Hakutulokset

  1. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Plussahan sieltä tuli :heart: Testasin tänä aamuna ja nyt on pää sekaisin. Vaihdan tästä palstaa, mutta kiitos teille. En ole varmaan ainoa joka seuraa näitä juttuja aktiivisesti taustalta. Tärppi tuli siis kuussa, jossa vaihdoin kaikki kevyttuotteet täysrasvaisiin ja samalla vähensin karkin...
  2. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Joo mullakin menee hermot joskus fb-päivityksiä seuratessa. Täytyy myöntää että pari puolituttua on poistettu kavereista just sen takia et ne ei mitään muuta päivitelly kun niitten lapsijuttuja. Mulla kävi mielessä et mitä sitten kun ne lapset on vaikka 15-v tai aikuisia ja niitten joka...
  3. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Minäkin olen miettinyt noita ruokavaliojuttuja. Mulla on päällä täysmaitokuuri ja en muutenkaan nyt osta mitään kevyttuoteita. Olen myös vähentänyt hiilihydraattien syöntiä, vaikka mistään karppaamisesta mun kohdalla ei kyllä voi puhua. Kun alkaa olla yrityskertoja ..noin kymmenen niin kyllähän...
  4. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Onnea Mandala hääsuunnitteluihin :heart: ja tsemppiä tutkimuksiin, niille jotka on niihin menossa. Mun mielestä se Hiljaa toivotut oli vähän tylsä, tai siis kyllähän sitä katsoi tarkkana et totako se sit on jos hoitoihin joutuu päätyy. Aikamoinen määrä siellä hyöri porukkaa...
  5. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Eilen käytiin miehen kanssa periaatekeskustelu siitä, että mitä ja milloin tehdään jos vauvaa ei ala kuulua. Vajaa vuosi tässä on yritystä :(. Mies lupasi mennä simppatesteihin kesällä jos lasta ei ole saatu siihen mennessä alkuun. Kaikki toiveet on taas nousseet, vaikka lupasin itselleni...
  6. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Moi Onnea Rumor Plussasta :heart: Täti kurvasi kylään ja on paha mieli :'( En tosin bongannut ovista tästä kierrosta, kai se oli sit se tilastollinen "tyhjä kierros" tällä kertaa, joten tiesin, että ei varmaankaan tästä kierrosta, mutta ... kummasti sitä aina vaan toivoo. Jos en ole...
  7. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Moi taas kaikille. Vauva-asia oli välillä työjuttujen takia tauolla, mutta nyt taas yritys päällä :heart: Piinaviikot päättyy nyt viikonloppuna, menkat pitäisi alkaa 20-22 päivä. Keskiviikkona testi näytti negaa, olisiko siellä pitänyt olla jo haamu? :| Oireita ei oikein ole. Tai tuntuu...
  8. K

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    Moi Vieläkö ehtii mukaan? 33 v lasissa ja melkoinen vauvakuume. Yritetty on 3 kk, kierto on 26-28 päivää. Ihan luomuna mennään enkä ole vielä ovulaatiota muuta kuin näppituntumalla todennut. Minulla on joka kuukausi valtavat raskausoireet, mutta menkat on alkaneet säännöllisesti :(...

Yhteistyössä