Hakutulokset

  1. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Vauvahaave :'( Te jotka ootte fb-ryhmää perustamassa juteltiin tuolla fb-ryhmässä ja oisitte vielä tervetulleita meidän sulkeutuneeseen ryhmään (ettei tarvii ihan pikkuporukalla olla.. jos haluutte vähän isompaan..) jos lupaatte olla aktiivisia ettekä jää vaan taustalle ujostelemaan! :) Ois...
  2. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Toi paino on kyl nii yksilöllistä. Sanoisin et heittelee täs puoles välis just -10 ja +10 kilon välillä. Ittelleni on tullu +3. Viimeks tais olla jo +6 tässä. 5 päivää rakenneultraan! <3
  3. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Ei ollu rakenneultra, vaan Lahdessa kätilön tekemä ultraus. Menin ihan tarkotuksella sukupuolta kurkkimaan ;) Sieltä siis tieto että poika tulee! Oli vaikea kyllä selvittää ku oli polvet kivasti koukussa, 4D:llä sitten kuitenkin pääs hetkeksi jalkoväliin. :) Supistuksista, alkovat jo rv 10...
  4. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Kerroinko täällä jo et meille tulee poika! :)
  5. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Mul on huomenna ultra yksityisellä!! Jännittäää!! Oikee rakenne sit 25.9.
  6. -Bambi-

    painon noussu

    Se on yksilöllistä kenel lähtee kenel ei. Mul ei lähteny kuin kovalla urheilulla. Mut lopulta lähti :) Mul tuli 17 kiloo. Nyt oon uusiks raskaana ja nyt ei oo tullu ku kilo (16+3). Et jtn erilaista näis raskauksis on :D Ehkä tyttö mahas nyt ;D Mul ei jääny sairaalaan MITÄÄN, ku toisilla jää 10...
  7. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Täälläkin hipaisuja jo monta viikkoa. Nyt on viikon sisään tullut pari kovempaa <3
  8. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Fb-ryhmä ilmotuksen vois ottaa pois tosta :) Ihanaa täs kuussa on ultra!!!!!!!!!
  9. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Parempi myöhään kuin ei milloinkaan! :)
  10. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Kilo tullu :) Viimeks oli jo 4 kiloo tähän aikaan.
  11. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Vielä huhuilen viimeisen kerran josko olis mukaan tulijoita FB:hen :) Vielä kerran huhuilen ettei sit myöhemmin harmita jotakuta joka ei huomannut et ryhmä sulkeutuu! :) Eli ryhmä sulkeutuu 31.8. 23:59! ;D Mul on niiiiiiiiiin tyttöolo ja tyttö-oireet, et jos ei tyttö tuu syön hatullisen...
  12. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Voi halukkaat musta osallistua siihen 6.10. tapaamiseen Porvoossa :) Halukkaat saa lisäätietoa yv:nä :)
  13. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Voihan toki tapaamisia järjestää! :) Jonku pitää vaa ruveta järkkää :P
  14. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Moi! Unohdan jo käydä täällä ja lisäsin nyt ne pyynnöt mitä täl viikol oli tullu. Sorry! Ja tosiaan vielä kuun loppuun pääsee mukaan.. Mä tykkään tosi paljon tost meidän fb-ryhmästä ja se on nii aktiivininen et hyvä ku kerkee kaiken lukee vaikka mä oonki nii fb-nörtti :D Ja ootan innolla...
  15. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    mullaki pissatulehdus oireita. en tiiä onko sitä vai painaako kohtu? koko ajan ramppaan vessassa ja tulee vaan vähän pissaa kuitenkin. Hmm pitäsköhä antaa näyte?
  16. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Joo mullakin välillä löysällä vatsa ja välillä kovalla.. Blaah hormonit!
  17. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Juu mukaan pääsee vielä nii kauan et np-ultrat on käyty :) Miss_piggy, mis oot jäsenenä ku sait noin pitkän tauon? Esikoisen aikana sai siitä kuntoilupaikasta vain 6 kk tauon, sit sen jälkeen ois pitäny lääkärintodistus hankkia. Senkin loman sain kun ne näki mun mahan, muuten ois tarvinnu...
  18. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Siellähän se tyyppi liikkuu koko ajan, eli kyllä asento vaihtelee :) Ja joku puhui jalkojen pakotuksesta aikasemmin, uskon et siihenkin auttaa liikunta. Tosi moneen raskausvaivaan auttaa liikunta vaik ei uskois ja eka tuntuis pahalta. Mulla on ollu liitoskipuja jos oon monta päivää urheilematta...
  19. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Tohon masun kasvuun varmaa vaikuttaa moni asia. Mul alkaa ole aika iso, kaveriki tänään sitä kovasti ihaili ja tokaisi miehelleen "kato nyt miten iso maha tolla jo on!". Mut ihanaa ku on <3 Rakastan raskausmahaa <3 Mut siihen vaikuttaa se et onko pieni vai iso ihminen, lyhyt vai pitkä, paljon...
  20. -Bambi-

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Me ollaan nyt tänään keskusteltu fb-ryhmässä ryhmän sulkemisesta ja se alkaa nyt olla lähellä. Joko menee ihan just sulkuun tai sitten odotetaan et kaikki on käyny np-ultrassa. Mutta joka tapauksessa mihin nyt päädytäänkään ryhmä sulkeutuu ihan näinä hetkinä. Toivoisin että sinne vielä halukkaat...

Yhteistyössä