Hakutulokset

  1. S

    Oikeusturvakysymys / huostaanotto

    Meiolle tuli lastensujojeluasiakkuus syystä että vanhempien v''älit on niin tuehtuneet.trggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
  2. S

    Minkä ikäinen koira on vanha?

    Mun sakemanni täyttää elokuussa 8.vanha on jo.Edellinen sakemanni eli 9 vuotta.
  3. S

    Uusi suhde narsistin jälkeen

    Olen pystynyt.Nyt neljä vuotta seurustellut ja mutto miehen luo.Mua piinattiin 7 vuottam eron jälkeen ja kiitos miehen olen erossa narsuistista. Mieli on edelleen hankala,onneksi mies on tukena ja apuna.
  4. S

    Mikä teidän elämässä on hyvin?

    Upeita vastauksia !
  5. S

    Mikäö on biisi mitä et voi kuunnella?

    Minulle Juha bTapion kelpaat kelle vaan. Lapsuusystäväni poika tappoi itsensä armeijan jälkeen ka ystäväni laittoi tämän kuolinilmoitukseen.
  6. S

    Mikä teidän elämässä on hyvin?

    Kiteyttää omnzt fiilikset ihan täysin =)
  7. S

    Mikä teidän elämässä on hyvin?

    Siinähän se kymysys olikin.
  8. S

    Onko elämässäsi jotain mitä kadut,nyt ei puhuta parisuhteesta

    Se kuulostaa tyhmältä jos ei tiedä millainen fani oli ja paljonko kävi keikoilla.Sitä myös kadun etten koskaan sanonut Akille kun häntä livenä tapasin että paljonko häntä rakastan ja palnjonko hän mun elämääni musiikillisesti antoi. En ole sanonut sitä Veskullekkaan vielä,vaikka vannoin Akin...
  9. S

    Onko elämässäsi jotain mitä kadut,nyt ei puhuta parisuhteesta

    Mä kadun mielettömästi sitä kun oli mahdollisuus huonon rahatilanteen takia mennä katsomaan livenä joko Vesku Loiria tai Aki Sirkesaloa. Valitsin silloin Loirin koska Akiahan näkee vielä monta kertaa. Vaan ei nähty. Olen katunut sitä niin monta kertaa.
  10. S

    Vanhat palstakamut,ihan ulalla

    Kiva nähdä että joku muistaa :) Sinut muistan nykyisellä.
  11. S

    Muistaako joku muukin sellaista laulajaa kuin heinäsirkka =)

    Heinis tiesi jo sillouin hyvän musan päälle =) kiitos lin kistä,olinkin unohtanut tuon =)
  12. S

    Vanhat palstakamut,ihan ulalla

    Harmi,rääpäle oli niin ihana.Keittiksen juttuja ja sinun huspati,olen seuraillut kyllä.
  13. S

    Muistaako joku muukin sellaista laulajaa kuin heinäsirkka =)

    Tykkäsin hänestä erikoisen persoonansa takia.Ruoka-alalla nykyisin mitä olen hänestä viimeksi lukenut.
  14. S

    Vanhat palstakamut,ihan ulalla

    Keittiksen ja fantan muistan hyvin,muistatteko rääpäleen,hänekllä oli yksi huonoruokainen lapsi kuten minullakin. Tuli tuossa mielen kun entisen kirpun kanssa facessa juteltiin =) Täällä oli monta ihanaa ihmistä jotka tuki minua kun oli tosi vaikeaa,palstan tuen avulla älysin ottaa avioeron ja...
  15. S

    kuka uskaltaa myöntää että, ei enää hankkisi lasta/lapsia?

    Olen miettinyt tuota kun ikä on 38 ja yksi nettikaveri sanoi että välä tuudittaudu siihen uskoon että enää napsahtaisi.Hän tuli raskaaksi 50 vuotiaana. Että jos kuitenkin napsahtaisi mitä sitä tekisi.Mies kun on sitä mieltä että vauva tottakai. Itse sillä mielellä kun meidän omat ja varastetut...
  16. S

    ei tästä tuu vittuakaa....

    Miehet on ikuisia lapsia,kade se oli sun vapaasta ajasta ja nyt kuvitttelee olevansa isokin mies ja hyvä isä kun vahti muksua hetken aikaa =) Sano sille et nyt on olo et menen jatkaan kivaa iltaa ja lähde,vaikka äidillesi. Tekee hyvää rentoutua välillä ja miehelle hyvää että ottaa vastuuta...
  17. S

    Vanhat palstakamut,ihan ulalla

    Kerro lisää,kirauduin sisään pari viikkoa sitten ja löysin viestejä vuosien takaa.OLi kivaa löytää niitä.Kuka olit?

Yhteistyössä