Hakutulokset

  1. M

    Voiko inkkarisokeria käyttää leipomisessa kuten tavallista sokeria?

    Tarkoitat varmaankin intiaanisokeria (se on ruskea sokeri). Eli sitä voi käyttää kuten tavallista sokeria, mutta kahviin, teehen ja pullataikinaan en sitä suosittele. Muuten kyllä olen itse ainakin käyttänyt. Zemppiä leivontaan. =)
  2. M

    paljon teillä on ikäeroa sun ja puolisosi välillä

    Meillä on n.23 vuotta ikäeroa. Mie oon 27v. ja mies 50v. =) Ja hyvin rakastuneita ollaan. <3 Ollaan oltu 6,5v. yhdessä, 6v. kihloissa ja 5v. naimisissa. Lapsia ei ole VIELÄ. :heart:
  3. M

    Valeraskaus?

    Kyllä itselläni ainakin on ollut kyseisiä oireita montakin kertaa, vaikken ole raskaana ollut. Meillä on sellainen tilanne että olen sairastanut 1994 aivokasvaimen. Ja aivokasvain poistettiin kerran, jonka jälkeen se tuli uudestaan. Sitten jouduin toiseen leikkaukseen. Aloitettiin naishormoni ja...
  4. M

    Raskaus Blogeja?

    Ihania nuo. Katsoin molempien raskausblogit. =) Todella ihania. Meillä on vauva vielä haaveissa, toivottavasti pian tulisikin. On meinaa ollut tässä vauvakuumetta jo pitemmän aikaa. Meillä ei ole lapsia vielä, mutta jos joskus. :( Pietään peukkuja. Mun siskolla on 3 lasta ja niitä olen hoitanut...
  5. M

    "alkuraskauden vahingot sikiölle"...

    Kyllä minusta ainakin tuosta alkoholin käytöstä voi tulla lapselle vahinkoa. Riippuu tietenkin siitä miten pitkä tuo "aika" on. Meinaan että jos tuo "normaalin elämän aika" on esim. 4-6vko niin voi siitä jotain tulla. Mutta eniten tietää lääkärit. Kannattaa kysyä asiansa tuntevalta lääkäriltä...
  6. M

    NYT loppu tupakanpoltto!kannustuksia otetaan vastaan :)

    Kiitoksia että saadaan zempata toisiamme. Ja kiitti että edes joku vastasi tuohon. Mä ajattelin että yritän saada miehen lopettamaan kans. Ja kyllä se jää silläkin kun eukko ei lähde tupakille mukaan. :kieh: Ajattelin tuossa että yritetään vauvaa tässä ja ajattelin että ennen sitä on PAKKO...
  7. M

    NYT loppu tupakanpoltto!kannustuksia otetaan vastaan :)

    Onnea yritykseen. Itse olen polttanut nyt n. 4 vuotta ja yrityksiä on takana myöskin erittäin PALJON. Ja olen päättäny että NYT JOS KOSKAAN!!! Ja nyt olen ollu polttamatta 2 tuntia (monet ajattelee että vasta, mutta parempi sekin kun ei yhtään). =) Ja tästä se lähtee... Zempataan toisiamme ja...

Yhteistyössä