Hakutulokset

1. E

LApsi 10 kk,paino nousee hitaasti.Kokemuksia/tietoja kellää mistää?

Teillähän on hyvin tullut painoa ja pituutta! Meidän neiti 9kk on ollut kasvukontrollissa pari kuukautta. 6kk 7,310kg 68cm 8kk 7,710kg 70,2cm 9kk 7,725kg 71,2cm Eli viimeksi painoa oli tullut 15g kuussa. Tyttö on nyt viikon verran syönyt tosi huonosti. Hampaita ilmeisesti tekee, vähän...
  2. E

Mitä tänään syötäisiin? (Vinkki miten selvitä helpommmalla ainaisesta miettimisestä )

minäkin laitoin yksäriä, mut vielä ei ainakaan ole sähköpostia tullut...
  3. E

~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

Pitkästä aikaa taas kirjottelen. Luettu on kyllä jokainen sivu, mutta en ole saanut aikaiseksi näpytellä omaa tekstiä... Mymosalla ihana ultrakuva. :heart: Näyttää kyllä ihan pieneltä menninkäiseltä siinä ^^ Mamiksi monelle, iso hali ja jaksamista. Niin se elämä vaan joskus heittelee. :/...
  4. E

Hui mikä määrä tekstiä! :) Omaa napaa heti alkuun: Minäkin käytän etikkaa silloin tällöin pyykin huuhteluaineena. Varsinaista huuhteluainetta käytän vain lakanoissa ja pyyhkeissä. Minusta tuli tällä viikolla täti! :) Veljeni avovaimo sai pienen pojan. Synnytys oli kestänyt 36 tuntia! :O...
  5. E

Huomenta! Ompas ulkona (ainakin täällä) ihana aurinkoinen ilma! =) Voi vitsi, ihania ultrakuulumisia! :heart: Itse vielä odottelen ekaa neuvolaa parin viikon päähän... Doppleria olen miettinyt hankkivani, mutten ole ihan varma. Kunhan nyt varmistuu. että masussa oikeasti on edes joku. :)...
  6. E

***Toukokuun Toivotut***

Heippa taas! Tekstiä on tullut hurjasti taas päivässä. :) Itsekin olen miettinyt noita ar-ultria sun muita, että kiitos selvennyksestä. Nyt on taas pikkasen fiksumpi! ;) Hahaa! Liityin eilen teidän pahoinvoivien joukkoon! Aamupalaa syödessä alkoi hiipiä semmoinen etova olo, ja jäi sitten...
  7. E

***Toukokuun Toivotut***

Mulla oli kanssa tänään jotain ihan pientä vuotoa, mutten ole ihan sataprosenttisen varma, että kummasta puolesta sitä oikein tuli. Paperiin jäi pyyhkiessä hieman punertavaa... No mutta pääasia, ettei enempää. :) Tuli sitten kerrottua toiselle työkaverille tästä raskaudesta ja itkuhan multa...
  8. E

***Toukokuun Toivotut***

Eskapismilla on ihana pieni kumpu. :) Itsellänikin tätä turvotusta riittää. Olen viime keväästä karppauksella pudottanut painoa 10kg ja vatsa tuntui häviävän hyvin. Nyt porukka varmaan ihmettelee, että miten se maha on tullut takaisin. Tosin viimeksi, kun kävin vaa'alla, niin yksi kilo oli...
  9. E

***Toukokuun Toivotut***

Tosi lievää pahaa oloa on ollut täälläkin, onneksi toistaiseksi vain iltaisin *koputtaa puuta*. Eilen kävi närästämään ja otin sitten yhden rennien, kun luin, että sitä voi käyttää raskauden aikana. Onneksi se sitten helpotti. Muuten olo tuntuu ihan "normaalilta". Välillä epäilen, että olenko...
  10. E

***Toukokuun Toivotut***

Heip! Täällä joukkoonne ilmoittautuu uusi odottaja! Ikä 25, esikoista odotan, LA (netin laskureiden mukaan) 24.5.12. Viikko sitten tein ensimmäisen raskaustestin, johon sitten ilmestyi melko haalea, mutta kuitenkin selvä viiva. Menkat olivat siis olleet siinä kohtaa jo muutaman päivän...

Yhteistyössä