Moi kaikille!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taikku

Jäsen
21.01.2005
69
0
6
Mua oikein harmittaa itseäni mä oon kaksplussan palstalla jo kauan mutta nyt vasta huomasin tämän osuuden.
Mut hyvä ku nyt ku ei milloinkaan.
Mä oon Porin liki oleva äiti,ja mulla on 6 vuotias dysfasia poika ja kolme "normaalia" poikaa.

Hei sinulle. Minulla on poika kohta seitsemän v hänellä on todettu monimuotoisetkehityshäiriöt, mutta se käsittää kuitenkin pieniä osia esim: motoriikka ei toimi aivan kuten pitäisi ja ymmärtäminen ei aivan samaa taso kuten muilla seitsemän vuotta täyttävillä.
Millainen on dysvasia tiedän jotain pientä, mutta en kuitenkaan oiken tidä mitä kaikkea se käsittää?? :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2005 klo 18:57 äippä kirjoitti:
Hei sinulle. Minulla on poika kohta seitsemän v hänellä on todettu monimuotoisetkehityshäiriöt, mutta se käsittää kuitenkin pieniä osia esim: motoriikka ei toimi aivan kuten pitäisi ja ymmärtäminen ei aivan samaa taso kuten muilla seitsemän vuotta täyttävillä.
Millainen on dysvasia tiedän jotain pientä, mutta en kuitenkaan oiken tidä mitä kaikkea se käsittää?? :flower:
Moro!
Millais sen dysfasian ny selittäis.No yritän parhaani.Dysfasia tarkoittaa puheessa ja ymmärtämisessä vaikeuksia.Kuulo ja kaikki muutkin elimelliset jutut on suljettu pois.
Meillä se tarkoittaa sitä että poika ei lainkaan koko sanoja.Ihan muutama sana tulee,kii,isä,ötä.

Yhteistyössä