Hakutulokset

  1. T

    Vammalasta taikka lähistöltä?

    Heips! Minäkin olen tästä liki vammalaa. Lapset ovat 7/1989,8/1999,10/2000 ja 1/2005 =)
  2. T

    ehkäpä pieni esittelykierros??

    Laitampa näitä meidän kuulumisia (aikaa on vierähtänyt). Huomenna ollaan menossa tutustumaan uuteen kouluun. =)
  3. T

    Aamulehden aprillipila???

    En tiedä mikä oli aamulehden aprillipila.Mutta mikä satakunnan kansan oli?
  4. T

    karaokesoitin

    Ei kellään sit vissiin oo :'( B)
  5. T

    karaokesoitin

    Onko teillä karaokesoitin kotona? Jos on,mistä oot ostanut ja minkä hintainen? Tahtois päästä laulaa =)
  6. T

    Erityislapsi

    Mulla on 7 vuotias vaikea dysfasia poika.Poju ei puhu lainkaan,ja ymmärtämisessä kanssa häikkää. :wave:
  7. T

    Dysfasia lapsen äidille keskustelufoorumia?? tms.

    http://perheklubi.net/ Onko tuttu keskustelupalsta? Itse olen saanut sieltä paljon tietoa ja apua. =) Mulla on itsellä 7 vuotias vaikea-asteinen dysfaatikko poika.
  8. T

    Kommunikaattori

    Onko kenenkään lapsella käytössä? Meillä luultavasti on tulossa.
  9. T

    mammuska

    \ Sori, :'( Korjaan asian.
  10. T

    mammuska

    No niin ,nytten olen mustana. Kirjoittele joskus kun kerkiät. =)
  11. T

    mammuska

    Millainen lapsi sulla on?Kysyn vaan sen takia,kun olet saanut invalapun. Me joskus kysyttiin asiaa,täälläpäin lääkärit sano jyrkän ei.
  12. T

    Onko kukaan hakenut dysfasialasten soppareille

    nytten tänä kesänä?
  13. T

    voimat ja keinot vähissä

    Sen verran vielä onko hänen kuulonsa tutkittu?Ettei oo sillä puolella mitään ongelmaa.
  14. T

    voimat ja keinot vähissä

    kuulostipa sun tarinasi tutulta. Meilläoli kanssa tosi kauheeta ton pojun kanssa silloin kun hänellä ei ollut keinoa kommunikoida.Nytten hän viittoo ja käyttää kuvia. Hän sai kanssa silloin kauheita raivareita ja uhmakohtauksia. Se oli ymmärrettävää kun kukaan ei ymmärtänyt häntä.Ja kyllä...
  15. T

    Mitä 2 vuotiaanne osaavat?

    Heippa! Meillä pimu on nyt 2v2kk ja taitoja tullut kovasti lisää ja yksilöllistähän se kaikilla on tuo kiinnostus eri asioiden oppimiseen. Neiti on päivisin kuiva, mutta yöllä vaippa on ja märkäkin vielä aamulla. Syö itse jos on intoa jota aina vaihtelevasti on ollut. Puhetta tulee kovasti ja...
  16. T

    Kouluasiaa meiltä

    \ Kiitos kirjoituksestasi. :flower: Se anto mulle taas voimaa taistella vastaan. Mä oon itse kanssa ajatellut tota lapsen oman arvon tunnetta.Koska viimeisellä osastojaksolla ne sanoivat että pojulla on hyvä itsetunto.Millais sen mahtais käydä..... Olin eilen käymässä eräässä paikassa,sanoivat...
  17. T

    Kouluasiaa meiltä

    \ En todellakaan suutu. =) Musta itsestä kanssa asia on niin ettei yksi erityislapsi voi olla "sähläämässä" tavallisessa luokassa.Siinä kärsii kaikki.
  18. T

    Kouluasiaa meiltä

    Meillä on pojan kouluasia vieläkin ihan auki. No kerrataampa vähäsen,meillä on tälläinen 6 vuotias dysfasia f 80.2 lapsi.Ei tule puhetta lainkaan,viittomat ja kuvat käytössä.Ymmärtämisessä myös ongelmia. Viimeisen osastojakson jälkeen lääkärin ja terapeuttejen lausunto oli erityiskoulu...
  19. T

    Etsin ystävää pino

    Mulle saa ja olisi tosi kiva juttu jos joku kirjoittelesi. Asun Porin liki.Mulla on 6 vuotias poika,jolla diagnoosina dysfasia,f 80.2. Mulla on kolme muutakin poikaa,he ovat 16,5 ja vuoden vanha. Meillä tää 6 vuotias puhu oikeastaan lainkaan.Viittomat ja kuvat meillä käytössä. Itse olen 37...
  20. T

    terapioista

    \

Yhteistyössä