Hakutulokset

  1. Felinae

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Heipsan! Suuren suuret onnittelut vauvansa jo synnyttäneille :heart: Täällä vielä hikiset 2 viikkoa (ainakin) jäljellä. Vauveli on laskeutunut jo kivasti ja rauhottunutkin aikalailla. Alapään kipristelyä ja ajoittaista mohkumista lukuunottamatta ei mitään uutta. Lonkat särkee yötä päivää...
  2. Felinae

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Heipä hei kaikille! Täällä ensikertalainen 38 vuotias "vanhus" ilmoittautuu foorumille :p Elämäni ensimmäisen plussatestin tein karkauspäivänä 29.2.2012 ja laskettu aika on 2.11.2012. Liki kymmenen vuoden erilaisten yritysten ja hoitojen jälkeen tärppäsi 3.PAS:lla Tein 3 ensimmäisen...
  3. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Sintti-79 aivan oikein olit tiedot päivittänyt. Kiitos =) Tsemppiä kaikille tasapuolisesti :heart:
  4. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei vaan kaikille! Näin se aika menee.... Oon ollut työ ym. kiireitten takia vähän taka-alalla. Kiva lukea että ketjuun on tullut monta uutta plussaajaa. Ja kovasti tsemppiä vielä plussaa odottaville. Kyllä se sieltä tulee :hug: Omaan napaan: Kaiken sen karmean jännittämisen jälkeen...
  5. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Kiitti :) Pessimisti-minä pisti päänsä pihalle ja huusi ett odotellaan ultraa.... Optimisti-minä haluis sen listalle. Ollaan nyt viel varovaisin ja odotellaan ultraa.
  6. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Heippa kaikille piiiiiiiitkästä aikaa! Meillähän kävi niin että tuoresiirto meni loppu vuodesta mönkään. Kaksi PASsia meni samaan osoitteeseen. Kolmas ja viimeinen PAS oli tänä aamuna VAHVA PLUSSA!!! Tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin :heart: Maltoin tehdä sen 3 päivää...
  7. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Ikäväkseni mullakaan ei kivoja uutisia ole. :'( Torstaina, päivää ennen testiä alko menkat. Tein testin perjantaina ja nega se oli. Torstaina sain jonkin ihmeellisen hormoonihepulin. Alavatta kramppas ja sitte tuli poru. Mä porasin koko ehtoon tietämättä miksi. Olo oli ihan paska. No...
  8. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Onnea tätille Katjuska-81!! Mullakaan ei ole oikein mitään tuntemuksia puoleen eikä toiseen. Voi testi olla ihan kumpi tahansa, plus tai miinus. Olen koittanut olla stressaamatta ja ajattelematta asiaa turhan paljon. Perjantaina sitten näkee kumpaa testi näyttää, jos vuoto ei ala sitä ennen...
  9. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Jadekivi mun Testipäivä on 28.10. Kiitti :) Huimat onnittelut plussanneille :flower: Jaksamista ja nokka vain kohti vastatuultakin muille odottajille :hug: Omaan tilaan ei mitään muutosta. Lugella mennään ja ensviikon perjantaina saapi tehdä testin. Tosin en ole vielä edes testiä...
  10. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Perjantaina haettiin kyytille meitin ihan eka (ja toivottavasti ei muuta tarttekkaan) pienen pieni kyytiläinen. Kahta labrasta ehdotettiin, mutta lääkärin kanssa oltiin samaa mieltä että yksi on nyt kuitenkin varmempi koittaa tässä tapauksessa. Riskiraskaus tuo monikkoraskaus (meille...). Ja kun...
  11. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Rowan79 hieno homma! Ja onnea. toivotaan että tämä onnistuu! Kaikille muillekkin tietysti plussatuulia ja pitkää pinnaa. Olin tosiaan tiistaina punktiossa ja 9 sieltä saatiin. Oikea puoli munasarjasta jumissa suolen takana, eikä irronnut kunnon runnomisellakaan. Joten se jätettiin sitten...
  12. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Rowan79 Kiitti ja tsemppiä sulle kans. Hyvin se menee!
  13. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Iltaa taas kaikille! Ja oma napa kaikkein likinnä: Pistin äsken Pregnylin ja tiistaina sitten punktioon. Siirto olis torstaina tai perjantaina. Ihmeen pienillä vaikeuksilla on mennyt tämä Gonalin pistot yms jutut. Olin varautunut PALJON pahempaan. Perjantaina ultrassa löytyi 5 + 5...
  14. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Iltaa vaan taas kaikille! Olen seuraillut keskustelua taka-alalla mielenkiinnolla. Voi mitä kaikkea on jo tapahtunut vaikka kuinka monelle! :hug: odottajille ja :heart: onnistujille. Mulla on Gonalin pistospäivä 9. menossa. Maanantaina ultrassa näkyi 5 + 5 sopivan kokoista follia...
  15. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Iltaa taas kaikille! Pistin sitten äsken elämäni ensimmäisen Prorgren pistoksen!! Ja hirveen neulakammoisena tietysti kädet tutisten ja neulaa tarkasti tuijottaen totesin että sinne menee... Tuikkasin piikin mahamakkaraan katse tiukasti katossa ja puristin pikkuhiljaa lääkkeen makkaroihin...
  16. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hei taas kaikille! Ja peukkuja Jadekivi, neulatyyny ja Katjuska ja muillekkin =) Menee välillä ohi osa nimistä.... Juu ajattelin sanoa, että olkaa tytöt varovaisin sen greippimehun kanssa. Sillä on tosi monen lääkkeen kanssa yhteisvaikutuksia. :( Esim. kilpparilääkkeet, sydänlääkkeet...
  17. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Ööpö; Oikein oivallettu ;) Johkunen; Kiitti tiedosta =) Neulatyyny; Mulla samanlainen tausta ja saman surutyön olen joutunut jo käymään läpi jokunen vuosi sitten. Tämä mahdollisuus on viimeinen oljenkorsi, ja se tuli yllätyksenä. Sitten jäljellä on enää sijaisvanhemmuus...
  18. Felinae

    ajattelemattomat lauseet

    Hammy, mä yhdyn 100 % sun kirjoituksees!! Kirjoitat asiaa ihan kuin mun kädestäni.
  19. Felinae

    ajattelemattomat lauseet

    Risupesä, Ai hitsi! Kyllpä on kohdalles osunu kakkaa kommenttia ja tapahtumaa! Juu kaikki ku ei ymmärrä et se on oikeesti aika kipee asia ja se ei parane siitä että möläytellään kaikkea tympeetä.... :( Mulle on noita kommentteja sadellut vuosia. Osa ei tarkoita pahaa, mutta ikävä kyllä osa...
  20. Felinae

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Mulle on noita kommentteja sadellut vuosia. Osa ei tarkoita pahaa, mutta ikävä kyllä osa tarkoittaa ihan tarkoituksella loukata. "Ei susta oo ikinä äidiksi. Ajattele nyt ittekki!" -tarkoituksella "Onhan teillä kummilapsi" - tahaton "Ei se oo kuule hääviä olla raskaana! Oo onnellinen ku ei...

Yhteistyössä