Hakutulokset

  1. Ilona83

    Kani kuoli ='(

    Vaikka kuinka saiski juosta vapaana ym. niin ei ikinä tiedä mikä tauti iskee.
  2. Ilona83

    Kani kuoli ='(

    Olen pahoillani : / Kaneilla voi tosiaan tulla nuo kuolemanvakavat vaivat ihan yllättäin.
  3. Ilona83

    Jotain sellaista me suunnitellaan Suomeen miehen kaa rakentaa

    Lapissa päin vois olla maisemat tuommoiselle paikalle :) (Tosin kylmää ja sääskiä riittää)
  4. Ilona83

    Saako lapset tulkuttaa teille?

    [Offtopic] Kyllä meillä pohjoisessa ainakin tulkutetaan, eikä se ole mitään lintujen laulua :D
  5. Ilona83

    Mihin ilmoittaa sekopää naapurista, joka näyttelee keskisormea pikkutytöille? Sossuun?

    Nämä kohdat pisti hiukan silmiin. Siis näinkö ajattelet? En itsekään hyväksyisi naisen käytöstä (mutta en tiedä mitä sille olisi tehtävissä), mutta kyllä mielestäni myös toisten lapsista pitäisi sen verran huolehtia, ja tehdä jotain asialle jos mahdollista.
  6. Ilona83

    Suosittele mikä kirja kannattaisi lukea

    Tätä on kiva käyttää jos lukemista etsii :) HS - Klassikkoautomaatti 3.0 -
  7. Ilona83

    Olen ex-narkkari, haluatko kysyä jotain?

    Kiitos vastauksesta, ja olen samaa mieltä noista retostelioista. Miksi pitää tehdä kärsimyksistä joku top 10 listan? Kuka siinä voi voittaa?
  8. Ilona83

    Youtube-video, joka saa sinut nauramaan? :)

    Tässä pari Youtube klassikkoa: Charlie bit my finger - again ! - YouTube David After Dentist - YouTube :laugh: Edit: Oho, tuo David after dentist oli jo vissiin.
  9. Ilona83

    Kertokaas oikeesti pelottavia kauhuelokuvia!

    Voin suositella [Rec]iä ja myös kakkososaa jos tykkää ekasta. En ole vuosiin pelännyt niin paljon leffaa katsoessa :D
  10. Ilona83

    Tänään vasta tajusin, että olen tainnut kokea jonkunasteisen henkisen romahduksen.

    Tämä on todella hyvin sanottu, allekirjoitan täysin. Mulla on hieman sama tilanne, masennusta, ahdistusta, stressiä, pettymystä itseen kun ei saa tehtyä asioita, huono omatunto/syyllisyys kun ei jaksa/pysty jne., ja viime aikoina fysiikkakin on mennyt melko huonoksi. Nyt tuntuu siltä ettei...
  11. Ilona83

    Lemmikkieläimet kuvissa *arvostele* kuvapino

    Ihanaa nähdä muitakin kanituksia, muutkin (varsinkin) karvaiset kaverit ovat kyllä aivan ihania. Meillä on tällainen pienikorvainen hermeliinikani :heart:
  12. Ilona83

    Meidän vauvat on aika söpöjä! *kuva*

    Aivan ihania! :) Mitä kaikkia muita eläimiä teillä on?
  13. Ilona83

    En oo älykäs, mutta oon silti pärjänny aika hyvin!

    Niin että noilla kyseisen ihmisen päihdeongelmilla ei siis voinut olla yhteyttä mihinkään muuhun kuin siihen että laiskotti ja bilettäminen kiinnosti enemmän? Itsekin sain melko hyvät numerot lukiosta ja lahjakas siis olin/olen, mutta ongelmiakin on ollut eikä ne johtunut kyllä yhtään...
  14. Ilona83

    Facebookin seinä

    Kyllä tämä pitäisi onnistua niistä asetuksista. Kaikkia ihmisiä ei edes tule hakuun jos asetukset on niin.
  15. Ilona83

    Rillipäät laittakaa kuvia itsestänne tai kuvia pelkästään rilleistänne

    Tässä omani. Aiemmat lasit mulla oli ihan tavalliset, ohuet sangat, mutta ihottuman takia jouduin vaihtamaan paksusankaisiin. Aluksi en tykännyt yhtään tällaisista sangoista mutta niihin on tottunut. Väriä ei tästä valitettavasti kovin näy mutta nämä on siis tumman roosan väriset. Lasit
  16. Ilona83

    HOI kaikki joilla kosketusnäytöllinen puhelin!!!!!

    Samsung Galaxy S II mulla ja aluksi oli opettelua koska en ollut ennen juurikaan käyttänyt kosketusnäyttöjä, mutta nykyään tuntuu esim. viestien kirjoittelu helpommalta kuin vanhalla kännyllä, enkä edes käytä tuota qwertyä. Ainoa huono puoli juuri tässä mallissa juuri mulle on se että näyttö on...
  17. Ilona83

    Miten tuolla BB-Janicalla voi olla noin hyvä vartalo?

    Esim. täällä näkyy kroppaa kyselijöille: Alaston BB-Janica peilaili itse
  18. Ilona83

    Ärsyttäätyöttömät, maahanmuuttajat, sossupummit ym jotka saa ilmaiseksi kaiken tekemättä mitään...

    Itse olen ns. sairauseläkkeellä vaikka nuori olenkin (mutta opiskelen siis samalla). Mies oli vasta vielä työtön ja sossun asiakkaita oltiin, eikä sossussa kyllä laskettu minun kuntoutusta mitenkään erikseen eli laskettiin ihan se minimiraha, joka ihmisen pitää saada. Silloin saatiin n. 1100...
  19. Ilona83

    Tiedätkö mikä olet kuudestatoista eri ihmistyypistä Myers Briggsin persoonajaottelun mukaan?

    INFJ tuli tännekin eli Hekate (-) = INFJ Rooleja: noita, vanha viisas nainen, näkijä :saint:
  20. Ilona83

    Kaikki menivät ilmeisesti näin kesällä nukkumaan kello 3

    Hä? Miten niin katoaa? Ellei ole talviunille...

Yhteistyössä