Hakutulokset

1. P

***Toukokuun Toivotut***

Se on muuten hyvää se canestenin voide! Auttaa tosi nopeesti ja ei ole niin epämiellyttävä kun ei valu pitkin... Tiohon rinta-asiaan mun täytyy yöksi keksiä jotain. Olen ollut aina lapsesta lähtien kovin ahdistunut yöpaidoista, nukuin aina t-paidassa ja pikkareissa. Kamalinta oli herätä ja...
  2. P

***Toukokuun Toivotut***

Tsemppiä Epi! Toivottavasti on helpottanut jo ja kaikki muutenkin hyvin! Itse ihan joka kerta vessassa pisulla käydessä katson jännityksellä että minkävärinen paperi on...
  3. P

***Toukokuun Toivotut***

Mä syön multivita raskaus ja imetys vitamiineja. Lisäksi kalkkia ilman d-vitamiinilisää aamuin illoin. Apteekissa suositteli näin kun kyselin. Noita vauvavitamiineja oon vedellyt jo varmaan 2 purkkia kun tosiaan yritetty ollaan aika kauan. Söin myös lisäksi foolihappoa mutta ne nyt loppui jo...
  4. P

***Toukokuun Toivotut***

Kamalaa muuten jos ei hiivaa hoideta! Auttaisiko yhtään maitohappobakteerit, saako niitä käyttää jos hiivalääkkeitä ei saa?
  5. P

***Toukokuun Toivotut***

Ihanaa kun meitä on näin monta! Soitin tänään neuvolaan, aika on 22.9. Siihen on niin pitkä aika, neuvolasta sanoi minun olevan 5+1, ja nyt sitten tiedän mitä sekin tarkoittaa kun hieman selvittelin. Kaikki on niin uutta ja jännittävää. Milloin pahoinvointi yleensä tulee jos on tullakseen...
  6. P

***Toukokuun Toivotut***

Kävin juuri kävelyllä josko olis ollut joku apteekki auki, no ei tietenkään ollu. Mun on pakko nähdä vielä kerran! Mulla oli eka testi clear bluen kaupanpäälle saatu, toinen jonka tein eilen viikkonäytöllä. Antoi 2-3 viikkoa... On tämä tosi jännää, ajattelen että onko totta ollenkaan...
  7. P

***Toukokuun Toivotut***

Heippa! Täällä yksi uusi ilmoittautuu mukaan... 32 vuotta ikää ja tämä jännä tieto vahvistui perjantaina 2.9. Olikin sitten tosi jännä päivä, miehenkin taisin herättää vähän pelästyttämällä kun tuli itku ja nauru samaan aikaan. Monta toivetta ollaan jo lähetelty ja petytty melkein yhtä...

Yhteistyössä