Hakutulokset

1. J

kuka aloittaa huomenna go fat go dieetin??

Mä yritän :wave:
  2. J

Mitä mä teen itseni kanssa? Suhde kaatuu jossain vaiheessa pahoihin itsetunto? ongelmiini

Tosiaan, toi on pakkomielle eli eräänlainen pakkotoiminta, joka on psyykkinen oire jostain. Kannattaa pyrkiä pois niistä ajatuksista, jos ei omin voimin pääse, niin terapeutille
  3. J

Voinko mä mennä huomenna töihin vaikka mulla on tänään krapula?

Huomenna voi olla vielä masennus, ainakin mulla on, jos oon sunnuntaina krapulassa. Vanhuus ei tule yksin ;). Mutta yritä saada jotain syötyä...
  4. J

Olenko vain herkkis vai kohdeltiinko mua tylysti?

Ei oo todellista tuollainen käytös. en oo koskaan tollaseen törmännyt, vaikka olen aikamonissa bileissä ravannut, en nyt, enkä 15-vuotiaanakaan...
  5. J

Mitä mä teen itseni kanssa? Suhde kaatuu jossain vaiheessa pahoihin itsetunto? ongelmiini

Voithan hakeutua johonkin terapeutille tms. puhumaan asiasta. Ei se ainakaan haitaksi ole. Voit myös koittaa asettua toisen eli miehesi asemaan ja kuvitella jos hän tekisi sinulle samoin kuin sinä teet hänelle ja miltä se sinusta tuntuisi ym. Eihän se ulkonäkö tai se, että katsoo toisia naisia...
  6. J

Ihanko oikeasti (joo, pakko avautua, sori)

kokeilevat onneaan n. 10000 naiselle, jos joku suostuis rahoittamaan niiden matkan tänne
  7. J

Kuinka paljon täällä on vakituisia kävijöitä...

..suunnilleen? Onko joku vakkarikävijöistä koskaan miettinyt?
  8. J

seksiä ekoilla treffeillä?

Tätä mieltä mäkin olen aina ollut, mutta ajattelin vaan kysellä josko ois moraalikoodit muuttuneet suuresti sinä aikana kun olen ollut pois markkinoilta eli kauan :D
  9. J

Juu ja aikaisemmin (siis nuorenpana) en olis kyllä mitenkään varmaan välittänyt tollasesta, tosin aikaisemmin en olis kyllä tollaselle antanutkaan ;), mutta kun sattui olemaan mun eka (no toka, mut siitä ekasta oli kauan aikaa) eron jälkeen...että miten mulla voi käydä niin huono tuuri, tai...
  10. J

Oikeestaan joo hyvä idea, seksisuhde ja ystävyys, kuulostaa hyvältä ja onnistunee, jos mies ei ole mikään tiukkapipo
  11. J

Tää tapaus jaksaa vielä harmittaa, eikä edes se seksi niin, vaan se kuinka se sai mua moralisoida ja kuinka pahoin mä voin sen jälkeen muutaman viikon..
  12. J

Kiitos kauniista sanoista. Epätoivon hetkiä tässä on kyllä jo pitkään ollut..
  13. J

Totta!
  14. J

Kyllä mä luulen, että haluan ja paljon, sen verran kuitenkin olen nähnyt siitä miehestä (kuvia). Ja kun tuota tarvettakin on vähän kertynyt. Että miten sitä pystyis itseään pidättelemään...
  15. J

Ehkä tähän kysymykseen vaikutti sekin, että mun eka nettitreffiseuramies paljastu uskovaiseks, jonka kanssa harrastin seksiä ;) Jälkeenpäin se päivitteli, että miten oon voinut harrastaa seksiä sen kanssa ekalla kerralla :O se kyllä kaduttaa, että sille "annoin"
  16. J

Päätin nyt kirjautua minäkin, kun kerran aina silloin tällöin täällä käyn...olen kahden lapsen yh-äiti.:wave: Aikaisemmin tänään kyselin täällä palstalla, miksei mun nettituttavuus halua tavata mua. Nyt liikutaan vähän samoilla linjoilla :) Olen tässä mietiskellyt kannattaako harrastaa...

Yhteistyössä