Hakutulokset

1. P

~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

Voi Idylli ja Elna! Voimia ja halauksia tosi paljon teille, ihan itku tulee...
  2. P

Heippa kaikille pitkästä aikaa! Täällä on ollut hiljaiseloa muttta kaikki kunnossa ja hyvin voidaan. Tai jonain päivinä hieman huonommin... Olette olleet tosi aktiivisia enkä jaksa nyt kaikkea lukea. Np ultra käyty ja verta otettiin paljon... Tulos oli turvotua 0.7mm eikä kohonnutta riskiä down...
  3. P

Heips kaikille! Olen hieman hiljaiseloa viettänyt täällä. Mua vaa väsyttää ja pahoinvointi vaihtelee aamu-kokopäivä-ilta pahoinvointina... Ei ole ihan kamalasti ollut voimia mihinkään ylimääräiseen... Mutta kyllä tää tästä ja hei viikot menee tänään 9+0 jee!
  4. P

***Toukokuun Toivotut***

väsynyt onnellinen täällä... Ultra takana ja pieni kaveri siellä näkyi! Ihana pieni sydämen syke, aivan kuin pikkuinen majakka ilmoittaisi että täällä ollaan. Lääkärin mittausten mukaan koko hieman pienempi kuin nyt pitäisi olla, siis nyt laskujen mukaan 7+2 ja koon mukaan 6+5. Sanoin kyllä...
  5. P

***Toukokuun Toivotut***

Heippa kaikille pitkästä aikaa! Ollut aika kiireinen viikonloppu takana ja eilen se pahoinvointi sitten iski. SIkäli oli aika tarkkaa että oli juuri 7+0 tai ainakin varmaan melkien. Tänään sama toistui ja oikeasti niin pahana että oli pakko syleillä pönttöä aamusta. Ja sitä ellotusta sitten...
  6. P

***Toukokuun Toivotut***

Heippa kaikille! Mä en jaksa olla töissä! Väsyttää ja ärsyttää typerät ihmiset vinkumassa... Onko vähän pinna tiukalla! Ja maha turvoksissa :(. Farkut kuristaa niin kovin etten voi pitää kiinni, eihän tämä vielä ole mikään oikea vauvamaha mutta tuntuu tosi pahalle kun on tiukat muutenkin ja nyt...
  7. P

***Toukokuun Toivotut***

Heippa! Kerrotteko miten on tapana? Onko teidän mies ollut varhaisultrassa mukana? Mä kysyin jos mies tulis ja sanoin tulevansta mutta onko se ihan hölmöä?!
  8. P

***Toukokuun Toivotut***

Voimia kaikille epävarmuudessa oleville! Toivotaan tarrahaalaria ja hyviä uutisia! Itse olen nyt rauhoittunut kalan suhteen... Johan tuo pikkuinen hyppää pois kyydistä kun huomaa että on ihan hysteerinen äiti... Tänään on ollut ekoja kertoja paha olo. Syvään hegittelemällä ja miettimällä...
  9. P

***Toukokuun Toivotut***

Tervetuloa uusille :)! Mulla on ihan kamala päivä kun olen miettinyt mitä menin tekemään... Noh, tämä alkoi siitä kun isä teki minulle graavilohileivän. En ole vielä raskaudesta kertonut ja oli tosi vaikea tilanne ja ajattelin että ihan ok tämä on ja otin sen sitten ja söin. Näin olen tehnyt...
  10. P

***Toukokuun Toivotut***

Toivotaan että kaikki pysyy kyydissä mukana, voimia ja haleja niitä tarvitseville! Itsellä on ollut tänään ulkoilupäivä. Monta tuntia sienimetsässä, eväänä oli suklaata ja mun ei tee ollenkaan mieli. Söin joo ja oli ihan hyvää mutta ei kuitenkaan... Ihan kun mun suu olis vaihtunut! Suolaisen...
  11. P

***Toukokuun Toivotut***

Aamun virkku täälläkin... Normaalisti tykkään nukkua ja nukkua... Ja vielä lomaviikko :/. Eilen oltiin katsomassa ilotulituksen sm-kisoja. Hienoa välkettä oli! Ja varmaan kamalan saastuttavaa... Ajateltiin miehen kanssa että ensi vuonna ei sitten taideta olla kahdestaan :). Kotimatkalla vielä...
  12. P

***Toukokuun Toivotut***

Haleja Mymosa! Onko kenelläkään sellaista ongelmaa että hengästyttää ihan kamalasti esim portaissa? Mä puhkun ihan hirveesti! Ennen testiä huomasin että mun syke oli myös oudon alhainen kävelylenkillä, alempi kuin ennen ja edelleen tuntuu että ei nouse. Mulla on myös lääkitys...
  13. P

***Toukokuun Toivotut***

täää hetkellä tuntuu että sairaala on Lohjan sairaala eli LS
  14. P

***Toukokuun Toivotut***

lily-rose, mulla on kovat suhinat vaunusivuilla... Tosi oleellista ja ajankohtaista kun on juuri saanut tietää että on raskaana :laugh: ja kun sitä välillä vielä epäileekin... Viime yönä juili taas alavatsastakin, oireet siis palasivat!
  15. P

***Toukokuun Toivotut***

Katsoin tuon ohjelman, ja vähänkö itkin! Onneksi olin yksin kotona... Mulla on yleensä vatsa kuin kello mutta nyt sit hieman hitaampi kello, täytyy varmaan satsata siihen luumunektariin. Miten paljon sitä päivässä nautitaan? Kokeilemalla varmaan selviää mutta voi olla myös ikävä yllätys...
  16. P

***Toukokuun Toivotut***

Hei! Tervetuloa mukaan! Mulla kiehui puuro äsken hellalle kun täällä olin ja nyt meillä haisee... Meillä ollaan käyty kiihkeitä keskusteluja tästä halutaanko tietää vai ei. Tai oikeammin mies haluaa ja minä en ja mies on sitä mieltä että hänelle vois sen kertoa jos mä en halua tietää...
  17. P

***Toukokuun Toivotut***

Moi ja tervetuloa mukaan! Ja tsemppiä ultraan! Mulla oli nyt illalla pienenpientä ällöttyksen tunnetta kun ensin olin vedellyt hyvällä halulla maustamattoman jugurtin kitusiini. Ja sitten pissatti kamalasti, mies ihmetteli kun kävin 6 kertaa vessassa 10 min välein :O! Että ehkä nuo oireet...
  18. P

***Toukokuun Toivotut***

No niin, tuumasta toimeen! Aika varattu, ikävää vaan että se on 20 päivä, vasta! Ajanvarauksessa tykkäsi että ei kannata tulla liian aikasin kun ei välttämättä näy mitään. No siinä on sitten teemana vauva sillä viikolla kun ti on tuo ja to neuvola. Nyt yritän rauhoittua!
  19. P

***Toukokuun Toivotut***

Huomenta! Oireeton odottava täällä :(. On tosi outoa kun ei missään tunnu mitään. Rinnat on olleet tosi kipeät jo pitkään ja nyt ehkä nännit ihan vähän. Samoin on nippailut kadonneet. Mitään pahaa oloa ei ole edes ollut. Olen siis ihan varma ettei heppu ole enää kotona... Mun on pakko kyllä...
  20. P

***Toukokuun Toivotut***

Hei onnea kaikille muukaan tulleille! Itse täällä olen tänään ihmetellyt olotilaa. Tämä on ihan tyhmää kun miettii aina joka toinen päivä että siellä se on ja joka toinen päivä on sitä mieltä etten edes ole raskaana kun ei tunnu sille... Mieli tekis mennä alkuraskauden ultraan mutta hinta on...

Yhteistyössä