Hakutulokset

  1. K

    2+ laihdutus kamppanja

    Moips kaikille piiitkästä aikaa!!! Monta viikkoa on vierähtäny, kun en ole käyny täällä, en kyllä ole käyny puntarillakaan :ashamed: On menny tämä laihdutus nyt useamman viikon, jos ei pari kuukauttaki, pipariksi. Herkuteltua on tullu ja ruokaaki syötyä hieman ajattelemattamasti. Tänään...
  2. K

    2+ laihdutus kamppanja

    Heips pitkästä aikaa!!! Eipä ole tullu käytyä täällä vähään aikaan. Mulla on nyt vähän tökkiny tää laihdutus :ashamed: Aloitin joku viikko sitte callaneticsin ja heti paino nousahti pari kiloa, eli näytti tuossa välillä melkein 70kg. No se callanetics innostus lopahti, jaksoin 13 päivää, mutta...
  3. K

    Mitä D-vitamiineja käytätte?

    Alkuun Devitol. Nyt jo jonku aikaa on menny Minisun, poika 1v 4kk.
  4. K

    Callanetics

    Onko muilla harrastajilla noussut paino, ja minkä verran? Minä olen tehny 7vrk liikeitä ja mulla on paino noussu 2kg!!! Tiedän ettei pitäis puntaria tuijottaa, mutta toivottavasti ei nyt kovin nouse kun just oon saanu painoa pudotettua ihan kivasti ja vielä pitäis 8kg lähteä (tai siis nyt 10kg)
  5. K

    callanetics-kysymyksiä aloittelijalta

    \ Höh, no oltiinpa sulle vähän tylyjä... Mullaki tämä homma on alussa, 7 vrk takana. Mulla tuo Ihannevartalo 30 vuorokaudessa- kirja. Tämän kirjan ohjeissa sanottiin että on jumppaajan oma päätös kuin usein jumppaa, mutta tietysti mitä useammin jaksaa, sitä nopeampaa tulokset näkyy. Just tänä...
  6. K

    2+ laihdutus kamppanja

    No niin, puntarilla tuli taas aamulla käytyä. Viime viikolla paino oli 68.2kg, nyt oli 69.2kg :/ Voipi olla syy tähän on siinä että aloitin 5 päivää sitte callaneticsin ja olen kuullu, että monilla on aluksi paino nousahtanu vähän. Kieltämättä viime viikonlopun ylettömällä herkuttelullaki voipi...
  7. K

    Callanetics...

    Minä luovutan kohta. Olen tehny nyt 3 päivää tuota koko sarjaa. Kaikki muut onnaa ihan ok, mutta nuo vatsat ei ota onnistuakseen. Mulla ei oikeasti taida olla minkään sortin lihaksen paikkojakaan tuolla vatsassa, pelkkää läskiä \|O Mulla käy vaan sairaan kipeesti niskaan ja leukaan sekä kaulaan...
  8. K

    Callanetics

    \ Ainaki tuossa ihannevartalo 30 päivässä- kirjassa lukee s.39, että: Kun ylemmät vatsalihakset alkavat tiivistyä, alavatsa näyttää ehkä työntyvän ulospäin. Älä joudu pakokauhun valtaan, vatsasi muuttuu kiinteäksi, kun alavatsalihakset kiinteytyvät, ellei sinulla ole allergiaa tai...
  9. K

    Callanetics...

    Minä lueskelin eilen näitä teidän ylistyksiä tästä jutusta ja tänään oli AIVAN PAKKO hakea tuo kirja kirjastosta. Saa nähdä riittääkö mun kärsivällisyys tähän juttuun.. Kokeiltava joka tapauksessa. Olen laihduttanu ruokavaliolla 10kg, mutta nuitä röllyköitä vatsasta, lantiolta ja reisistä ei...
  10. K

    2+ laihdutus kamppanja

    \ 10kg on tippunu toukokuusta. Vauhti on ollu ihan sopiva, n. 500g/vko. Välillä on lähteny enemmän ja välillä vähemmän viikossa. Olen vain vähentäny herkkuja ja muutenki ruoka-annokset on pienentyneet yli puolella. Syön kylläkin tiheämmin päivän aikana, mutta pieniä annoksia kerrallaan. Ja...
  11. K

    2+ laihdutus kamppanja

    Tultiin just reissusta. Kävin perjantaina ennen lähtöä puntarilla, mutta en kerinny tänne raportoimaan. Paino oli 68.2kg, elikkä -10kg JEE B) .
  12. K

    2+ laihdutus kamppanja

    Pari viikkoa on tainnu vierähtää etten ole juuri koneella käyny, eikä ole tullu tehtyä tännekään raporttia. Mullapysy paino melkein kuukauden samassa, eli seilas 70-70.5kg, tuli jo vähän epätoivonen olo, mutta viime viikolla yhtäkkiä putos 69kg.Luulen että söin liian vähän tuossa välillä...
  13. K

    TERVE painonpudotustahti on

    KYLLÄ! Ja vaikka ei lähtis edes tuota tahtia, kunhan suunta alaspäin, se on hyvä. Laihdutus ei ole nopeuskilpailu. Mulla itsellä on lähteny toukokuusta tähän päivään 9kg. Olen välillä nauttinu elämästä, herkutellu ja juopotelluki :ashamed: , mutta missään vaiheessa ei ole pakkopullan makua...
  14. K

    2+ laihdutus kamppanja

    Tänä aamuna lukemat oli 70.0kg, eli -200g. Tämä oli kyllä positiivinen yllätys, koska tuli pidettyä viikolla oikea herkkujen ahmimispäivä ja silti oli vähän pudonnu lukemat. Nyt taas elelen kurissa ja nuhteessa ens perjantaihin asti, jolloin ois yhdet juhlat ja se tietää taas vähän huonoa tämän...
  15. K

    2+ laihdutus kamppanja

    Hei!!! Oltiin viikonloppu reissussa, joten pääsin vasta tänä aamuna puntarille. Viikko sitten paino oli 70.6kg ja lupasin että nyt ois paino alle 70kg,,,,,mutta paino oli tänä aamuna 70.2kg. Kävi jo viime viikolla 69.8kg, mutta oli vähän nousahtanu. No pudotusta viime viikkoon joka tapauksessa...
  16. K

    2+ laihdutus kamppanja

    \ Piti lähteä hehkuttamaan. Lupasin että viikon kuluttua alle 70kg, mutta sepä meniki jo tänä aamuna, 69.8kg JEEE B) Mulla on tässä mensujen aika ja juoksinki eilen koko päivän veskissä, eli turvotusta oli vielä eilisessä punnituksessa. En ole painanu alle 70kg ainakaan kahteen vuoteen. Nyt...

Yhteistyössä