Muita viidettä yrittäviä? ;)

hei,onko tällä palstalla muita jolla on jo (3-)4 lasta ja yrittävät viidettä?
itsellä ikää 28v ja neljä lasta ennestään,mutta yks vielä ois haaveissa....nuorin tosin vasta 5kk..niin,ja löytyiskö tätä kautta hyvinkääläis äidille seuraa?
 
en oo hyvinkäältä..eikä yritetä viidettä..vaan viides tulossa jo :)

meillä kans siis 4 lasta nyt ja rv11 mennään.. 2 vanhempaa on koulussa ja nuorin on 6kk ja toisiks nuorin täytti 2vuotta :) oon 27v ite.. vähä jänskättää kuinka pärjään 3 alle 3vuotiaan kanssa ja pari "varhaismurkkua" päälle :) mut eiköhän se siittä..

Onnea teille yritykseen, toivottavasti tärppää pian :)
 
oi,kiva törmätä muihinki jolla enemmän kun kaksi lasta :)
itseasiassa plussa tuli eilen! eli viidettä odotan minäkin.
meillä vanhin on 7v ja nuoremmat 4v ja 3v sekä tää nuorin 5kk.
ikäeroa ei taaskaan tule kun sen 1v2kk!

mulla noi 4 ja 3veet suhteellisen vilkkaita tapauksia ja tää vauva päälle nii sitä mä täs vaan pohdiskelen,mut mäki uskon et kyl sitä pärjää...paljolti asenne kysymys.

onnea siis sinnekkin!
 
miltä tommonen noin vuoden ikäero on tuntunut, saako juosta muksujen perässä vai kerkeekö istahtaan ollenkaan? ;P meillä on nyt jo kans huliviliä, nuorimmil on nyt 1v7kk kai ikäeroa ja tälle tulokkallae tulis ikäeroa tasan 1v1kk eli 13kk tän lasketun ajan mukaan.. etten heti narraa, niin oon muutes kans jo 28v, täytin eilen ;)

Hirmu paljon Onnea, sehän kävikin sitten "pian" ;)
 
noh...miten sen kauniisti muotoilis...kyllähän se teettää ihan tarpeeks hommia kun on vaan n.vuoden ikäerolla.muistan kyl et sillo ku oli 4v,1v ja 0v nii huh huh et olin PUHKI!mut aika kultaa muistit;) eikunh uudestaan samaan ralliin :) ja on muuten ihan erinomainen keino pitää esim.oma paino normaalina kun ei juuri kerkee herkuttelee ja liikuntaa tulee pakostikki harrastettua;) yhhh,mä täytän 29 ja senki takii halusin tehä lapset näin putkeen ettei tarvi myöhemmälle jättää.
mut lpasethan on sillon ku tää vitonen syntyy nii 8v 5v 4v ja 1v + se 0v.
hirvee pahoinvointi vaan vaivannu jokaises raskaudes ja nyt taas taitaa alkaa..tyttö raskaus ;)
 
onko teillä kumpiakin sukupuolia? itellä kans kauhee pahoinvointi ollut nyt, alko vasta 10viikolla.. mutta ei voi luvata tyttöö meille, kun on ennenki ollut pahoinvointia muutamasta pojasta :p olishan semmonen tyllörö-prinsessa ihana :heart: mut niin on pojatkin ihania.. toivotaan et jompi kumpi sieltä tulis =) niiiiiiiiiin ja mitä tohon painonnousuun sanois, niin mulla on aikaa syödä herkkuja sit iltasella kun lapset nukkuu, mikä onkin pahinta aikaa.. onneks ostin crosstrainerin eilen ja aattelin alkaa sillä heiluun ees muutamana päivänä viikossa :cool:
 
No vahin on tyttö seuraava tyttö ja kaks vikaa poikia.
mulla raskaudet menneet jostain kumman syystä ihan saman kaavan mukaan; tytöistä alko pahoinvointi rv 5 ja ajtkui synnärille saakka ja painoa ei tullut juurikaan.
pojista pahoinvointi alko rv 6+ ja päättyi rv 16 painoa tuli sitten :)
mielihalut samat;tytöissä hedelmät ja kaikki raikas,liha ja rasva oksetti,pojista taas söin lihaa ja kaikkea pitsaa yms yms.
jokaisen sukupuolenki oon aistinut oikein ennen 4d-ultraa.
meilläki lapset menee nukkuu jo klo 20.00 ja ei ole yö heräämisiä muuta kun ton 5kk kans yhden kerran yössä.mut,oon ottanu tavaks syödä iltasin kaikkea hyvää mutta ei hiilareita ja siis herkutellan meki muttei mun paino nouse yhtään.
karppasin 17kg poikien jälkeen ja sille tielle jäin jopa alipainon puolelle-nyt täytyy jatkaa samaa rataa taas :) ettei tällä raskaudella paino nouse taas liikaa.
 
hei muuten,miten teillä lähipiiri on suhtautunu viidenteen? meillä täällä suurinosa vaan taivastelee joka on suhteellisen ala-arvoista..en vaan ymmärrä miksi ei saa tehdä enempää kun kaksi lasta ja se kolmaskin on sellanen et on kysytty et oliko vahinko..huh
 
ei ola kerrottu vielä monelle, tosin meillä ei olekaan tukiverkostoo/sukulaisia, kuin miehen äiti ja sisko.. jännitti kertoo niille tosi paljon, olin ihan varma et tulee jotain negatiivista. anoppi otti asian yllättävän hyvin, oli ilonen ja onnitteli..kun taas miehen sisko ei onnitellut, ei ole vieläkään..tuli vain vastaus MITÄÄÄÄÄÄH????????? en uskaltanu kertoo puhelimitse,vaan oli pakko kirjottaa.. syy heidän lapsettomuus.. siksi vastauskin ilmeisesti tuo.. on niin paha mieli heidän puolesta ja tuntuu pahalta että me saadaan tosta vaan lapsia,kun toiset ei edes hoidoilla.. mutta en jaksais syyllistää itseeni siitä kuiteskaan.. mun omat sukulaiset asuu kaukana eikä olla kuin joskus puhelimitse yhteydessä :( mut kyllä varmaan kerron pian heillekin kun eilen päästiin jo 12+viikolle.. :) muutama hyvä ystävä tietää myös.. yks kysy et kuinka sää jaksat ;)
 
okka..no,meil on kaikki paitsi yks vaan kauhistellu ;D "miten sä jaksat!!?" heh,kylhä mä jaksan:) harmillistä toi lapsettomuus ja tilanne aika kiusallinen teiän kohalla,mulla itellä ekan ja tokan kanssa ongelmia ja hormonihoidoilla saatiin kakkonen aikaan.mun oma clomi tyttö <3 mutta,nää muut kolme on sitten saaneet alkunsa heti kun on ehkäsyn jättäny pois.nytki menkat alko 11.9 ja positiivisen tein jo heti 4.10 :)
eli ultran mukaan ollaan jossain rv 5 tai 6 eli ihan alussa vasta :)
 
käövin ultrassa ja laskettuaika siirty 2viikolla eteenpäin eli vaavi oli pienempi.. huomenna poksahtas sit rv11+0 vasta.. huoh..lisäodotusta.. eli mä plussasin sit jo 3 raskausviikolla ultran mukaan.. :attn: odottavan aika on pitkä...
 

Yhteistyössä