Hakutulokset

1. M

***Toukokuun Toivotut***

Täällä kans yks lähes oireeton odottaja. Mulla ei kolmessa aiemmassakaan raskaudessa ole alussa ollut mitään oireita, kakkosen ja kolmosen odotuksessa oli vähän pahoinvointia, mutta se alkoi vasta rv 13. :O Tosi paljon tullut tekstiä parissa päivässä, yritän ehtiä pysyä mukana, mutta kovin...
  2. M

Oikean hartian pistely!

Mä plussasin pari viikkoa sitten ja viime lauantaina alkoi hirveä pistely vasempaan hartiaan. En ollut edes tiennyt sen olevan oire keskenmenosta, mutta kun menin googlaan niin siitähän paniikki iski. Mitään vuotoja ei ole ollut, maha oli vähän kipeä silloin lauantaina. Haluisin niin kovasti...
  3. M

Suurperheelliset Odottajat

Heippa! Saanko liittyä joukkoonne, vaikka odottelenkin vasta neljättä? Tuolla suurperhekuumeilijoissa olen jonkun verran pyörinytkin, joten tuttuja nikkejä täällä on. :D Meillä on lapset -07 poika, -09 tyttö ja -10 poika. Nyt raskaus on ihan alussa ja LA joskus huhti-toukokuun vaihteessa...
  4. M

***Toukokuun Toivotut***

Moi! Höh, mut taidettiin ymmärtää väärin kun kirjoitin etten ymmärrä miks raskautta pitäis salailla. Tarkoitin sillä ainoastaan OMAA raskauttani. :D Ymmärrän kyllä et useat haluaa pitää asian salassa. Mä kirjoitin oman mielipiteeni vähän liian yleistäen. Sori. :/ Ja kyllä mustakin on ihanaa...
  5. M

***Toukokuun Toivotut***

Moikka! Me ollaan kerrottu jo kolmelle kaverille ja mun siskolle kans kerroin. Viime lauantaina piti lähteä kaverien kans viihtelle ja kyllähän ne arvas kun tulinkin autolla. :D Ollaan joka raskaudessa kerrottu aika varhasessa vaiheessa porukoille ja lähimmille ystäville. En oikein ymmärrä...
  6. M

***Toukokuun Toivotut***

Moikka! Kiva täällä on meille viralllinen pino. :) Mäkään en ole vielä soitellut neuvolaan. Jokso sitä syyskuun lopulla varailis aikaa. Varhaisultraan ei aiota mennä. Kolmosesta olin kun silloin ei ollut mitään hajua viikoista, mutta nyt kun tiedän viikot niin ei ole mitään tarvetta...
  7. M

Toukokuisia 2012???

Moi! Minäkin ilmottaudun joukkoonne. Eilen tein postiivisen testin, ja mieli on vielä ihan myllerrksissä. :D Vauvaa kyllä jo vähän toivottiin, muttei uskottu et näin nopeesti tärppää. Heinäkuun alussa jätin pillerit pois ja miehen kanssa vitsailtiin et meillä on vappuvauva tilauksessa. :D...

Yhteistyössä