monen vuoden kokemus. Mä olin varma että poju pääsee sinne...
  8. T

    yksityinen puheterapeutti

    Paljonko mahtaaa maksaa?Ja maksaako lapsen vakuutus sen?
  9. T

    kouluasiaa

    Meillä dysfasia lapsi menee ensi syksynä ekalle. Pojalla ei puhetta tule.Viittomat ja kuvat käytössä.Niinkuin olen tuolla aikaisemminkin kertonut. Kertokaa kokemuksia millai on teidät lapset pärjänneet koulussa?Onko ollut kiusaamisia?Onko ollut avustaja?Millainen koulu?
  10. T

    Surun ja kuoleman kertominen dysfasia lapselle

    Meillä on tässä edessä erääm läheisen kuolema.Millai pystyy kertomaan dysfasialapselle? Ajattelin vain kun ei muutenkaan kaikkee ymmärrä. Kiitos jos joku neuvoo.
  11. T

    moro taas!

    Niinku tuolla jossain alempana olen kertonut että pojalla on syömisvaikeuksia tarhassa.Ja olen huomannut että varsinkin johtajan kanssa ja muidenkin. Kiertävä erityistarhaopettaja oli tehny pojalle testin erilaisista hajuista.Niin hän sano että poika on herkkä hajuille.Hän sano että voihan olla...
  12. T

    tarha-asiaa jatkoa

    Heippa taas kaikille! =) Nytten mulla on iloisempaa juttua.Soittelin tossa viime viikolla pojan henk.avustajan kanssa.Ja kyselin missä mennään. Hän sano ettei tiedä mitä on tapahtunut johtajalle,onko joku vanhempi sanonut jotain =) . Mutta johtaja on ruvennu viittomaan!!!!!!! =) =) Hän osaa...
  13. T

    päiväkotiasiaa

    Mun on pakko johonki purkaa itseeni. Tänään kun hain poikaa tarhasta.Nin oltiin siinä lähdössä.Pihalla ei ollut enää kettään muita kuin me ja pojan hnk.avustaja.Niin huomasin henkilökohtaisesta avustajasta että sillä on jotain asiaa. Niin juteltiin siinä tovi.Hän rupes kertoo että hän ei ymmärrä...
  14. T

    Vammalan suunta onko ketään

    Meillä poju menee ensi vuonna vammalaan dysfasialuokalle. Onko muita sielläpäin?
  15. T

    tulevaisuus huolettaa????

    Mä tässä puran itteeni kun ei sitä oikein voi kavereille koska niillä ei ole erityislasta.Ne ei oikein tunnu ymmärtävän.Ne vaan taputtaa olkapäälle. Meille poju nytten 6 vuotias.On normaalissa päiväkodissa eskarissa,täällä ei ole muuta.Hänellä on henkilökohtainen avustaja,ja hyvä onkin. :flower...
  16. T

    Moi kaikille!!!!

    Mua oikein harmittaa itseäni mä oon kaksplussan palstalla jo kauan mutta nyt vasta huomasin tämän osuuden. Mut hyvä ku nyt ku ei milloinkaan. Mä oon Porin liki oleva äiti,ja mulla on 6 vuotias dysfasia poika ja kolme "normaalia" poikaa.
  17. T

    1968 syntyneet

    ketäpä muita?

Yhteistyössä