Hakutulokset

  1. ruutiukko

    The ketju

    ei mun mielestä se tuhma krut joutaaki olla bannissa mutta kiltti ruutis voi aivan hyvin palstailla
  2. ruutiukko

    The ketju

    hoxin että vanha nikki toimii vielä
  3. ruutiukko

    The ketju

    nyt narraat, ei autot enää koneestaan lopu
  4. ruutiukko

    The ketju

    no korvaahan se aika paljon mutta kyllä mää oon haaveillu että sulla on muutama sata hehtaaria sakeaa kuusikkoa ja loma-asunto aurinkorannikolla ja ja ja
  5. ruutiukko

    The ketju

    no voi perse, ostinko sormukset turhaan :(
  6. ruutiukko

    The ketju

    saattaa vain olla noinkin mutta hyvimpä noi esim. moottoripyörissä kestää vaikka 1000cc koneesta puristellaan 160=> autoissa siihen tasaseen satasen nopeuteen tarvitaan noin 20hv tehoa jokseenkin riippumatta siitä paljonko koneessa olis reserviä
  7. ruutiukko

    The ketju

    1600cc bensakolffi on kyllä sanalla sanottuna ristuksen laiska
  8. ruutiukko

    The ketju

    nykyset tieselit on aivan ristuksen hyviä 1,6 kaskait on kalliita, 20 t€ alkaen
  9. ruutiukko

    The ketju

    voi olla , ite ostan nuo voortit uutena ja vedän niiltä enintään 200 tonnia sen ne kestää ilman ongelmia
  10. ruutiukko

    The ketju

    totta hiivatissa moottorissajarrussa pitää olla vaihde valittuna vauhdin suhteessa ja samasta asiasta oon joutunu pitämään kurssiia omille lapsille kun autokoulussa ei ole asiaa opetettu oikein mutta sitä varten isät on
  11. ruutiukko

    The ketju

    yinksu, laita nissan kaskai 1,6 litran turpotiisselillä on kompaktin kokonen ja kiihtyy ku kemiläisen näläkä
  12. ruutiukko

    The ketju

    samankokoseen voortiin on kyllä osattu laittaa napakat iskarit
  13. ruutiukko

    The ketju

    ei se kone vingu moottorijarrussa jos on oikea vaihde silmässä mutta tottakai niitä jarruja joskus pitää käyttää... toinen juttu lisäks: moottorijarrutuksessa ei kulu lainkaan tieseliä mutta vapaalla sitä menee 0,5 litraa/tunti
  14. ruutiukko

    The ketju

    mää oon luullu että ne volkkarin ovet reistaa vaan pakkasella mutta oon näemmä väärässä
  15. ruutiukko

    The ketju

    ne volskut mitään napakoita ole, ainaski passateissa on niin löysä iskunvaimennus ku olla ja saattaa
  16. ruutiukko

    The ketju

    peekoo sää oot ihan periaatteesta väärässä, totta vitussa jarrut kuluu joka kerta kun sulla on jalka jarrulla mää jarrutan aina moottorilla niin pitkään kun se vain käy ja vasta viimesessä hädässä jarruilla
  17. ruutiukko

    The ketju

    no se on kompaktin kokonen ja pellin alla on kunnolla ruutia mutta minkä kokonen ja tehonen sulle pitäs olla?
  18. ruutiukko

    The ketju

    äitis oli kun sua teki
  19. ruutiukko

    The ketju

    miten olis se a2m:n himoitsema fiesta ST?
  20. ruutiukko

    The ketju

    tuli käytettyä itäisestä veljeskansasta sitä wanhaa, sota-aikasta nimitystä

Yhteistyössä