Hakutulokset

  1. N

    ovistestin tulkinta

    Aivopieru. :) Niin siis ei tietenkään kontrolliviivan paikka vaan ihan oikean viivan "korostunut paikka".
  2. N

    ovistestin tulkinta

    Aivopieru. :) Niin siis ei tietenkään kontrolliviivan paikka vaan ihan oikean viivan "korostunut paikka".
  3. N

    ovistestin tulkinta

    Ongelma ovistestin kanssa. Olen aiemmin tehnyt samoja testejä, ja aina on ollut vain ns. punainen kontrolliviiva. Nyt tein taas testin, kun oireiden perusteella olisi potentiaalinen aika ovikselle. Testiin ilmestyi nopeasti tuo punainen kontrolliviiva ja viereen ns. taustasta selkeästi...
  4. N

    ovistestin tulkinta

    Ongelma ovistestin kanssa. Olen aiemmin tehnyt samoja testejä, ja aina on ollut vain ns. punainen kontrolliviiva. Nyt tein taas testin, kun oireiden perusteella olisi potentiaalinen aika ovikselle. Testiin ilmestyi nopeasti tuo punainen kontrolliviiva ja viereen ns. taustasta selkeästi...
  5. N

    pillerien lopettaminen

    Nyt on sitten pillerit lopetettu ja yritys aloitettu.:) Pillerien lopettamisen jälkeen, olen kärsinyt jo yli viikon menkkamaisista alavatsa kivuista, tyhjennysvuodon jälkeen. Onko muilla lopettaneilla ollut samanlaisia vaivoja? itse mietin josko elimistö aloittelee omaa kiertoa uudelleen pitkän...

Yhteistyössä