Hakutulokset

  1. N

    Suurperheelliset Odottajat

    hei! saanko liittyä joukkoonne? :) en nyt tiedä olenko suurperheellinen,mutta viidettä osotan minä täällä ihan alkutekijöissä siis. tyttö 7v,tyttö 4v,poika 3v ja poika 6kk. itse täytän 29v.
  2. N

    Muita viidettä yrittäviä? ;)

    okka..no,meil on kaikki paitsi yks vaan kauhistellu ;D "miten sä jaksat!!?" heh,kylhä mä jaksan:) harmillistä toi lapsettomuus ja tilanne aika kiusallinen teiän kohalla,mulla itellä ekan ja tokan kanssa ongelmia ja hormonihoidoilla saatiin kakkonen aikaan.mun oma clomi tyttö <3 mutta,nää muut...
  3. N

    Muita viidettä yrittäviä? ;)

    hei muuten,miten teillä lähipiiri on suhtautunu viidenteen? meillä täällä suurinosa vaan taivastelee joka on suhteellisen ala-arvoista..en vaan ymmärrä miksi ei saa tehdä enempää kun kaksi lasta ja se kolmaskin on sellanen et on kysytty et oliko vahinko..huh
  4. N

    Muita viidettä yrittäviä? ;)

    No vahin on tyttö seuraava tyttö ja kaks vikaa poikia. mulla raskaudet menneet jostain kumman syystä ihan saman kaavan mukaan; tytöistä alko pahoinvointi rv 5 ja ajtkui synnärille saakka ja painoa ei tullut juurikaan. pojista pahoinvointi alko rv 6+ ja päättyi rv 16 painoa tuli sitten :)...
  5. N

    Muita viidettä yrittäviä? ;)

    noh...miten sen kauniisti muotoilis...kyllähän se teettää ihan tarpeeks hommia kun on vaan n.vuoden ikäerolla.muistan kyl et sillo ku oli 4v,1v ja 0v nii huh huh et olin PUHKI!mut aika kultaa muistit;) eikunh uudestaan samaan ralliin :) ja on muuten ihan erinomainen keino pitää esim.oma paino...
  6. N

    haamu plussa :o ) muita?

    mä tein prisman testillä vahvan plussan,mutta onni testi näytti negaa?!sitten predictor näytti taas myös selvää haaleaa plussaa...hmm...
  7. N

    Muita viidettä yrittäviä? ;)

    oi,kiva törmätä muihinki jolla enemmän kun kaksi lasta :) itseasiassa plussa tuli eilen! eli viidettä odotan minäkin. meillä vanhin on 7v ja nuoremmat 4v ja 3v sekä tää nuorin 5kk. ikäeroa ei taaskaan tule kun sen 1v2kk! mulla noi 4 ja 3veet suhteellisen vilkkaita tapauksia ja tää vauva...
  8. N

    haamu plussa :o ) muita?

    Apuva :) tuli tänään haamu plussa testiin :o elikkä viides tuloillaan :D onko muita juuri plussanneita?
  9. N

    Äitejä Hyvinkäältä / lähialueelta?!

    ketju on "vanha" mutta laitampa silti kyselyjä. asutaan hyvinkäällä ja hoidan poikaa 5kk kotosalla joten aika käy välillä pitkäksi. pääseekö rinkiin vielä mukaan? :)
  10. N

    Hyvinkään äidit huomio

    hei,itsellä neljä lasta ja kaipalisin ystävää myös! nuorin mulla on 5kk :)
  11. N

    Vertaistukea kaipailen?

    hei,meitä on minä ja mun mies ja meille syntyi yhteinen lapsi 5kk sitten ja mulla ennestään kolme lasta:) kuvio ollut alusta saakka selvä ja tasapuolinen.nyt yritetään toista yhteistä-eli viidettä! aika paljon asenne kysymys tää tällänen homma!
  12. N

    Muita viidettä yrittäviä? ;)

    hei,onko tällä palstalla muita jolla on jo (3-)4 lasta ja yrittävät viidettä? itsellä ikää 28v ja neljä lasta ennestään,mutta yks vielä ois haaveissa....nuorin tosin vasta 5kk..niin,ja löytyiskö tätä kautta hyvinkääläis äidille seuraa?
  13. N

    hei HYVINKÄÄLÄIS ÄIDIT!

    Terve! Jospas sitä tätä kautta pääsis tutustumaan muihinkin äiteihin ja lapsiin :) ? itse olen siis 28v äiskä ja lapset mulla 7v,4v,3,5kk että neljä lasta siis. asumme hyvinkäällä ja seuraa tarvis välillä saada esim.pusitoihin ym. löytyykö teitä muita vastaavissa tilanteissa olevia...

Yhteistyössä