Hakutulokset

  1. H

    Terolut mimmit

    Joo siis 27v. ja ensimmäistä yritetään keskenmenon jälkeen 5. yrityskerta ja terolut menee jokaisella kierolla :) (Lyhyt kierto ilman teroja) Olisin kysyny teiän mielipidettä siitä Donnatestistä, mikä otetaan syljestä? Ite ostin sellasen kun olin jo niin monta digipakkausta jo testaillu...
  2. H

    Terolut mimmit

    Heippa!! Ajattelin liittyä remmiin :) Mä syön teroja liian lyhyeen kiertoon (21pvää), ja oon saanu ne suurinpiirtein pysymään 28:ssa päivässä. Elokuussa -11 heti ensimmäisellä terokierrolla tärppäs ja ei ollu riemulla rajaa :) Kuitenkin varhaisultrassa vkolla 8, todettiin tuulimuna ja...
  3. H

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Huonoja uutisia! Tyhjää pussukkaa olen kanniskellu, eli tuulimuna todettiin tänään ja raskaus pistetään kesken kemiallisesti. Suru on suuri, mutta näin luonto oli päättäny tehdä mun kohdalla :( Mut voi siis siirtää pois, menetyksen kohdanneisiin. Mä siirryn takavasemmalle odottelemaan uusia...
  4. H

    ***Toukokuun Toivotut***

    Lähetteessä jonka lääkäri teki keskussairaalaan luki tuulimuna epäily. Ja mahiksia anto 50-50... Hysteerisena googletin aiheesta ja onneks on paljon tapauksia, joissa on epäilty tuulimunaa viikolla 7 ja myöhemmin on ollu kaikki ok :) Nyt pitää rauhottua ja yrittää odottaa viikko. Mulle se vaan...
  5. H

    ***Toukokuun Toivotut***

    Li Pidetään peukkuja et sulla on kyydissä :) Mulla ei oo ollu mitään muuta oiretta, kun tissit on ihan inasen ollu arat. Mua ei oo suuremmin pissittäny - eikä kai väsyttänykkään. Ihminen on näissä tapauksissa luonnon armoilla ja nyt ei voi muuta, kun odottaa!!
  6. H

    ***Toukokuun Toivotut***

    Heippa pitkästä aikaa!!! Mulla sen verran huonoja uutisia, että kävin tänään ar ultrassa, ja tyhjä pussukka siellä ilman asukkia ja sydänääniä (7+0). Lääkäri laittoi lähetteen keskussairaalaan ensi viikolle. Siellä uusi ultra ja jos ei sillonkaan mitään näkyvissä, niin pillereillä homma...
  7. H

    ***Toukokuun Toivotut***

    Mä oon ahkeraan käyny täällä lukemassa teidän tekstejä... Ihanaa, et on tämmönen paikka :heart: Pää on ihan pyörällä kaikesta :confused: Tänään olen ollut "viikon raskaana" ja en sitä vielkään oikein usko. Maha on ollu kun pullataikina ja ollut hyvin epätodellinen olo. Mut jostain kumman syystä...
  8. H

    ***Toukokuun Toivotut***

    Heips! Ajattelin rohkaistua ja kirjottaa :) Viime sunnuntaina tosiaan testi näytti mitä pitikin - haamu plussan. Tiistai aamuna tein uuden, mikä oli plussa myöskin. Ja olihan se keskiviikko aamunakin tehtävä, jotta sen uskoi todeksi!! Mieletöntä!! Olen 27 v. ja ukon kanssa ensimmäistä...
  9. H

    Vauvantekohommissa syksy -11

    Kaikki mukaan vaan, ketkä vauvasta nyt haaveilee :wave: Nyt ukon kanssa alettiin tosissaan yrittämään vauvaa. Helmikuusta asti ollu ehkäsy pois, mut nyt vasta saatiin mun reumalääkäriltä lupa alottaa tekeminen. Mulla oli niin tujut lääkkeet, ettei se olis sopinu raskauden aikana käytettäväks...

Yhteistyössä