Hakutulokset

  1. Saana72

    40+ so what wol.13

    Marza1970, sulle on viestiä ;)
  2. Saana72

    40+ so what wol.13

    Martza1970 sulle on yksityisviestiä!
  3. Saana72

    40+ so what wol.13

    Hei naiset ja tervehdys odotuspuolelta! :wave: Lueskelen edelleen tätä pinoa säännöllisesti ja toivon kovasti plussia tänne! Nyt pidetään peukkuja erityisesti äitiseiskanelonen, Minttu71, Tyydeli..... Oma tarinani pikana, eli kuumeilin esikoisen 03/12 jälkeen itsekseni reilun vuoden...
  4. Saana72

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hello naiset piiitkästä aikaa! Tämä palsta on kovin hiljainen, no itsekin olen tosi harvoin kirjoitellut, luen ja kirjoittelen päivittäin FB-ryhmässä.. Tervetuloa uusille!! Olisi kiva kuulla myös mitä kuuluu esim Tuuliannaliinalle, Oliivittarelle, entäs Mur-Mur? Käyn pinoa kurkkimassa...
  5. Saana72

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hello naiset pitkästä aikaa!:wave: Piti oikein kirjaantua läppärillä (yleensä lueskelen pinoa kännykällä, enkä jaksa sillä kirjoitellea&salasana on muistissa vaan koneella) kun tajusin että onkin kulunut pitkä tovi siitä kun olen tänne viimeksi kirjoitellut. Ja kiva kun Tuuliannanliina...
  6. Saana72

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moikka! Ihanalta kuulosti toi Tuuliannaliinan pääsiäsen miniloma, teki varmaan hyvää koko perheelle! Tyydeli, meillä neuvolan terkka ei suostunut edes yrittämään sykkeen kuuntelemista kuin vasta RV 15 eli tällä viikolla ja kesti jonkun aikaa ennekuin löysi (mulla istukka edessä). Ostin...
  7. Saana72

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei naiset! Jimimalle pahoittelut km:sta :hug: Pikkuyllärille ihanaista synnytystä ja pikkuisen kohtaamista toivottelen :heart: Kovin on hiljaista täällä palstalla, itse kylläkin ihan yhtä syyllinen. Käyn päivittäin puhelimella kurkkimassa, mutta harvoin istun koneelle, jotta ehtisi...
  8. Saana72

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hello naiset! Pikaiset terveiset ja omaa napaa. Lueskelen kyllä puhelimella teidän juttuja säännöllisesti mutta en jaksa sillä näpytellä.. Nyt hetki aikaa istua koneella. Tyydeli, harmillinen tollanen "turha" käynti, kun ei 100% varmuutta saanut, mutta uskon että siellä kaikki ok...
  9. Saana72

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tässä omat ultrakuulumiset. Kaikki ok kai? Niskaturvotus 1,3mm (todella hätäisesti yhteen kertaan mitattu) . Jäi melko huono maku koko käynnistä, lääkäri oli myöhässä (tuli tauolta kahvikuppi kädessä), kysyi että miten on mennyt, kun aloin kertomaan, keskeytti ja sanoi että housut pois ja...
  10. Saana72

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Huomenta naiset! Tänään sitten ultra, toivon tosiaan että kuulun tuohon ryhmään joka pääsee seulasta läpi, iästä huolimatta. Eipä tullut paljoa nukuttua viime yönä... ChocolateBox, ryhmän löytää laittamalla yksityisviestiä Näytä profiili: Ansukka - Kaksplus ja kerro siinä vaikka sun...
  11. Saana72

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tuuliannaliina :flower:, jee, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Nyt voit relata vähän =) Itsellä nt-ultra huomenna klo 10, jännittää. Mahdankohan saada myös kokonaitulokset saman tien? Tulen sitten kertomaan( toivottavasti hyvät) uutiset teille!
  12. Saana72

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Hei! Tsemppiä kaikille ultraanmenijöille ja tuloksiaodottaville :heart: Mulla on huomenna NT-ultra ja verikokeet otettu jo pari viikkoa sitten. Kysyisinkin nyt, miten muilla, jolla verikokeet otettu etukäteen, koska olette saaneet yhteisseulan tulokset? Saako ne jo heti ultrassa vai...
  13. Saana72

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kiitos ChocolateBox! Vähän lohdutti tuo, että jos vaikka oliskin umpari ja joutuis leikkaukseen, ei olekaan "maailmanloppu". No toivotaan että on kuitenkin jotain muuta. Eikös sullakin ole LA lokakuussa? Tule meidän Fb ryhmään, siellä on tosi hyvä henki ja vilkasta keskustelua ja olis kiva...
  14. Saana72

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Huomenta naiset! Tervetuloa uusille:wave: (.) Itsellä pahimmat pahoinvoinnit jo onneksi takana. Vieläkin iltapäivisin on oksettava ja krapulainen olo, mutta väillä jo ihan normiolokin. Huomenna nt-ultra ja jännittää kovasti! Miten muut, joilla on verikoe otettu etukäteen, oletteko...
  15. Saana72

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tervetuloa Iines ja Tuuliannaliina! Kiitos päivityksestä Oliivitar, mulle voi lisätä että toinen lapsi ja laskettu aika 12.10., joka varmaankin tarkentuu ensi viikon nt-ultrassa. Kirjoittelen lisää kuulumisia paremmalla ajalla.
  16. Saana72

    40+ so what wol.13

    Pikainen tervehdys odotuspuolelta! Alkuraskauden 24/7 pahoinvointi alkaa helpottamaan, hormoonit on menneet ylös alas, ihan oikeen itsekin pelästyin mielialavaihteluja :| nyt alkaa onneksi sekä oksetusolo että mielialat tasaantumaan. Nyt jännäillään jo nt-ultraa ja yhteisseulaa 2.4. Pelottaa...
  17. Saana72

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hello naiset! :wave: Minäkin voisin tänne ilmoittautua. Olen kuumeillut 40+ ketjussa ja plussasin helmikuun alussa, nyt siis 10+6 ja la lokakuun puolenvälin tienoilla. Alkuraskaus ollut melkoisen rankkaa, pahoinvointi voimakasta, kuin krapula 24/7, onneksi ei ole tarvinnut oksentaa, vaikka...
  18. Saana72

    40+ so what wol.13

    Tuuliannaliina, ei niitä haamujakaan huviksi tule, kyllä siellä on jotain tapahtunut :heart:, nyt vaan jännäillään että viiva vahvistuu!!! Uusi testi tänään/huomenna? Lumikki 1970 testiä kehiin :popcorn: Nytkös niitä plussia alkaa tulemaan?! :) (.) vielä omaanapaa, en pelkää keskenmenoa...
  19. Saana72

    40+ so what wol.13

    Hello ihanaiset! Pikaiset kuulumiset odotuspuolelta. Tänään oli vu ja kaikki hyvin! Jännitti kovasti mennä ultraan, mutta onneksi tuli (ainakin toistaiseksi) hyviä uutisia. Pikkuinen oli pari päivää oletettua suurempi ultran mukaan nyt 8+4 (LA 12.10) pikkuinen 8+4 Kyselin ultran...
  20. Saana72

    40+ so what wol.13

    Sinne 40+ odottajiin teitä kaipailenkin, siellä on kovin kovin hiljaista, vaan pari merkintää koko alkuvuonna, eli nyt siskot kaikki plussaamaan :heart: Mulle ei kyllä olla mainittu "pakollisesta" punktiosta mitään. Neuvolantäti ei maininnut sanallakaan mun ikääni (tai lievää ylipainoani...

Yhteistyössä