Hakutulokset

1. blackangel

IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

katiri sf-mitta voi tosiaan vaihdella niin monesta syystä, että ei kannata olla siitä huolissaan :) Tässä siitä yksi hyvä esimerkki, miten itselleni kävi. Minulla oli viikoilla 21+4 sf-mitta 20, ja kun sama terkkari otti sf-mitan viikoilla 25+4, niin hän sai mitaksi alle 20. Oli kyllä itsekin...
  2. blackangel

LaaL Ok =) Laitan viestillä yhteystietoja =) Laitatko sen sähköpostiosoittees uudestaan näkyville, niin laitan viestiä sitä kautta! En mäkään osaa näköjään tuota yksityisviestiä käyttää :laugh:
  3. blackangel

LaaL Etelä-Pohjanmaalla =)
  4. blackangel

Hei kaikille, ja onnea odotukseen :heart: Itse odotan toista lasta, ja tänään poksuu 25+0, molemmat lapset on ivf:llä aikaan saatu. Olen vain laiska kirjoittelemaan, joten siksi en tähänkään ketjuun ole ilmoittautunut. Sopivan välin sattuessa käyn kyllä teidänkin juttujanne täällä aina välillä...
  5. blackangel

milloin ensimmäisen kerran viihteelle lapsen syntymän jälkeen

Mä kävin ystäväni kanssa muutamalla ekan kerran, kun tyttö oli kuukauden ikäinen. Isä hoiti vauvaa, ja itse maltoin olla poissa kokonaiset 2 tuntia :D Kotoa pois hoitoon en ole malttanut vielä antaa, mutta tytön kummitäti on ollut kerran hoitamassa meillä kotona, että päästiin miehen kanssa...
  6. blackangel

Muita reilusti ylipainoisia odottajia?

Hei! Vastaan nyt, vaikken huonoa kohtelua painoni takia olekaan saanut. Vastaan sen puitteissa, että kaikki voi todellakin mennä hyvin, vaikka sitä painoa onkin. Itselläni bmi oli 42, kun tulin raskaaksi, ja painoa on nyt kertynyt 10kg ja painoindeksi on tällä hetkellä 46, menossa on rv 31+2...
  7. blackangel

Jäin kiinni veriseulassa. Down-riski 1:20 Muilla kokemuksia?

"Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2" - ketjusta löytyy kohtalotovereita, kannattaa käydä lukemassa :) Omalla kohdallani riskilukema oli 1/200 ja kävin lapsivesipunktiossa, reilu viikko meni vastauksen saamiseen. Lapsivesitutkimuksen voi tehdä vasta viikoilla 15-20, kun taas...
  8. blackangel

Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

Kuuluisin tähän ketjuun, kun olen plussannut 1.IVF:n 2.PAS:sta 2.2, mutta olen niin laiska kirjoittamaan, ettei ole tullut liityttyä :D Olen kuitenkin seurannut teidän muiden odotuksia tiiviisti lukemalla ketjua :) Nyt tuli kuitenkin sellainen viesti vastaan, että on pakko laittaa laiskat...
  9. blackangel

Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

Heippa Jenksula :) Minulla on kanssa lääkkeelliseen kiertoon tehty siirto. Zumenoneja meni 3x päivässä ja lugeja 3x päivässä. Zumenonit lopetettiin samantien ilman vähennyksiä, kun plussasin, ja luget lopetettiin rv12 juuri samoin kun sulla, että nopeella tahdilla vähennettiin/lopetettiin...
  10. blackangel

Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

Hei Dreamer74 :) Itse kävin veriseulassa viikoilla 12+ ja olimme jo etukäteen mieheni kanssa sopineet, että jos seula hälyttää, niin punktioon mennään. Np-ultrassa kävimme rv13+4 ja siinä kaikki näytti hyvältä, niskaturvotustakin vain 1,2mm. Samalla saimme tietää veriseulan ja turvotuksen +...
  11. blackangel

Kohtalontovereita?

Hei malttamaton :) Mulla oli hematooma, joka hulautti kerran verta rv5, ja ruskeaa tuhrutteli sen jälkeen muutamia päiviä. En käyny lääkärissä ollenkaan, koska olin lukenut, että "harmittomat" vuodot eivät ole mitenkään epänormaaleja varsinkaan alkuraskauden aikana. En siis edes tiennyt, että...
  12. blackangel

Siirtojen ja alkioiden lukumäärä

1.IVF tuoresiirto ( siirrettiin 1 alkio) -> nega 1. PAS (siirrettiin 1 alkio) -> nega 2. PAS (siirrettiin 1 alkio) -> plussa, nyt menossa rv7+3. Alkuraskauden ultrassa käyty (7+1), ja kaikki oli niinkuin pitikin, koko vastasi viikkoja ja syke oli vahva =)
  13. blackangel

Onko muita piinailijoita?

Tein vähän aikaa sitten Clearbluen digitestin, ja positiivinen se oli :heart: Raskaana 2-3 oli tulos. Fiilikset on kyllä aika uskomattomat!!! =) Nyt vaan toivotaan, että pikkuinen pysyy kyydissä mukana, ja että kaikki on muutenkin hyvin. Eli seuraavat huolenaiheet heti mielessä :D
  14. blackangel

Kiitos Dreamer74 :) Aamulla testasin uudelleen, ja samanlaista haamua näytti, kun eilenkin, tänään siis pp11. Eilen illalla iltapalan jälkeen, kun katselin telkkaria, niin ihmettelin outoa makua suussa... Hetken piti miettiä, että mikä se on ennenkun tajusin sen olevan metallin maku :confused...
  15. blackangel

Kiitos Lumetar, ja tsemppiä uuteen yritykseen! Olo on vielä kovin epäuskoinen, mutta kuitenkin toiveikas, ikänään kun en ole haamua(kaan) aikaisemmin saanut, vaikka tikkuja mahtuu vuosien varrelle kymmeniä :) valoa: Mulla on siirto tehty 19.päivä, eli tänään pp10 menossa. En ottanu...
  16. blackangel

Täällä myös yksi piinailija, jolla testipäivä 2.2! Takana vuosikausien lapsettomuus, mutta hoitoihin ei vain tullut aikaisemmin mentyä... Ikää miehelläni ja minulla molemmilla reippaasti yli 30. Hoidot aloitettiin meillä viime syksynä suoraan IVF:llä. Syksyllä siis 1. IVF josta tuoresiirto...

Yhteistyössä