Hakutulokset

  1. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Morjesta! Mun testipäivä on 21.12, mutta teenkin silloin vaan virtsatestin, kun lähdemme reissuun edellisenä päivänä. Thaimaa odottaa meitä sinne joulua ja uutta vuotta vastaanottamaan. En usko edelleenkään, että tästä ekasta passista raskautuisin..kovasti on ollut menkkatuntemuksia, että sitä...
  2. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Heips pitkästä aikaa! Oon pitänyt tietoisesti taukoa näistä keskusteluista. Ekan ivf:n tuoresiirto ei siis tuonu tulosta ja nyt tänään siirrettiin 1.ivf:n 1. (ja viimeinen) pas...pakkaseen meni siis kaksi ja toinen niistäkään ei selvinnyt..:'( että tämmöstä täällä. En tiiä mikä tää...
  3. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Kiitos tsemppauksesta :heart: Miles omaan hoitopaikkaan kuuluu psykologi, jota kyllä ahkeraan suosittelevat..monta kertaa olen kieltäytynyt, mutta nyt tuli tunne, että oikeesti kaipaa ulkopuolista keskusteluapua..en usko, että se ainakaan pahasta on. Toivottavasti avaa katsetta uudella tavalla...
  4. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Heissan vaan kaikille! Pahoittelut neganneille ja onnittelut plussanneille! Mun veritesti viime perjantaina toi odotetun negan ja fiilis on ollu niin maassa, että saikulle jäin. Samoin otin keskusteluajan psykologille, kun tuntuu että missää ei ole enää mitään järkeä. Omassa elämässäni ei ole...
  5. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Jadekivi ja Dreamer pahoitteluni :hug: On se vaan ihmeellistä, että ei tuu onnistumisia. Itse tein malttamattomana eilen pp 10 testin, joka "yllätysyllätys" oli nega :mad: en voinu vastustaa kiusausta ja nyt saa sitten kärsiä..olis varmaan pitäny odottaa rauhassa perjantaihin asti, mutta tehty...
  6. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Piti tulla kertomaan..rakas siskoni sai juuri äsken hätäsectiolla esikoispojan..olen niin onnellinen, kyyneleet valuvat pitkin poskiani sekä heidän onnestaan sekä omasta tilanteestani..*herkistyy totaalisesti*
  7. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Kerällä81, Nicci, Ööpö, Anni -78 SYLINTÄYDELTÄ ONNEA PLUSSISTA!!!! Mahtavaa, että jotkut ovat onnistuneet. Tillu Pahoitteluni...Yritä nyt rentoutua matkalla ja kerää voimia uuteen koitokseen. "Timeout" tulee joskus tarpeeseen. Omanapa: mun testipäivä on 14.10, jos Jadekivi päivität listaa...
  8. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Nicci ja Tillu varovaiset onnittelut:flower: Nonna noh, mitkä oli uutiset, ovatko hedelmöittyneet? Itselläni on kovat menkkatuntemukset vaivanneet JO pp 1 lähtien..ja nyt vasta pp4..siis on tää vaan yhtä piinaa koko ajan..tuntuu, ettei muuta osaa ajatellakaan..kyllä todellakin sais plussia...
  9. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Krisuli pahoittelut negasta :hug: Sit omaa napaa, kävin hakemassa nelisoluisen alkion. Pakkaseen meni kaksi, kun yksi oli monitumainen..Verikoe on sitten 14.10..että piinaviikot alkakoot :heart:
  10. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Korjaus edelliseen..ärsyttää tää automaattinen tekstinsyöttö..eli EI LEIRIT, VAAN PEITOT HEILUMAAN ;)
  11. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tuli soitto labrasta, vain 4 solua hedelmöittynyt..että melkoinen kato käynyt..no huomenna joka tapauksessa päästään siirtoon ja tänään aloitetaan Luget =) Jadekivi en oo kuullu, että seksi lähellä siirtoa lisäis onnistumista, mutta kaikki keinot käyttöön ja leirit heilumaan :p
  12. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Jadekivi ja Dreamer74 Ihanaa, onnea kyytiläisistä! Toivotaan, että plussia pukkaa :heart: Tuuli 1976 ei kannata sen enempää jännittää niitä pistoksia, hyvin sä pärjäät. Mulla aloitettiin myös tuolla samalla annoksella ja sit pienennettiin 200. Sit omat fiilarit..Tulin äsken kotiin...
  13. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Lumileopardi Mullakin oli tänään kontrolliultra. Oon pistänyt kans 5 päivää Puregonia eikä mulla näkynyt ku 8 follia..suurinkin niistä vain 9 mm..sit useita pienempiä..mitenköhän tässä lopulta käy?? Huomenna aloitan minäkin rinnalle Orgalutranin. Mulla on vielä kontrolliultra perjantaina ja joko...
  14. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    jag78 Ihanaa, että oot saanu kyytiläisen :heart: Toivottavasti tarttuu kiinni kynsin ja hampain :laugh:
  15. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Lumileopardi mäkin pistin äsken ekan Puregonin. Millaset oli tuntemukset? Mulla kirveli aika lailla, mutta yllättävän helposti kävi. Miten aiot kynää säilyttää? Mä jätin huoneenlämpöön..mites ootte muut tehneet? Vai onko sillä merkitystäkään? Nonna76 mullakin oli "synarelamenkat" kaameet...
  16. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Nonna76 Voi itku..kaikkea sitä joutuukin ihminen kokemaan. Toivottavasti kuitenkin noiden kystien punktoiminen oli varmasti paras vaihtoehto. Eikös sullakin ollu pitkä hoito ja muutenkin taidettiin mennä samoilla viikoilla hoidoissa eteenpäin. Mulla kävi köpelösti Synarelan kans ja tänään...
  17. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Pahoitteluni hoidoissa epäonnistuneille. :hug: Eipä oo tämänkään viikko alkanut hyvin..olin viime viikolla kaameessa flunssassa ja vähä aattelinkin, meneekö sumuja ollenkaan perille. No viikonlopun olin reissussa ja eilen illalla pullosta ei sit tullu enää mitään..oli liian myöhäistä lähteä...
  18. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Katjuska mahtavalta kuulostaa noi sun munasolujen tilanteet! Ja sitä mäkin aattelin, että vielä tässä vaiheessa uskaltaa vähän ottaa, ennen ku itse pistokset alkaa. Sitten pitää kyllä passata esim yhden kamun kolmekymppiset..tai voihan sinne mennä, mut selvin päin:) eihän sitä tartte ihan...
  19. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Heh, olettepas te reippaita, kun olette jaksaneet olla juhlimatta pitkiäkin aikoja :) Olen itsekin ollut nyt tämän ensimmäisen ivf-hoidon aloittaneena juomatta, mutta pari menoa on sovittuna enkä viitsisi niitä perua.. Jotenkin tuntuu, että pitäisi elää niin kauan normaalisti, kuin toisin...
  20. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Ja jäi vielä kysymättä, että mitä oireita teille on tullut Synarelasta? Itselleni ei oikeestaan muuta ku ärsyyntyminen..lieneekö sit ees tehoaa mitenkään, kun aina aattelee, et jos ei tuu mitään oireita, se ei silloin mitään vaikutakaan...oonko liian hysteerinen näiden asioiden suhteen..??

Yhteistyössä