Hakutulokset

1. Milam

The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

miranenn Kurjaa että kilppareiden kanssa epäselvä tilanne. Ota ihmeessä asia puheeksi lääkärin kanssa, jos et saa lääkitystä niin ainakin selvyyden :)
  2. Milam

Leonella heh, luulenkin että suurin osa kuumeilijoista on himotestaajia. Jos vauvakuume on kova ja vähänkin oireita on niin on varmaan todella vaikeaa olla testailematta. Mutta voi ei nega :( Voimahalit! Toivotaan että se vielä muuttuisi haamuksi ja plussaksi! Ennen kuin täti ei ole saapunut, on...
  3. Milam

Kiitokset tervetulo-toivotuksista! :) Ja en maininnutkaan aikaisemmin mun ikää, oon siis 26v! Jopas on jännää, kun koitan näin alkuun ihan ilman mitään testejä ovista tunnistaa.. Toisella puolella on vähän nippailua ja sänkypuuhat huvittaisi kovasti :D Aloinkin jo miettimään että jos ensi...
  4. Milam

Heissan!:wave: Mahtuisiko tänne mukaan höpisemään yksi kuumeilija? Viikonlopun aikana olen vähän selaillut läpi teidän keskusttelua ja oikein mukavalta porukalta vaikuttaa =) Itsellekin varmasti tekisi hyvää päästä jutustelemaan jonkun muun kuin oman miekkosen kanssa (parka joutuu...

Yhteistyössä