Hakutulokset

  1. M

    Minkä kokoisia teidän 1,5 vuotiaat on / ovat olleet?

    Kävimme tänään tuon pienimmän neidin 1,5 vuotis neuvolassa. Pituus mitattiin useampaan otteeseen, mutta tulos aina sama: 94cm. Painoa 17,01 kg. Pituutta tullut puolessa vuodessa 11cm. Vuoden ikäisenä lapseni mitattiin sekä neuvolassa että sairaalan lastenosastolla ja kummassakin mitaksi saatiin...
  2. M

    Hiivatin Flunssa

    :( köh ja snif ja röh ja yääh. Ei ole keuhkokuumetta edelleenkään, mutta oikean puoleinen keuhko ei toimi. : / Ja nyt kaiken muun lisäksi alkaa olemaan oireita poskiontelontulehduksesta. :( EIKÖ PERHANA MIKÄÄN RIITÄ? Alkaa olemaan mitta täynnä kun ei jaksa mitään eikä jaksa ketään. Ja ennen...
  3. M

    Mitä Naiset luulevat?

    Mitä naiset luulevat miesten ajattelevan naisista? Ja mitä miehet naisista oikeasti ajattelevat? ;) :D Naiset luulevat
  4. M

    Keuhkokuume!

    Tiistaina mulla alkoi ihan tavallisen oloinen flunssa, hieman vaan rajumpana. Tänään alkoi hengittäminen ahdistamaan ihan totaalisesti ja käväsin lääkärissä. No eihän täällä periferiassa ollut radiologianosasto enää silloin auki kun lääkäriin pääsin, joten kuville suunnistan huomen aamulla...
  5. M

    Kun olet nainen ja teet niin tai näin

    Kun olet äiti ja käyt töissä ja viet lapsesi hoitoon, saat kuulla olevasi surkimus ja edesvastuuton äiti. Et halua huolehtia lapsistasi vaan viet heidät yhteiskunnan hoidettavaksi. Lapsesi voivat pahoin, kun joutuvat olemaan hoidossa. Kun olet äiti ja nautit äitiys/vanhempainrahasta ja jäät...
  6. M

    Kaipaan treenivinkkejä lantionpohjan lihaksiin!

    Terve, Olen uusi täällä palstamaailmassa enkä tiedä mihin kategoriaan aloitukseni sopisi, joten lykkään sen tänne. ;) Minulla on ongelmia lantionpohjanlihasten kanssa. Olen treenannut niitä ennen ja jälkeen synnytysten, joten tiedän missä ne ovat ja monenlaisia harjoitteita tehnyt...

Yhteistyössä