Hakutulokset

1. M

"raskausoire"-ketju

No mun pitää vaan nyt ootella ja jossain vaiheessa sitten soitella tohtorille... Alkaa vaan ottaa pannuun... Stressii mulla on ollut kyllä elokuun alussa aikas pahasti, mutta kun se lääkäri kuitenkin totesi munarakkulan juuri puhjenneen ja kun satuttiin harrastaan seksiä silloin ennen kuin...
  2. M

Ovulaatio tapahtunut, ei kuukautisia???

Elikkäs mulla alkoi viimeiset kuukautisen 5.9. Ovulaatio on tapahtunut 14-16.9 ja vieläkään ei kuukautisia??? Synnytyslääkäri totesi meinaan 16.9 ultralla, että munarakkula on kerennyt jo puhkee... Voiko stressi olevinaan siirtää kuukautisia, vaikka ovulaatio on jo tapahtunut??? Mun kierto...
  3. M

"raskausoire"-ketju

Moron kaikille "oireilijoille" Mä en enään oikeen tiiä, että mihin ketjuun sitä kirjoittelis. Ku eipä oikeen mistään tuu mitään vastausta mihkään.... Mulla on siis sellainen tilanne, että mun kierukka tosiaan luiskahti pois paikoiltaan viime kierron aikana ja silloin kun tehtiin ultra...
  4. M

Menkat myöhässä =)

Ei näy, eikä kuulu. Ovulaatio ollut 13-16.9. Kierto ollut aina suht normaali. Ennen aikojaan jopa menkat alkaneet. Tosin mulla oli se kierukka, mutta se oli luiskahtanut pois paikaltaan viimeisten vuotojen aikana ja mullahan on koko ajan menkat tulleet ihan normaalisti. Nyt menkat on...
  5. M

Kokemuksia käynnistetyistä synnytyksistä

Ja siis ihan vaan piti vähän käydä lukemassa tuolta vielä, että miks viikolla 38. Se aiheuttaa lähellä laskettua aikaa äkillisiä sikiökuolemia, että sen takia sitä ei saa venyyttää yli... Ja muutenkin tuon kanssa oleminen on aika tuskaista, kun saa todella usein ravata sairaalassa sydänkäyrää...
  6. M

No mulla on jokaisesta raskaudesta noussut maksa-arvot pilviin, eli on ollut se hepatogestoosi. Joka on kyllä harvinaista, että se tulee jokaisesta raskaudesta, kuin yleensä se tulee vaan ekassa raskaudessa, mutta näin ikävästi se on mulle joka kerta tullut... Joten erittäin korkealle kohonneet...
  7. M

Mulla on kaikki 3 raskautta käynnistetty viikoilla 38. Eka raskaus käynnistettiin geelillä ja 2 viimeistä sellasilla pillerin murusilla. Mitään hyvää sanottavaa mulla ei ole yhdestäkään kokemukseta! Mä olin todella kipeä, kun ne keinosupistukset alkoi! Mä huusin, itkin, kiroilin, oksensin ja...
  8. M

Jännäilyks menee =)

Mulla on tosiaan ollut vaikka minkälaisia raskausoireita tässä viimeisen viikon aikana ja loppua niille ei näy. Ens viikon perjantaihin mennessä pitäis menkkojen alkaa, Tosin tässä ihan vaan senkin takia seurannut noita oireita ihan hulluna, kun jos nyt saattuu että plussa tulee, niin se ei...
  9. M

Kuinka mahdollista????

Kiitos vastauksesa. Minähän en ole ollut koskaan huono raskaaksi tulemaan, että sen takia tässä vähän pelottaa tuo asia, mutta pitää odotella maltilla. Mullahan on jo aiemmin 3 lasta, joista ei ole ainoatakaan tarvinnut yrittämällä yrittää vaan kaikki ovat saaneet alkunsa yhden kierron...
  10. M

Kierukka hukassa!

Mulla ainakin sattui tuo kierukan lopullinen poisto aivan jumalattomasti. Yksi kaverin tuossa kertoi, että sillä oli päässyt se kapistus tulee ulos asti itsekseen... Oli ollut kuulemma tosi kipee ja 19 haavaa tehnyt emättimeen ulos tullessaan jotka oli jouduttu polttaa kiinnii... o_O...
  11. M

Ekat raskaus oireet??

Mä oon tossa aikasemmin kin tänne kirjoittanut... Perjantaina käväsin tohtorin luona oli ihan synnytyslääkäri, joka tsekkaili paikat läpi, kun olin niin kauan kipuillut jos... Tiistaina oli vielä tk lääkärin mukaan kierukka paikallaan, mutta hupsista vain, niin ei ollutkaan... 3,5 vuotta...
  12. M

Munasarja kipuja???

Onko teillä plussanneilla ollut munasarja kipuja ennen kuin tiesitte olevanne raskaana??? Mä oon nyt toooosi monelle saitille kirjoitellut ja kysellyt, mutta eipä mistään ole mitään kuulunut... Multa jouduttiin poistaa perjantaina mirena kierukka kesken kierron, kun se oli lähtenyt pois...
  13. M

Kipua munasarjassa...

Mulla on nyt muutaman päivän ollut suht suurta kipua vasemman puoleisessa munasarjassa. Perjantaina pääsin jatkuvien alavatsakipujen takia käymään ihan synnytyslääkärillä... Mulla oli tosiaan mirena kierukka luiskahtanut pois paikoiltaan ja se otettiin sitten pois... Samalla se kertoi...
  14. M

Onko vihlonta toisessa munasarjassa raskausoire?

Mulla on nyt vasemman puoleinen munasarja aivan älyttömän kipeä. Kipuillut melkein koko päivän ja tuossa muutamana päivänä aikaisemminkin. Eilen tosiaan jouduin piipahtaa ultrassa epämääräisten vatsakipujen takia. Kierukka oli luiskatanut pois paikaltaan... Mulla on ainakin kyseisetä...
  15. M

Onko kellään tai tiedossa että jollain olisi mirena kierukka pettänyt tai luiskahtanut pois paikaltaan???

Tahtoisin vaan tiedustella asiaa, kun itse olen nyt sellaisessa tilanteessa että kierukka oli paikoillaan n 3,5 vuotta ja kappas kun se luiskahtikin viime vuotojen aikaan pois kohdusta ja eilen se poistettiin kokonaan ja kesken kierron. Tässä on vkon aikana jopa harrastettu seksiäkin, että...
  16. M

Kierukka hukassa!

Niin, mulla ei aikasemmin ollut mitään ongelmia tuon kanssa. Alkoi vaan kamalat alavatsakivut ja sellainen paineentuntu alavatsassa koko ajan, että ihan kuin siellä asustelisi joku... Eli siis tulin siihen tulokseen, että tosiaan viimeisten kuukautisten aikana on poistunut paikaltaan...
  17. M

Kierukka hukassa!

Mulla oli kierukka 3,5 vuotta ja nyt viimeisten vuotojen aikana nähtävästi luiskahtanut pois paikaltaan.. Jännä juttu sikäli, kun tiistaina kävin tk:ssa kipujen takia ja lääkäri totes kierrukan olevan paikallaan ja langat näkyvissä... Jälkitarkastuksessa vuonna nakki langat oli vetäytyneet...
  18. M

Kuinka mahdollista????

Elikkäs mulla oli mirena kierukka 3,5 vuotta ilman mitään sen kummempia ylimääräisiä oireita. Heinäkuun jälkeen menkat alkoi heittelee ja teinkin muutaman raskaustestin ja ne oli negoja. Nyt elokuun kuukautisten aikana olin todella kipeä ja tän vkon tiistaina kävinkin omalla lääkärillä joka...
  19. M

Kierukka lähti itekseen pois paikaltaan...

Tällä vkolla ravannut lääkärissä muutamaan otteeseen alavatsa kipujen takia ja tänään synnytyslääkäri totesi kierukan lähteneen pois paikaltaan... Olikohan lie edes tiistaina paikallaan, kun käväsin tk lääkärissä... No mutta lääkärillä oli mulle kuitenkin "iloisia" uutisia kuitenkin...
  20. M

Kohtutulehdus ja mirenakierukka....

No mulla on kyseinen härpytin ollut jo 3,5 vuotta ja nyt kauheesti kamalia epämääräisiä oireita joista suurin osa on sellaisia raskausoireita. En kuitenkaan ole raskaana. Runsas valkovuoto ja nyt viimeisten kuukautisten aikana sain halailla panacod ja burana paketteja. Jumalattomat kivut...

Yhteistyössä