Hakutulokset

  1. K

    miten saa facebookissa tehtyä sydämen kuvan?

    onko paikalla osaajia?? kiitos :)
  2. K

    kenen muun lapsella parvorokko??

    tai kokemuksia ois kiva kuulla..... tähän ainakin päädyin kuukkelin avulla
  3. K

    sokerimassaa käyttäneet kakkuun??

    saisko keltään apuja? sokerimassa tehty ja pitäs maalata elintarvikeväreillä my little pony :) mutta massa kuivuu todella nopeaan,onko siihen niksejä tai muita neuvoja?? =)
  4. K

    kuka tietää tämän muumimukin nimen??

    kuvassa tuo vihreä.... pengoin kaappeja ja löytyi muutama muki jotka neiti peri vaariltaan :) muut nimet löyty netistä mutta tämä vihreä jäi epäselväksi??
  5. K

    kenellä huomenna palkkapäivä?? :)

    :wave: :wave: jipiii!! :D
  6. K

    voisko joku laittaa mulle yynä ton kirppiksen huijarin nimimerkin?

    kiitos :flower:
  7. K

    3v5kk neiti oppi kirjottaa nimensä :)

    pari kertaa oon sille näyttäny mallin ja nyt otti paperin ja kirjotti nimen Enny :D :heart: E:hen tulee monesti pari ylimäärästä viivaa mutta muuten hienosti =)
  8. K

    onko sinkkuelämää leffa jo kaupoissa myynnissä??

    :flower:
  9. K

    onko tintulla hishishattua 49 kokoa pienempää??

    meillä on 49 koon vaaleanpunainen hishishattu 3v tytölle mutta on hurjan iso sille :( tietäskö kukaan onko niitä pienempiä? en ostanut hattua nettikaupasta joten en tiedä....
  10. K

    täällä taas myydään hullujen päivien vaatteita hyvällä voitolla! ( linkki)

    http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=88718726 useempikin tuote samalla myyjällä myynnissä.... tämä takki maksaa hulluilpäivillä 40?!! just eilen ostin tytölle saman takin 98cm.... :whistle:
  11. K

    Bussissa vaunut kaatu ja vauva lens lattialle :(

    voi hyvää päivää sentään!! :headwall: :( eilen olin bussissa joka täys koululaisia ja yhdet vaunut bussin keskiosassa,itse jäin alkupäähän istumaan,naama takapenkille päin joten näin hyvin tilanteen.... kuski ( ulkkis) tuli suht kovaa liikenneympyrään ja siinä loppukaarteessa ne sitten...
  12. K

    JEEEEEE!!!!

    hjyvä suomi!!
  13. K

    Lewis Hamiltonilta vietiin Belgian GP:n voitto

    Belgian F1-osakilpailun tuomaristo on päättänyt langettaa McLaren-tallin Lewis Hamiltonille 25 sekunnin aikasakon tämän oikaistua kisan toiseksi viimeisellä kierroksella mutkassa Ferrarin Kimi Räikkösen edelle. Hamiltonin saaman aikasakon takia britti putosi tuloksissa sijalle kolme, ja...
  14. K

    no huhhuh mikä formula kisa!! :)

    tässä sitä oikeeta kissa ja hiiri leikkiä :) jaaahas...räikkönen ulos...se siitä :kieh:
  15. K

    tietääkö kukaan mitä kello on usa.ssa??

    tai mistä saisin selville?
  16. K

    Blue Rush!!

    sulle on yytä!!
  17. K

    uus koukuttava peli! :)

    http://pelikone.fi/pelit/aivopahkinat/Shape-Inlay/2324
  18. K

    tää sai töitä! :)

    jepa jee.... :wave: reilu 3 vuotta kotona ja 2kk työttömänä ja syyskuun alusta töihin =) vähän on ajatukset sekasin....ehkä se todellisuus kolahtaa päin näköä kun eka päivä töihin meen :o :whistle:
  19. K

    tuleeko muille tekstiä mtv3.lla??

    täällä ei....

Yhteistyössä