Hakutulokset

  1. isoäiti mölykylästä

    nyt poksahti shamppanjapullo auki

    ja valmistautuminen iltaan alkakoon
  2. isoäiti mölykylästä

    voi kauhee, minkä näköinen mun maha nyt on

    olen laihtunut suht nopeasti tähän aamuun 8,5 kiloa. ja äsken kävin vaatekaupassa ja sovitin yhtä vaatetta ja meinasi pyörtyä kun näin vatsani nyt, kun löysää nahkaa roikkui siellä ja täällä, no ei ku jumppaamaan, ehkä se siitä muuttuu erinäköiseksi
  3. isoäiti mölykylästä

    tänään meinaan korkata tuon viimeisen shamppanja pullon joka synttäreiltä jäi

    ja ehkä mennään ukon kanssa käymään sitten vielä paikallisessa. ei tietenkaan sais laihiksella ollessa mutta jatkuu sitten huomenna se touhu
  4. isoäiti mölykylästä

    onko eläinlääkäreillä vastuuvakuutusta

    jos automaatti antaa päivystysaikana, illalla tai yöllä väärän numeron. sanoo, että nyt päivystää se ja se eläinlääkäri ja kun soittaa siihen numeroon, sieltä vastataan että nyt päivystän minä ja että olen toimenpiteessä, en voi juuri nyt vastata, voisitko jättää viesti äänimerkin jälkeen. niin...
  5. isoäiti mölykylästä

    katsoimpa sitten tämän illan salkkarit, jotka on niin kamalaksi jaksoksi mainostettu

    no jaa. ehkä se oli sitä, ehkä ei
  6. isoäiti mölykylästä

    olishan tuolla bootzt comissa vaikka minkälaisia kivoja vaatteita

    mutta ei kai niitä voi tilata. kuhn ei laskua saa edellisestäkään tilauksesta
  7. isoäiti mölykylästä

    kuukausi laihista takana ja -7,5 kiloa lähtenyt

    hyvin vai huonosti? itsestä tosi hyvin.
  8. isoäiti mölykylästä

    tässäpä taas harmaille lisää pohdittavaa

    on nääs niin kiva tässä istua vaan palstalla, kun siivooja puunaa taloa pääsiäiskuntoon
  9. isoäiti mölykylästä

    pihalla on menossa näköjään jänisten kokoontumisajot

    viisi jänistä loikkii pihatiellä jonossa kuin sotilaat. kevättä niilläkin rinnassa.
  10. isoäiti mölykylästä

    lapsi ei enää halua, eikä tarvii toppahousuja, mutta opettaja ne vaatii vielä laittamaan

    menee hermot tuon asian kanssa. kai se nyt on jokaisen vanhemman asia, antaako lapselle luvan olla ilman toppiksia vai ei. lapsi on kuitenkin jo 10 vuotias
  11. isoäiti mölykylästä

    joutsenet pitää kauheaa mekkalaa järvellä

    aikaisin ovat tänä vuonna tulleet suomeen
  12. isoäiti mölykylästä

    mistä tietää kelloon katsomatta, että on päivä puolessa

    no siitä kun palsta alkaa jumittamaan
  13. isoäiti mölykylästä

    olinkos nyt liian kovapäinen

    meillä kohta 15 vuotias on ottanut ihan tavakseee, että viivyttelee aamulla ja sitten myöhästyy linkasta ja sitten käy kauhee möykkääminen ja sitten joku viej autolla. just sano, että ei kerkee millään linkkaan, että linkka menee viiden minuutin päästä ja hän on vielä tässä. sanoin vain, että se...
  14. isoäiti mölykylästä

    onko kukaan käyttänyt laihdutuslääkettä orlistat sandos

    ja onko ollut apua, ja onko ollut sivuvaikutuksia
  15. isoäiti mölykylästä

    taidanpa saada kutsua eläinlääkärin takaisin

    voi paska, kyllä on navettapolku taas raskas
  16. isoäiti mölykylästä

    hihii -7,4 kiloa paino tippunut

    ehkä tämä tästä :D
  17. isoäiti mölykylästä

    kumpi on pahempi ravintolassa kun olet syömässä

    pahalle haiseva suuhun tunkeva humalikko vai se kurkkusuorana rääkyvä lapsi. mä ottaisin sinne raflaan huutamaan vaikka kymmenen tenavaa. niin ärsyttäviä ja inhottaiva nuo kuola poskella heiluvat örveltäjät ovat
  18. isoäiti mölykylästä

    kesä lie sitten tullut

    mä kävin eilen ruokaostoksilla t-paita päällä. ilman takkia. shortseja en sentään vielä pistänyt

Yhteistyössä