Hakutulokset

  1. T

    mistä tiesitte että synnytys lähenee?

    Ekalla kerralla tuli säännöllisesti niin kipeitä supistuksia että henki salpautui, ja toisella kertaa meni vedet.
  2. T

    Imetys töiden alkaessa???

    Juu ei ongelmia, kunhan kyselen muiten muut ovat toimineet :D.. Piimää.. ei ihan ensimmäisenä tullut mieleen, mutta voihan sitä tosiaan koittaa juottaa sit vähän vanhempana :). Ja joku kyseli miksei voi antaa korviketta. No voihan sitä tietysti antaa, kaksoseni kasvoivat korvikkeen voimalla...
  3. T

    Imetys töiden alkaessa???

    Niin siis mun vauva ei mene hoitoon, vaan jää kotiin isänsä ja veljiensä kanssa, eli voin vielä juuri ennen töihin lähtöä antaa hänelle maitoa, ja sit heti kotiin tullessa! Eli siis se pitkä väli maidolle olisi noin seitsemän tuntia, ja imetyksiä olisi 5-6 vuorokaudessa, tai jos saan yhden...
  4. T

    Imetys töiden alkaessa???

    Mulla alkaa kohta työt.. No elokuussa, ja tyttö on tuolloin 8,5 kuukautta vanha. Milläköhän tavalla tuo imetys mahtaa istua töiden kanssa yhteen? Häneltä jää 1 maito välistä kun olen töissä. Ikinä ei ole korviketta saanut, enkä tiedä juoko enää pullosta pumpattuakaan, enkä kyllä tiedä saanko...
  5. T

    Imetys töiden alkaessa???

    Mulla alkaa kohta työt.. No elokuussa, ja tyttö on tuolloin 8,5 kuukautta vanha. Milläköhän tavalla tuo imetys mahtaa istua töiden kanssa yhteen? Häneltä jää 1 maito välistä kun olen töissä. Ikinä ei ole korviketta saanut, en tiedä juoko enää pullosta pumpattuakaan, enkä kyllä tiedä saanko enää...

Yhteistyössä