NYT loppu tupakanpoltto!kannustuksia otetaan vastaan :)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
oon polttanu reilu 2v.ja sairas oon.mulla astma ja aloin polttaa reilu 2v sitten.nyt on PAKKO päästä eroon mutta en tiiä kuin siinä onnistusin.yrityksiä jo tsiljoona takana :(
 
Käy hei oikeesti lääkärin juttusilla. Mun kaverilla onnistu kerta heitosta, kun tekivät suunnitelman ja oikeat nikotiinituotteet käyttöön. Sitä ennen hän oli kyllä yrittänyt lopettaa itse, muttei ollut onnistunut.

Eikä kuulemma edes kovin vaikeaa ollut. Juuri niiden nikotiinituotteiden takia. Nyt on jo päässyt niistäkin eroon. Käytti siis laastareita/pastilleja ehkä kuukauden.

Joka tapauksessa onnea yritykseen!
 
"Mukamaspipsa"
Hirveästi tsemppejä täältä!!
Et varmasti halua tulla minunlaiseksi, joka on polttanut jo 30 vuotta.

Jos nyt saisin valita, niin en olisi edes aloittanut typerää tapaa.

Kyllä sinä onnistut! Minäkin meinaan onnistua vielä tämän vuoden puolella.
 
Mä pääsin tupakasta eroon tultuani raskaaksi. Oli joku "oikea" syy olla polttamatta. Yritin psyykata itseäni myös aiemmin sillä et ei menis rahaa ja tulis terveemmäks. Mulla oli tosi usein yskä ja flunssa ja syytän kyllä tupakkaa siitä. Hirveesti sulle onnea! Kyllä sä pystyt siihen, vaikka vaikeaa se onkin! Mene hetki kerrallaan ja kiitä itseäsi joka päivän päätteeksi että olet onnistunut!
 
"virpi"
Hommaa kirja Stumppaa tähän, kirjoittanut Allen Carr. on auttanut useampaakin ystävääni lopettamaan tupakan polton ILMAN NIKOTIINIVALMISTEITA!!
Pitäisi löytyä kirjastosta,mutta kirjakaupoista saasen omaksi n.10€
 
"vieras"
[QUOTE="virpi";24453702]Hommaa kirja Stumppaa tähän, kirjoittanut Allen Carr. on auttanut useampaakin ystävääni lopettamaan tupakan polton ILMAN NIKOTIINIVALMISTEITA!!
Pitäisi löytyä kirjastosta,mutta kirjakaupoista saasen omaksi n.10€[/QUOTE]

oon lukenu tuon.oli TOSI hyvä kirja mutta pysyin irti vaa 2 päivää sitte ratkesin...
 
"tuittu"
Valmistaudu henkisesti (vaikka siihen menisi puoli vuotta) , psyykkaa itseäsi ja sitten kun se päivä tulee, pysy päätöksessäsi ja ajattele positiivisesti.

Tsemppiä!
 
Onnea yritykseen. Itse olen polttanut nyt n. 4 vuotta ja yrityksiä on takana myöskin erittäin PALJON. Ja olen päättäny että NYT JOS KOSKAAN!!! Ja nyt olen ollu polttamatta 2 tuntia (monet ajattelee että vasta, mutta parempi sekin kun ei yhtään). =) Ja tästä se lähtee...
Zempataan toisiamme ja pidetään peukkuja. :hug:
 
"..."
Onnea :) Toiv.onnistuu!
Ite poltin n.6v ja lopetin kun tulin raskaaksi,alotin sit kuitenkin uudestaan ja nyt kerkesin sauhutella n.2v ja nyt ollu viikon polttamatta :) alko vaan n.1kk sitten maistumaan niin pahalle eikä vaan tehny mieli ni jäi kerralla pois,eikä edes tee mieli!On miulla tupakkatoppa tuolla kaapissa,mut kertaakaan en oo miettiny että käviskö :)
 
Kiitoksia että saadaan zempata toisiamme. Ja kiitti että edes joku vastasi tuohon. Mä ajattelin että yritän saada miehen lopettamaan kans. Ja kyllä se jää silläkin kun eukko ei lähde tupakille mukaan. :kieh: Ajattelin tuossa että yritetään vauvaa tässä ja ajattelin että ennen sitä on PAKKO lopettaa tupakointi. Mulla on epilepsiaa, astmaa, aivokasvain leikattu 1994. Joten mennään yhdessä kyselemään läheisestä terveyskeskuksesta että onko mitään mahdollisuutta saada lasta. <3 kuitenkin se olis molemmille tärkee asia. Kommentoikaa tai jotai...
 
Allen Carr Suomi
Hommaa kirja Stumppaa tähän, kirjoittanut Allen Carr. on auttanut useampaakin ystävääni lopettamaan tupakan polton ILMAN NIKOTIINIVALMISTEITA!!
Pitäisi löytyä kirjastosta,mutta kirjakaupoista saasen omaksi n.10€
Kirjan kustantaja päätti alkuvuonna uudistaa kirjan ulkoasua ja nimeä. Kirjan nimi on nyt:
Vihdoinkin savuton - helppo tapa lopettaa tupakointi. Se on nyt "keltainen kirja". Joistain kaupoista löytyy edelleen Stumppaa tähän! kirjaa ja molemmilla kirjoilla hinnan pitäisi olla siinä 10€ luokkaa.

[QUOTE="vieras";24453749]oon lukenu tuon.oli TOSI hyvä kirja mutta pysyin irti vaa 2 päivää sitte ratkesin...[/QUOTE]

Mielenkiintoinen kommentti. Ikävää ettei kirja auttanut sinua tuon enempää. Jos et ole vielä onnistunut lopettamaan ja olet valmis yrittämään, suuntaa Allen Carrin suomalaisille kotisivuille ja lähetä sieltä löytyvään osoitteeseen meiliä, niin katsotaan jos voisimme ratkaista ongelmasi yhdessä.

Janne Ström, Allen Carr's Easyway Suomi
Allen Carr's Easyway - Suomi, Finland (ja facebookissa hakusanalla Allen Carr Suomi)
 

Yhteistyössä