Hakutulokset

  1. I

    Kävin hakemassa yhdeltä huuto netin myyjältä tavaran ja se nainen avasi oven vauva sylissä ja haisi kaljalta!

    Oon kuullut että ennen aikaa, jopa neuvolassa, neuvottiin juomaan olut jotta maitonousisi..
  2. I

    cybex 2 go

    Apua! Tietääkö kukaan saako cybex 2 go kantoreppua mistään pääkaupunkiseudulta? Oon kolunnu liikkeiden nettisivuja läpi, mutta en oo löytäny!
  3. I

    Kerjäläiset VAUVANVAUNUJEN KANSSA..

    Ei hemmetti! Joko ne on Kouvolaankin rantautunut? Ei oo aikasemmin sielä näkynyt! Mut sääli lapsia!
  4. I

    ikuisuuuuuuuskysymys, 8kk ikäisten vesseleidenne mitat???!!! :)

    Tytön pituus 74.7 ja paino 9710. Ja mä kun luulin et meidän tyttö on epätavallisen suuri! Mut muilla näyttää olevan saman pitusia..
  5. I

    Aivovarioisen lapsen kuolema - tapaus Ruotsista

    Pitikö tämäkin nyt sit lukea! Varmasti tarkistelen koko yön et lapsi varmasti hengittää! Hyi olkoon! Tuli paha olo!
  6. I

    suositelkaa autoistuinta (vauva nyt 8kk ikäinen)

    No, me painittiin hetki sitten saman asian kanssa. ( ja kyselin minäkin täällä kokemuksia) Mut siis meidän lapsi oli 7 kk kun siirrettiin istuimeen ja britaxin multi techiin päädyttiin. Ihan hyvältä valinnalta on tuntunu. Lapsikin viihtyy!
  7. I

    TEININ KASVATUS!!: Ensin luvattomat korvikset ja napakoru... Nyt pikkusiskokin tekee niin!!

    Mä oon nyt tullu siihen tulokseen, et sun on pakko olla provo.:headwall:
  8. I

    tammikuiset 2011, kaikki fb:ssa?

    Heippa! Meillä kanssa Tammikuussa syntynyt esikois tyttö. Itse seurailin myös vanhaa tammikuisten ketjua, mutta en uskaltanut kirjoitella. Meidän tyttö on sellaista vaativaa tyyppiä. Ei viihdy hetkeäkään yksin! Mutta olisi tosiaan kiva kirjoitella muiden saman ikäisten lasten vanhempien...
  9. I

    Nämä hankinnat tein ja jäi liian vähän rahaa ruokaan.

    Mulla on nyt vähän hukassa, mitä ap tällä alotuksella haki? Kun kaikki kuitenkin tuntuu olevan ihan kunnossa?
  10. I

    multi tech vs cosmic comfort

    Miten toi multi techin kiinnitys? oliko hankala kiinnittää ja viekö paljon tilaa? Joku sanoi että niissä on molemmissa matalat sivusuojat? Mikä sitte olis parenpi? Kummassakin on mun mielestä kuitenkin päälle hyvät sivusuojat..
  11. I

    multi tech vs cosmic comfort

    Eli siinäpä se! Kumpaa suosittelette? Kun toisessa liikkeessä liputetaan toisen puolesta ja toisessa taas toisen... Tämä turvaistuinten valinta tuntuu ihan rakettitieteeltä! ;)
  12. I

    Mikä ihme meidän 7kk vauvaa riepoo?

    Eroahdistusta? meijän tytöllä, joka täyttää 7 kkviikonpäästä, tätä on ainakin.
  13. I

    Gallup:Äitiyslomalla olevat,mitä liikuntaa harrastatte?

    Harrastaako kaikki äippälomalla noin paljon liikuntaa? Kuin te kerkiitte? Mä en kerkiä kun vaunulenille, kerran pari päivässä! Tosin syksyllä olis, mahdollisuuksien mukaan, alottaa sali treeni..

Yhteistyössä