Hakutulokset

  1. H

    Minkä ikäisenä sait esikoisesi ja montako lasta yhteensä haluat?

    Olin 20v (parin viikon päästä täytin 21v). Tällä hetkellä yksi lapsi, haaveissa olisi vielä 2-4 lisää, mutta saa nähdä kuinka käy ja miten mieli muuttuu ;)
  2. H

    G. Monta lasta on?, lasten iät? oma ja miehesi ikä? ja onko toiveissa vielä lapsia?

    Minä 21v, mies 25v, poika 9kk. Toista yritetty nelisen kuukautta. Kaikkiaan haluttais 3-5 lasta.
  3. H

    Kuinka usein teillä kylvetään?

    Kylpy kerran viikkoon, suihku 2 kertaa viikossa + päivittäin kasvojen, käsien ja pyllyn pesut. Iho erittäin hyvässä kunnossa, ei tarvitse rasvailla. Ja vauva siis 8kk.
  4. H

    Kesän 2011 jälkeen plussanneet ja raskautta yrittävät tänne!

    Täälläkin kovasti yritetään toista vauvaa saaha, esikoinen nyt 8kk.
  5. H

    Missä asennossa ponnistit? Vauriot?

    Puoli-istuvassa asennossa ponnistin, kesto 1h 40min. Eppari tehtiin ja tuli repeämiä, tikkiä tuli paljon, tarkkaa määrää ei kerrottu.. Paraneminen kesti kauan, kolmen viikon päästä pystyi istumaan ilman kipuja, mutta reilu 3kk meni että täysin parantunut..
  6. H

    Gallup: Miten teillä lapset nukkuu?

    Minkä ikäinen? 8kk Mihin aikaan herää, menee päiväunille ja illalla nukkumaan? herää yleensä aika tarkalleen klo 6 (joskus saattaa nukkua jopa 8.30 asti), unet n. 9 seutuun puoli tuntia, toiset päiväunet klo 12-14 joskus vielä pikkutirsat tällä välillä ja yöunille klo 19. Nukkuuko läpi...
  7. H

    Paljonko teillä kuluu maitoa päivässä?

    3-4½ litraa menee ja kaksi juojaa.
  8. H

    GALLUP: Onko teillä sisaruksia?

    1. Sisarusten lukumäärä? Siskoja vai veljiä? yksi veli 2. Minkä ikäisiä hän/he on/ovat? Minkä ikäinen itse olet? veli 20, minä 21 3. Miten tulette toimeen? Tapaatteko usein? tosi hyvin tullaan toimeen. tavataan yleensä lähes päivittäin, paitsi nyt kun veli on intissä niin aina kun pääsee...
  9. H

    Iltavirkku perhe neuvolatätin hampaissa

    Mä oon iltavirkku, lapsi ei. Menee nukkumaan viimeistään klo 19 ja herää klo 6. kun itse saan unta vasta 23 jälkeen..
  10. H

    Raskaus-gallup B-)

    1. Ikäsi? -21 2. Kävikö abortti mielessä -Ei. 3. Käytätkö / käytitkö mitään lääkeitä? -En. 4. Käytätkö / käytitkö alkoholia yhtään? - Raskausaikana en, muutenki tosi harvoin. 5. Käytätkö / käytitkö alkoholia tietämättä että olet raskaana / alkuraskaudessa? Kuinka paljon? - Vähän...
  11. H

    Missä iässä teidän vauvat on...

    Kääntymään selältä vatsallee ja toisinpäin? 3-4kk Ryömimään? n. 5kk Konttaamaan? ei vielä konttaa, nousee kyllä kontilleen ja välillä vähä peruuttaa mut eteenpäin ei vielä mee Istumaan? 6kk Nousemaan tuke vasten seisomaan itse? just oppi tämän, ikää 6,5kk Kävelemään? -
  12. H

    Kauanko teitä on imetetty?

    2kk täysimetystä + kuukausi osittaisimetystä.
  13. H

    G: Vauvan paino arvio ja syntymäpaino?

    Arvio 4500g ja syntymäpaino 3400g rv 41+4.
  14. H

    Arvuutellaanko taas lasten omia sanoja? Arvaa mitä nämä tarkoittavat:

    tomma naffa kappi lapiko ulossa ukitti akka-aakotti
  15. H

    Galluppia kehiin

    Tiesin. Mahassa nipisteli kummasti, tupakka oksetti ja oli muutenki vähä "omituinen" olo..
  16. H

    kumman ottaisit: vauvan vai miljoona euroa?

    Vauvan ottasin nyt..

Yhteistyössä