seksiä ekoilla treffeillä?

Päätin nyt kirjautua minäkin, kun kerran aina silloin tällöin täällä käyn...olen kahden lapsen yh-äiti.:wave:

Aikaisemmin tänään kyselin täällä palstalla, miksei mun nettituttavuus halua tavata mua.
Nyt liikutaan vähän samoilla linjoilla :)
Olen tässä mietiskellyt kannattaako harrastaa seksiä ekoilla treffeillä...mun mielestä siinä ei ole mitään ongelmaa (eikä ole koskaan ollutkaan :) ) ainakaan nuorempana. Nyt kun olen aloittelemassa tätä deittielämää uudestaan, niin tulee mieleen, että ehkei kannattaisi...onko se jossain miehen biologiassa, ettei naista jolta on jo saanut, kannata tavata uudestaan?

"vieras"
Seksi on seksiä. Sitä harrastetaan sen vuoksi, että haluttaa. Aikuisten ihmisten ei tarvitse lukea teinilehtien palstaneuvoja, vaan voi tehdä niin kun oikealta tuntuu. Jos miestä ei seksin jälkeen enää kiinnosta, niin ei se johdu siitä, että olisi liian nopeasti antanut. Ainoastaan uskovaiset ja päästään pipit voivat ajatella, että ekojen treffien seksissä on jotakin huonoa.

toiset tärskyt tulossa
Tapasin nettideitin pari viikkoa sitten (kaukosuhteessa nyt ollaan) ja vaikka "lähellä oli" kun yö vierekkäin nukuttiin, päätimme yhdessä että ei seksiä ekalla kerralla. Kohta nähdään toisen kerran... ja veikkaanpa että nyt vois jo lakanoita heilutella :)
Emme ole ihan nuoria deittielämään palailijoita, ja olen itsekin yh-äiti... jännittää, kivalla tavalla!! Ja tuntuu hyvältä ettei ekalla tapaamisella menty pidemmälle!

"jebou"
Aika kummallista päättää etukäteen, haluaako ekoilla treffeillä seksiä vaiko ei. Sehän on vähän sama kuin jo ennakkoon tietäisi mitä ruokaa aikoo ravintolassa syödä.

[QUOTE="vieras";24438507]Seksi on seksiä. Sitä harrastetaan sen vuoksi, että haluttaa. Aikuisten ihmisten ei tarvitse lukea teinilehtien palstaneuvoja, vaan voi tehdä niin kun oikealta tuntuu. Jos miestä ei seksin jälkeen enää kiinnosta, niin ei se johdu siitä, että olisi liian nopeasti antanut. Ainoastaan uskovaiset ja päästään pipit voivat ajatella, että ekojen treffien seksissä on jotakin huonoa.[/QUOTE]

Ehkä tähän kysymykseen vaikutti sekin, että mun eka nettitreffiseuramies paljastu uskovaiseks, jonka kanssa harrastin seksiä ;) Jälkeenpäin se päivitteli, että miten oon voinut harrastaa seksiä sen kanssa ekalla kerralla :O se kyllä kaduttaa, että sille "annoin"

[QUOTE="vieras";24438546]No mutta eikö se ole sitten hyvä, että sen havaitsee heti. Ettei treffaile muutamaa viikkoa ja silti on vaan pimpsan perään. Jotkut ovat katsos sinnikkäitä.[/QUOTE]

Niinpä. Jos itse haluaa seksiä niin miksei antaisi mennä? Jos ukko ei sitten enää halua olla tekemisissä niin helpollapa siitäkin päästiin. Vai pitääkö kaikkien elää niinkuin tuhannen ja yhden yön tarinoissa että kolme vuotta roikotetaan jotain psykopaattia lieassa toivoen, että se alkaa vielä tykkäämään sinusta "oikeasti"?

"lennu"
lueskelin tuossa yksi päivä palstaa jossa kirjottelee pääosin miehet.Puhuivat samasta aiheesta,monet kertoivat tykkäävänsä yh-äideistä,koska he antavat heti kun ovat olleet pitkään puutteessa.Ja ne myös jätetään sitten kun on saatu :(

[QUOTE="jebou";24438534]Aika kummallista päättää etukäteen, haluaako ekoilla treffeillä seksiä vaiko ei. Sehän on vähän sama kuin jo ennakkoon tietäisi mitä ruokaa aikoo ravintolassa syödä.[/QUOTE]

Kyllä mä luulen, että haluan ja paljon, sen verran kuitenkin olen nähnyt siitä miehestä (kuvia). Ja kun tuota tarvettakin on vähän kertynyt. Että miten sitä pystyis itseään pidättelemään...

mitä minä tekisin
Eli itse en sekstailisi ekoilla treffeillä. Haluan tuntea kumppanini hieman paremmin ennenkuin niihin touhuihin singahdan. En muutoinkaan juuri välitä ns yhden yön suhteista. Pidän parempana "fuckbuddy-systeemiä".

"..."
Niinpä. Jos itse haluaa seksiä niin miksei antaisi mennä? Jos ukko ei sitten enää halua olla tekemisissä niin helpollapa siitäkin päästiin. Vai pitääkö kaikkien elää niinkuin tuhannen ja yhden yön tarinoissa että kolme vuotta roikotetaan jotain psykopaattia lieassa toivoen, että se alkaa vielä tykkäämään sinusta "oikeasti"?
oletin että tässä etsittiin serustelukumppania eikä panoseuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä minä tekisin;24438572:
Eli itse en sekstailisi ekoilla treffeillä. Haluan tuntea kumppanini hieman paremmin ennenkuin niihin touhuihin singahdan. En muutoinkaan juuri välitä ns yhden yön suhteista. Pidän parempana "fuckbuddy-systeemiä".
Samaa mieltä, että haluan tuntea kumppanin paremmin, mutta en minä mihinkään fuckbuddy-hommiinkaan lähtisi. Yleensä haluan panna vain miehiä, joiden kanssa haluaisin myös seurustella. Sitten muita tarpeita varten on olemassa suihkut ja seksilelut.

dfdf
Jos tuntuu, että sinä joudut antamaan, niin unohda koko juttu. Jos taas tosissaan haluat seksiä, niin anna palaa. Jos miehen moraali on sellainen, että leimaa ensitreffeillä seksiä harrastavat naiset huoriksi, niin sellaisen kanssa ei juttua kannata jatkaakaan.

mäh
me oltiin soiteltu ja tekstailtu yhden kanssa ehkä n. reilu kuukausi nähtiin mä menin junalla n. 500km jännitti kovasti mutta kyllä sitä jo saman illan aikana harrastettiin sexiä ja useesti. nyt yhdessä 10v.. ukko muistelee toisin tapahtunutta niin että mä tulin junalla ja heti kun sen kämpillä niin jo sexaamassa mutta ei se nyt ihan niin mennyt.

:D
Mä luulen, ettei naisella oo ongelmaa itsensä pidättelemisessä.. Jos oot vähänkään epävarma asiasta, niin en tod. suosittele että menette loppuun asti. Kyllä kunnollinen mies jaksaa odottaa muutaman kerran. Mutta toisaalta, sinä saat sen varmaankin päättää mihin asti menette. Koska luulenpa, että mies on valmis! Anna mennä vaan, jos siltä tuntuu.. Kyllä se todellinen rakkaus sut tavoittaa, menittepä sänkyyn ekalla kerralla tai ette. Ei se siitä ole kiinni! :)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mäh;24438629:
me oltiin soiteltu ja tekstailtu yhden kanssa ehkä n. reilu kuukausi nähtiin mä menin junalla n. 500km jännitti kovasti mutta kyllä sitä jo saman illan aikana harrastettiin sexiä ja useesti. nyt yhdessä 10v.. ukko muistelee toisin tapahtunutta niin että mä tulin junalla ja heti kun sen kämpillä niin jo sexaamassa mutta ei se nyt ihan niin mennyt.
Se haluaa muistaa sen niin :D.

Yhteistyössä