Hakutulokset

  1. M

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Mulle voi myös laittaa yksäriä niin lisäilen ryhmään..
  2. M

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Miten sulla kävi raskauden kanssa? ❤️
  3. M

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Miten meni ultrassa? ❤️
  4. M

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Onpa kirjaa tuollainen, mutta toivotaan ihmettä että sieltä syke löytyisikin. ❤️
  5. M

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Hei! Villasukalle tai mulle voi laittaa yv:tä, niin lisäillään ryhmään. Olen facebook-ryhmän toinen yp. Tervetuloa mukaan!
  6. M

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Mulla oli vähän samat aatokset kun menkkoja ei kuulunut. Kierto lyhentynyt viime vuosina ja luin sen tarkoittavan vaihdevuosien lähestymistä. Mutta isoksi yllätykseksi (ja järkytykseksikin) teinkin plussatestin. 🙈😬
  7. M

    Marraskuiset 2023 ❤️

    @Kahdeksaskullannuppu mut voi tosiaan kans laittaa listalle. Eli kahdeksas tulossa, la 1.11. ja synnytyssairaala ei tarvi laittaa kun en vielä tiedä missä synnytån.
  8. M

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Joo, samaa mieltä. Pieni, salattu ryhmä olis kiva.
  9. M

    Uskaltaako erityislapselle yrittää sisarusta?

    Suurempi todennäköisyys on että saatte terveen lapsen, kuin että lapsella olisi autismi. Mutta toki kannattaa varautua siihen että toinenkin erityislapsi voi tulla. Itse aikanaan mietin, katkeroidunko jos jätän vauvahaaveet taakse erityislapsen takia ja päätin että uskalletaan vielä yrittää...
  10. M

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Kiva et sait noin pian ultra-ajan. Mulla on kaikki raskaudet olleet lähes oireettomia ja samaa linjaa tuntuu nyt jatkuvan. Välillä on sellaista pientä nippailua vatsassa, samanlaista kun menkat olis alkamassa, mutta muuten ei ole mitään. Eilen tein digitestin vielä huvikseni, tuli "raskaana...
  11. M

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Neuvolatoiminnassa on mun mielestä liikaa nykyään keskitytty kaiken mittaamiseen ja siihen että kaikki menee käyrillä. Rutiinomaisesti tehdään asioita eikä oteta huomioon yksilön tarpeita. Unohdettu tyystin se henkinen tukeminen ja toisaalta vaikeaa se on jos terkka koko ajan vaihtuu. Tuo oli...
  12. M

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia neuvolasta viime raskaudesta. Kysyttiin oliko tää vahinko ja onko kaikilla lapsilla sama isä. 😲 Mitä hittoa se niille kuuluu. Mulla on vähän usko mennyt Suomen terveyspalveluihin ja siihen miksi niitä tarjotaan kun välillä tuntuu että raskauskin on vaan yhtä...
  13. M

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Oho, meitä onkin täällä useampi yli nelikymppinen. Mä olen 43v ja muutamaa kuukautta vaille 44v kun vauva syntyy. Me oltiin jo miehen kans päätetty että meidän lapset on tässä, mutta tässä sitä taas ollaan. 😂
  14. M

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Kiva kun on muitakin suurperheellisiä odottajia. ❤️ Minkä ikäisiä sun muut lapset on? Meillä vanhin 15v ja nuorin 2v. Synnytyssairaala on TAYS, jos nyt ylipäätään synnytän sairaalassa. Haaveilen vähän kotisynnytyksestä, mutta saa nähdä.
  15. M

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Hei! Jospa minäkin tulisin tänne mukaan vaikka tässä ylläriraskaudessa on vielä sulattelemista. Testin tein perjantaina ihan vain poissulkevalla metodilla, kun niin epäsäännöllinen kierto eikä menkat oikeastaan edes vielä myöhässä. Mutta niin vaan testiin pärähti plussa ja aika järkyttynyt olin...
  16. M

    Marraskuiset 2020

    Heips! Täälläkin odotellaan marraskuista. La 8.11. Meillä on ennestään kuusi lasta, eli seiska tulossa. ❤️ Ei ollut suunnitelmissa enää vauvaa, mutta luonto päätti toisin ja tässä sitä taas ollaan. Kaikella todennäköisyydellä mun pitäisi olla vaikeasti raskautuvaa tyyppiä mutta niin vaan...
  17. M

    Huhtikuiset 2018

    Täällä ilmoittautuu mukaan 37-vuotias viiden lapsen äippä. Kuudetta siis odotellaan ja la 12.4. Mielelläni tulen mukaan face-ryhmään.
  18. M

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Moikka pitkästä aikaa! En ole ehtinyt edes käydä lukemassa, kun tuntuu että on ollut niin paljon hässäkkää. Vaikka vähän taisin jo ihan ekassa kirjoituksessani uumoilla etten kauheesti ehdi kirjoitteleen. :D Kävin tuossa alkuraskauden ultraaskin muutama viikko sitten. Laittoi neuvolasta...
  19. M

    ***Toukokuun Toivotut***

    Moikka! Mulla oli kolmannessa raskaudessa juuri samanlainen tilanne kun minkäställevoi:lla. Menin alkuraskauden ultraan, jossa näkyi vaan ruskuasipussi, ei sikiötä. Lääkäri silloin sanoi että joko raskaus on niin alussa ettii mitään näy vielä, tai sitten on mennyt kesken. Sain uuden ajan...
  20. M

    ***Toukokuun Toivotut***

    Voih! Onpas tänne tullut kurjia uutisia. :( Voimia ja jaksamisia kaikille jotka niitä tarvitsee. Ja uusille tervetuloa! Omaa napaan ei mitään uutta. Mahaa vihloo välillä, mutta muita oireita ei edelleenkään ole. Alkuraskauden ultraan taidan kuitenkin mennä, sen verran inhottavaa tämä...

Yhteistyössä