Hakutulokset

  1. J

    Naiset kertokaa!

    Minua kiihottaa ajatus et näkisin joskus kun vaimo harrasta "omakivaa", mut hän hermostuu heti kun otan sen puheeksi.Olen kerran yllättänyt hänet.... puuhailemassa, ja en ole koskaan ollut hänelle siitä vihainen.Mistä moinen käytös?
  2. J

    Naiset?

    Mikälainen on mielestänne ihanne penis?
  3. J

    Mitä teen?

    Olemme olleet yhdessä 20v. ja en ole ihan tyytyväinen parisuhde seksiin,haluaisin keskustella vaimon kassa asiasta, avoimesti, rehellisesti.. mut hän sanoo et meillä on kaikki hyvin.Han on Ns. lahna vaimo.
  4. J

    Antakaa vihje.

    Haluaisin vaimoni kanssa katsoa jokinhyvän seksifilmin jossa olis jokin juoni, ei siis pelkää panemista.
  5. J

    Kyllä..

    Tekee vierasta mieli et taidan hommata vakiseuraa.Vaimo Huutaa pääpunasena ja lihoo silmissä.
  6. J

    Vaimon omakiva

    Vaimo väittää että ei ole koskaan hsarrrastanut"omakivaa", vaikka kerran olen yllättänyt hänet saunassa.Olen kyllä sanonut että haluaisin katsella joskus kun tyydyttää itseään.Ja kaikki aina perinteisen kaavan mukaan.Haluaisin niin estotonta toisen huomioon ottavaa seksiä..... nussittais...
  7. J

    Väljähtynyt suhde!

    Moi!Olemme keski-ikäinen pari, yhteistä taivalta 25v.Itse Kaipaisin vaihtelua seksiin,ja olen ehdottanut lähes kaikkea mut vaimoa ei kiinnosta.Itse haluaisin parin vaihtoa/ ryhmäjuttua. Vaimollani ei ole ollut muita seksi kuppaneita kuin minä, ja olen ajatellut et ihme on jos ei missään...

Yhteistyössä