tässäpä taas harmaille lisää pohdittavaa

"Milla"
Mukavaa on elämä täälläkin!
Siivooja käymässä myös meillä, lapset hoidossa, äiti koneella ja nenän edessä kaupan einestä.
Kyllä elämä on aika mukavaa, kun sen osaa sellaiseksi järjestää...
 
Mä kyllä siivoan ihan itse, ei ole varaa palkata mitään siivojia kun sen voi tehdä itsekkin. jokainen tyylillään.
En kyll tajua aloitusta,miksi harmaat juuri noin tekisivät. Ihan hyvin mustatkin niin voi tehsä. Eiköhän ne veemäisyydet mene ihan puoliksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;26010673:
mulla on ollut monen hintaista siivoojaa. tämänhetkinen ottaa 13 euroo tunnilta. kallein on varmaan ollut jotain 15 euroo ja neljäh liitolta on joskus aikoinaan saanut 10 euroon
Onko ne noin halpoja :O ? Pitääpäs ruveta tutkimaan, haluun kyllä tänne lattiasta kattoon siivouksen jos on noin halpaa :D Tuntuu että ite saa olla koko aika siivoomassa kun muksu kulkee perässä sitä mukaa sotkemassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;26010673:
mulla on ollut monen hintaista siivoojaa. tämänhetkinen ottaa 13 euroo tunnilta. kallein on varmaan ollut jotain 15 euroo ja neljäh liitolta on joskus aikoinaan saanut 10 euroon
Mulla kallein oli 25e mutta se piti sisällään lastenhoidon, siivouksen, ruuanlaiton ja pyykkien pesun, tosin mä en enna kenenkään pestä pyykkiä..
 
Mulla kallein oli 25e mutta se piti sisällään lastenhoidon, siivouksen, ruuanlaiton ja pyykkien pesun, tosin mä en enna kenenkään pestä pyykkiä..
Joo en määkään halua että kukaan mun pyykkejä pesee, enkä oikeestaan lastenhoitookaan halua, enkä ruoan laittoo, mutta tuo siivous kelpais :D Jos ne siivoisvat kerran kunnolla ja sit siitä olis helppo ite jatkaa. Vaikkei meillä nyt niin sekasta ja likasta oo kun joka päivä pitää siivota mutta olishan se tosi kivaa jos kerrankin kaupunkireissun aikana kämppä ois alkanu kiiltämään :D
 
Joo en määkään halua että kukaan mun pyykkejä pesee, enkä oikeestaan lastenhoitookaan halua, enkä ruoan laittoo, mutta tuo siivous kelpais :D Jos ne siivoisvat kerran kunnolla ja sit siitä olis helppo ite jatkaa. Vaikkei meillä nyt niin sekasta ja likasta oo kun joka päivä pitää siivota mutta olishan se tosi kivaa jos kerrankin kaupunkireissun aikana kämppä ois alkanu kiiltämään :D
Mulla on ollut tarvetta äiti numero 2:lle....
 
....
Paljonkohan siivojalta kuluisi aikaa puunata talo ihan lattiasta kattoon (ei tiskiä tai vaatteittenpesua). Siis pölyjen pyyhkiminen ja lattioiden pesu isojen huonekalujen alta + ikkunoitten pesu ja keittiön, suihkutilojen ja vessojen täyspuhdistus.

Tollanen ois kiva lahja omalle mutsille, jos vaikka satasella sais jonkun puunaamaan ihan tosissaan koko talon :)
 
Paljonkohan siivojalta kuluisi aikaa puunata talo ihan lattiasta kattoon (ei tiskiä tai vaatteittenpesua). Siis pölyjen pyyhkiminen ja lattioiden pesu isojen huonekalujen alta + ikkunoitten pesu ja keittiön, suihkutilojen ja vessojen täyspuhdistus.

Tollanen ois kiva lahja omalle mutsille, jos vaikka satasella sais jonkun puunaamaan ihan tosissaan koko talon :)
no se paljon riippuu tekijästä ja siitä mitä tekee. meillä menee noin 4 tuntia, ja siihen kuuluu mattojen kopistelu, vuodevaatteiden vaihtaminen, imurointi, pölyjen pyyhkiminen, lattioiden luutuaminen ja 2 vessaa. joku selviää 3 joku kuudessa ja tää nykyinen noin 4 tunnissa
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;26010744:
no neljä h:lla on varmaan halvimmat. ja sit mä olen joskus löytänyt ilmoituksen kaupan seinältä. tällä hetkellä mulla on täällä eräs kotiäiti, joka haluaa hieman lisää rahaa
tekeekö se pimeenä siivoushommia?
 

Yhteistyössä